مرد زندانی که پس از آزادی و با کمک یک تولیدکننده پادکست به شهرتی عجیب در آمریکا دست یافته بود، به اتهام قتل دستگیر شد.

شلدون

همشهری آنلاین - حوادث : به نقل از میرر، شلدون جانسون، ۴۸ساله، ۱۰‌ماه پیش، بعد از پشت سرگذاشتن محکومیت ۲۵ساله‌اش از زندان آزاد شد. او به جرم درگیری به زندان افتاده بود و پس از آزادی با مردی به نام جو روگان، هنرپیشه و مشهورترین پادکست‌ساز آمریکا آشنا شد و ماجرای زندگی‌اش را تعریف کرد.

او در چند اپیزود ماجرای پرونده‌اش و اینکه چطور یک قاضی فقط به‌خاطر تیراندازی او را به تحمل ۲۵سال حبس محکوم کرده بود، توضیح داد.

شلدون گفت که در جریان سرقت از چند مرد که به او بدهکار بودند، یکی از آنها را با شلیک گلوله مجروح کرد که جراحتش فقط ۲بخیه خورد اما قاضی که با او لج کرده بود، وی را ابتدا به ۵۰سال و سپس به ۲۵سال زندان محکوم کرد.

شلدون خیلی زود مـــعروف و از او به‌عـــنوان یک «انسان شگفت انگیز»در بزرگ‌ترین پادکست جهان تقدیر شد. اما یک‌ماه بعد او با جنایتی هولناک، مردم، به‌ویژه طرفداران پادکست‌هایش را شوکه کرد. این مرد در روز چهارشنبه هفته گذشته، به آپارتمان مردی به نام کالین اسمال ۴۴ساله، در هارلم، نیویورک رفت، او را با شلیک گلوله به قتل رساند، جسدش را مثله کرد و تکه‌های جسد را در فریزر جای داد و از محل جنایت گریخت. همسایه‌ها که صدای دعوا و شلیک گلوله را شنیده بودند پلیس را در جریان قرار دادند. آنها می‌گفتند که پیش از تیراندازی صدای مردی را شنیدند که فریاد می‌زد: «لطفا شلیک نکن، من خانواده دارم.»

بدین‌ترتیب پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی عامل جنایت آغاز کرد و خیلی زود او را در خانه‌اش درخیابان ۱۶۲غربی نیویورک دستگیر کرد.

شلدون ۷مارس در دادگاه نیویورک با اتهامات قتل و نگهداری اسلحه روبه‌رو شد و بدون قبول وثیقه به زندان بازگردانده شد.

کد خبر 838098
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha