حواشی اخیر باشگاه استقلال باعث شده تا شایعه برکناری خطیر دوباره مطرح شود.

خطیر

به گزارش همشهری آنلاین تنش‌ها و اختلافات شدیدی که میان جواد نکونام و علی خطیر از ابتدای فصل به وجود آمده، سبب شد تا برخی شایعات درخصوص احتمال تغییرات روی صندلی ریاست باشگاه استقلال به وجود بیاید. با وجود برخی پادرمیانی‌ها، اما سرمربی و مدیرعامل آبی‌ها نتوانستند اختلافات را به طور کامل کنار بگذارند.

یکی از روزنامه‌های ورزشی نیز به این موضوع واکنش نشان داد و مدعی شد که با توجه به برخی اتفاقات ماه‌های گذشته در ارتباط با موضوعات مربوط به جعل امضا، عدم شفافیت در قرارداد برخی از اسپانسرها از جمله شرکت کاسکو، نامشخص بودن وضعیت مبلغ دریافتی از باشگاه الوصل امارات (۶۴هزار دلار)، عدم شفافیت در بحث نحوه جذب گوستاوو بلانکو و مسائلی از این دست، بحث برکناری علی خطیر از مدیرعاملی استقلال جدی شده است.

این روزنامه در ادامه نیز حتی گزینه مدیرعاملی استقلال را نیز اعلام کرده و نوشته بود: فرشید سمیعی که ارتباط نزدیک و تنگاتنگی طی سال‌های اخیر با باشگاه استقلال داشته و به عناوین مختلف در استقلال حضور داشته، گزینه مورد وثوق برای جانشینی علی خطیر معرفی شده است که ظاهرا از حمایت‌هایی هم در رده‌های بالای وزارت ورزش برخوردار است.

اما پیگیری‌ها از فرشید سمیعی نشان می‌دهد که این موضوع صحت ندارد و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال قویا این موضوع را تکذیب کرد تا مشخص شود که حداقل تا زمان مشخص شدن مالک و خریدار جدید باشگاه استقلال، خطیر به کارش در این تیم ادامه می‌دهد.

کد خبر 838017

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha