مدافع چپ سابق باشگاه استقلال از شرایط سخت بیماری خود در این روزها گفت

علی چینی

به گزارش همشهری آنلاین علی چینی با چهره خاص خودش همیشه برای علاقه‌مندان فوتبال در دهه هفتاد یک بازیکن محبوب و سرشناس بود و عملکردش موجب می‌شد تا قاب‌های تلویزیون با توجه به اندازه‌اش برای به نمایش کشیده توانایی فنی او کوچک باشد. علی چینی حالا مدتی است که درگیر بیماری شده که این موضوع باعث شد تا با برنامه تلویزیونی فوتبال برتر گفت‌وگو داشته باشد.

او درباره بیماری خود گفت: یکی- دو سالی است که من در زندگی نوسانات دارم و در بیماری که از شانزده سال پیش داشتم و پیوند کلیه کردم، دو سالی می‌شود که با مشکل همراه شده است. اکنون ۳۰ درصد کلیه من کار می‌کند و خسته کننده شده که حالا درخواست پیوند دوم را دارم. کارهایش را پیگیری می‌کنیم تا ببینیم خداوند چه می‌خواهد.

او ادامه داد: از بحث هزینه هم اکنون، ۶۰ درصد تورم به مسائل پزشکی و دارویی خورده که کار ما را سخت کرده؛ من دو سال و نیم است که اجازه فعالیت ندارم و درآمد دیگری هم ندارم. خداوند فعلا کمک می‌کند که برویم جلو و می‌رویم.

این ستاره محبوب خاطرنشان کرد: تشکر می‌کنم از خانواده حجازی، آتیلای عزیزم و امیرخان قلعه‌نویی که جویای احوالم بودند. قول‌هایی هم دادند که ان‌شاءالله در پیوند کنار ما هستند.

در پایان نیز او تاکید کرد: توکل ما همیشه به خدا بوده و او را هیچوقت از یاد نمی‌بریم. نون و نمک را می‌فهمیم و این بزرگترین درسی است که پدرم به من یاد داده است. توقعی ندارم و تنها از خدا می‌خواهم که بیماری هیچکس را نبینم.

کد خبر 836910

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مسعود احمدی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    1 8
    لطفاً خفه‌بمیر بابا !!! پرسپولیسی‌ها هم کمکت میکردن، اما انقدر زر زدی درمورد پرسپولیس که دیگه رد دادن بهت ...
  • محمد IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 1
    بی.تربیتی.وحرف. زشت.زدن.فرهنگ .پرسپولیس.و طرفدارارشه. توکل. ایران.و دنیا