احمد نوراللهی از معدود لژیونرهای موفق این روزهاست اما گویا همچنان باید دور از تیم ملی بماند.

نوراللهی

به گزارش همشهری‌آنلاین، به‌طور کلی وضعیت لژیونرهای فوتبال ایران چندان روبه‌راه نیست. مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش برای تیم‌هایشان بازی نمی‌کنند و گفته می‌شود نیمچه مصدومیتی هم دارند. سردار آزمون به تناوب برای رم به میدان می‌رود، مجید حسینی با تیمش در لیگ ترکیه به رکورددار شکست تبدیل شده، سامان قدوس در بازگشت از جام‌ملت‌های آسیا اغلب در برنتفورد روی نیمکت می‌نشیند و علی قلی‌زاده هم در لیگ مهجور لهستان وضع خوبی ندارد. در این میان یکی از معدود لژیونرهای ایرانی که فعلا وضع مطلوبی دارد، احمد نوراللهی است؛ ستاره‌ای که فصل گذشته با شباب‌الاهلی قهرمان لیگ امارات شد و بعد به الوحده پیوست.

همانطور که می‌دانید نوراللهی امسال شرایط خوبی در الوحده داشته و مخصوصا بعد از خط‌خوردنش از اردوی تیم ملی، راندمان او بهتر هم شده است. احمد امسال در تمامی مسابقات ۲۰بار به میدان رفته و به‌طور مستقیم روی ۱۳گل تأثیر داشته است؛ ۷گل زده و ۶پاس‌گل ارسال کرده است. با وجود این، اینطور به‌نظر می‌رسد که امیر قلعه‌نویی همچنان تمایلی به دعوت از این بازیکن ندارد و شاید هافبک پیشین پرسپولیس حضور در اردوی پایان سال تیم ملی را هم از دست بدهد. چند روز پیش وقتی از قلعه‌نویی در این مورد سؤال شد، او جواب نامشخصی داد که همه‌چیز را در ابهام نگه داشت.

شاید خیلی‌ها انتظار داشتند بعد از پایان جام‌ملت‌های آسیا دیگر مشکل نوراللهی حل شود اما با نوع مصاحبه قلعه‌نویی بعید به‌نظر می‌رسد این اتفاق رخ بدهد. اینکه امیر گفته «نوراللهی قبلا هم بازیکن خوبی بوده و مشکل او هرگز فنی نیست» نشانه خوبی برای این بازیکن محسوب نمی‌شود؛ مخصوصا که او در این مدت هرگز هم در مورد اتفاق رخ‌داده در تیم ملی توضیح نداده یا عذرخواهی نکرده است. نکته دیگر اینکه گویا حتی اعلام بازنشستگی امید ابراهیمی، گزینه مورد علاقه قلعه‌نویی در این پست هم تغییری در شرایط نوراللهی ایجاد نکرده است.

کد خبر 837496
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha