پرسپولیس در روزی که دوبار از فولاد عقب افتاد برابر این تیم یک بازگشت باشکوه داشت.

پرسپولیس فولاد

به گزارش همشهری آنلاین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و فولاد در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۳۰ و با قضاوت سیدرضا مهدوی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی جنجالی با برد پرگل پرسپولیس همراه بود. سرخ ها در این بازی با گل های اورونوف، آل کثیر، کنعانی و ترابی موفق به شکست چهار بر دو فولاد شدند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، استون اورونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی آل کثیر

ترکیب فولاد: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، محمد علی نژاد، شاهین توکلی، لوکاس کاندیدو، مجتبی نجاریان، ابراهیم حصار، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، وحید حیدریه، لوسیانو پری را

گل زودهنگام فولاد با اشتباه مهلک بیرانوند

در دقیقه ۱۰ بازیکنان فولاد به سمت دروازه پرسپولیس نزدیک شدند و از سمت چپ موسی کولیبالی به شکل زمینی توپ را به محوطه جریمه پرسپولیس ارسال کرد که پس از برخورد به بیرانوند توپ راهی دروازه شد تا حساب کار یک بر صفر شود. در این هفته از مسابقات لیگ برتر دروازه بانان نقش پررنگی در به ثمر رسیدن گل‌ها داشتند.

حرکت زیبای ترابی و ارونوف و گل تساوی برای پرسپولیس

در دقیقه ۳۵ مهدی ترابی صاحب توپ شد و آن را در بیرون محوطه جریمه به اوستون ارونوف رساند و این بازیکن دوباره به ترابی پاس داد و هافبک باهوش پرسپولی، ارونوف را بار دیگر در محوطه جریمه صاحب توپ کرد و این بازیکن با شوت خود توانست گل تساوی را برای تیم خود به ثمر برساند تا حساب کار یک بر یک شود.

اشتباه دوم بیرانوند و گل به خودی عبدالکریم حسن

در دقیقه ۴۱ ضربه آزاد برای فولاد شکل گرفت و بازیکن این تیم توپ را به محوطه جریمه ارسال کرد و روی خروج اشتباه بیرانوند، فرشاد فرجی به توپ ضربه زد و در آستانه ورود توپ به دروازه توپ با برخورد به سر عبدالکریم حسن گل دوم را برای فولاد به ارمغان آورد.

کنعانی؛ غایب بزرگ دربی

محمدحسین کنعانی زادگان در دقیقه ۴۴ و پس از ارتکاب خطا از سوی داور، کارت زرد دریافت کارت تا در این فصل ۴ کارته شود و دیدار هفته بیستم برابر استقلال تهران را از دست داد.

نیمه دوم و طوفان سرخ

پرسپولیس در نیمه دوم اما خیلی سریع موفق به گلزنی شد که اشتباه بزرگ کمک داور باعث شد تا اولین گل عبدالکریم حسن آفساید اعلام شود.

در ادامه اما طوفان سرخ ها از راه رسید و این تیم توسط آل کثیر، کنعانی و ترابی به سه گل دیگر رسید.

موتور گلزنی آل کثیر روشن شد

در دقیقه ۵۴ و روی نفوذ خوب دانیال اسماعیلی فر به محوطه جریمه فولاد، با پاسی در عرض عیسی آل کثیر را صاحب توپ کرد و این بازیکن با کنترل توپ و چرخش زیبا توانست گل دوم و تساوی را برای تیم خود به ثمر برساند.

کنعانی محروم شد و گل زد

در دقیقه ۶۵ کرنر برای پرسپولیس شکل گرفت و با ارسال توپ به محوطه جریمه فولاد، محمدحسین کنعانی زادگان با سر به توپ ضربه زد و مجتبی نجاریان با دست خود مانع از ورود توپ به دروازه شد و پس از آن داور پنالتی اعلام کرد. خود کنعانی زادگان در دقیقه ۶۸ پشت توپ قرار گرفت و توانست گل سوم پرسپولیس را در این بازی به ثمر برساند.

سوپرگل ترابی

پس از ۱۰ نفره شدن فولاد، بازیکنان این تیم بیشتر فاز دفاعی به خود گرفتند و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس بیشتر به سمت دروازه فولاد حمله کنند. در دقیقه ۷۴ روی پاس دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی صاحب توپ شد و از سمت راست با ضربه‌ای فنی و زیبا توپ را به گوشه دروازه فولاد چسباند تا حساب کار ۴ بر ۲ به سود پرسپولیس شود.

پس از گل چهارم پرسپولیس، سرخ‌ها باز فرصت گلزنی داشتند که در یکی از این موقعیت‌ها، عیسی آل کثیر در مصافی تک به تک به کریستوفر کنت نتوانست گل پنجم را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

با این پیروزی پرسپولیس ۳۹ امتیازی شد و در جایگاه دوم باقی ماند و تیم فولاد هم با ۱۹ امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار گرفت.

کد خبر 837701

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ۲۲ IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    8 0
    و داوری که به شدت احمق بود
  • منصور IR ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    2 0
    بازم داور بازم تغییر نتیجه بازی با کمک داور این رویه تا کی باید ادامه داشته باشد.
  • ک IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    7 0
    ترابی وارونف خیلی هماهنگ بازی می کنن
  • عباس IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    1 0
    مهدوی داور مسابقه اشتباهات زیادی داشت.