رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با بیان این که ایام پایان سال است و ترافیک سرسام آور شده و مردم دچار مشکل هستند، تاکید کرد: «اما مسئولان با چراغ گردون از خطوط ویژه تردد می کنند که باید پلیس برخورد جدی کند.»

مهدی بابایی- عضو شورا

به گزارش همشهری آنلاین، این روزها شاهد تعدادی از اتوبوس های نو در خطوط ویژه هستیم و امیداریم خودروسازان به وعده خود عمل کنند و به زودی شاهد افزایش این اتوبوس‌ها باشیم. مهدی بابایی در بخشی از تذکر خود به این موضوع اشاره و عنوان کرد: « همچنین این روزها شاهد هستیم مسئولان با خودروهای خود که چراغ گردون دارند در خطوط ویژه تردد می کنند که این موضوع بسیار آزار دهنده است. بنابراین درخواست داریم تا پلیس راهور با جدیت برخورد کند.»

او با بیان این که اگر مسئولان در ترافیک اذیت می شوند بهتر است از مترو و بی آر تی استفاده کنند، گفت: «امروز نظام ارباب و رعیتی حاکم نیست و اگر هم چنین باشد مردم ارباب هستند و ما مسئولین رعیت هستیم. اگر پلیس با این موضوع برخورد نکند به زودی شماره‌ای اعلام می کنیم تا شهروندان تصویر خودرو مسئولان را برای ما ارسال کنند و قطعا از پشت تریبون شورا نام مسئولان متخلف را اعلام می کنیم.»

کد خبر 838050
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha