نماینده مجلس شورای اسلامی گفت طبق فرموده های رهبری مجلس دوازدهم باید به جای پرداختن به حواشی و اختلافات، به حل مسائل و مشکلات مردم بپردازد.

محمدصالح جوکار

به گزارش همشهری آنلاین، صالح جوکار، نماینده مجلس یازدهم و منتخب مردم یزد در مجلس دوازدهم درباره وجود اختلافات در مجلس دوازدهم گفت:تذکر اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر عدم ایجاد دعواهای سیاسی خطاب به منتخبین مردم در مجلس دوازدهم بوده است. ایشان همچنین اشاره ای به برخی جریانات داشتند که متاسفانه در دوران تبلیغات انتتخابات نیز برخی تخریب گری ها شکل گرفته بود که اتفاق نامبارکی بود. اما اگر قرار باشد این جنجال ها به صحن مجلس دوازدهم نیز راه پیدا کند قطعا این مجلس غیر از حاشیه دستاورد دیگری به همراه نخواهد داشت. در حقیقت نمایندگان مردم باید منافع شخصی را کنار بگذارند و فقط منفعت مردم برایشان حائز اهمیت باشد. چرا که وظیفه اصلی یک نماینده نیز همین است. پس این که منتخبین مردم در مجلس دوازدهم از الان به فکر کرسی ریاست و یا سایر کرسی ها باشند، مجلسی را تشکیل میدهند که در آن حل موضوعات کشور اهمیتی ندارد و هر کس به فکر منفعت خود است.

وی ادامه داد: بنابراین طبق فرموده های رهبری باید به جای پرداختن به حواشی و اختلافات، به حل مسائل و مشکلات مردم پرداخته شود. رهبر معظم انقلاب در این باره هشدار، توصیه و رهنمود مهمی عنوان کردند. چرا که قطعا وجود اختلاف میان نمایندگان مردم در مجلس غیر از شاد کردن دشمنان و به نتیجه رساندن نقشه های شوم آنان، چیز دیگری به همراه نخواهد داشت. پس اولویت نمایندگان باید ایجاد و نگهداری انسجامی خوب برای پاسخگویی به مطالبات مردم باشد و با در پیش گرفتن ادامه نقشه راه مجلس یازدهم، مجلسی خوب و قوی برای کشور فراهم کند.

کد خبر 837946

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha