درست مانند قیمت خودرو، قیمت موتورسیکلت هم در چند سال اخیر به‌صورت تصاعدی بالا رفته و حالا قیمت‌های نجومی موتورسیکلت باعث شده تا عده‌ای به فکر اجاره‌دادن و گروهی به فکر اجاره‌کردن این وسیله نقلیه بیفتند.

موتورسیکلت

به گزارش همشهری آنلاین، البته قیمت اجاره روزانه و ماهانه هم خیلی کم نیست که به‌صرفه باشد؛ یعنی اجاره تا ۱۰میلیون تومان در ماه هم می‌رسد.

حالا دیگر فضای مجازی و سایت‌ها پر است از آگهی‌هایی که خبر از بازار داغ اجاره موتورسیکلت می‌دهند که بر مبنای آن‌ نرخ اجاره از روزی ۱۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان در نوسان است. در یک آگهی اجاره روزانه ۲۵۰هزار تومان و ماهانه ۷.۵میلیون تعیین شده و در یکی دیگر به روزانه یک‌میلیون تومان هم می‌رسد.

یکی از ارزان‌ترین انواع این وسیله نقلیه یعنی یک هوندا ۱۲۵ ساده مدل ۹۳، ماهی تا ۶ میلیون تومان اجاره داده می‌شود که البته موعد اجاره ۳ تا ۶ ماهه است؛ یعنی ۳۶میلیون برای نصف سال.

بیشتر بخوانید:

شرایط اجاره این وسیله نان‌آور نیز معمولا شامل یک برگ چک با امضای ضامن، سفته به نرخ روز موتورسیکلت، اجاره‌نامه محل سکونت فرد متقاضی و داشتن گواهینامه موتور است.

در نهایت اینکه این روزها به هر دلیلی از جمله گران‌شدن خودرو، ترافیک و غیره تقاضا برای موتور زیاد شده است؛ چرا که موتورسیکلت که زمانی یک کالای مصرفی صرف بود، امروز برای عده زیادی به‌عنوان یک منبع درآمد تبدیل شده است، اما سؤال اینجاست که درآمد روزانه‌ای که می‌توان با یک موتور به دست آورد چه مقدار است و آیا به‌صرفه است که یک نفر این کار انجام بدهد؟

کد خبر 837120

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ترافیک IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۶
    1 0
    فقط برای یک جابجایی در تهران ( از میدان محمدیه تا بلوار ارتش ) برای دو نفر مجبور شدم هفتصد هزار تومان بدهم که دیگر موتورسواران با اخم و نارضایتی به راکب موتوری که سوار شده بودیم می گفتند چرا قیمت را شکستی!!! کمتر از یک میلیون این مسیری که میگه صرف نداره ..... البته قضاوت با خود شما . راستی روز برگزاری آزمون کارشناسی ارشد بود و بجای صبح زود که ترافیک حداقله ،ساعت 2 بعد از ظهر جمعه آزمون برگزار میشد و حجم ترافیک وحشتناک بود . از عوامل سازمان سنجش هم باید تشکر کرد که اینقدر عقلشون میرسه وسط ترافیک و شلوغی !!! اون سر شهر !!!! داخل کوهها !!!! جای امتحان در نظر گرفتند ..........