سازمان پایانه‌های شهرداری تهران در نظر دارد فراخوان طرح تعویض موتورسیکلت‌های بنزینی با موتورسیکلت‌های برقی ویژه کلیه مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های شهرداری تهران را به مدت یک هفته اجرایی کند.

موتور برقی

به گزارش همشهری آنلاین، پوریا علیمردانی مدیر عامل سازمان از طرح فراخوان تعویض موتور سیکلت‌های بنزینی با موتورسیکلت‌های برقی ویژه شهرداری تهران خبر داد و گفت: با توجه به تکلیف شهرداری تهران در خصوص اجرای ماده (14) آئین‌نامه فنی موضوع ماده (2) قانون هوای پاک مبنی بر الزام برقی‌سازی کلیه ناوگان موتورسیکلت ملکی دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری تهران و با توجه به مکاتبه معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار است که مسیر برقی شدن موتورسیکلت‌های بنزینی مهیا شود.

او افزود: تمامی واحدهای شهرداری ضمن ارسال اطلاعات موتورسیکلت‌های ملکی خود به سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری، می‌توانند از روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ به مدت یک هفته، پس ازهماهنگی تلفنی با شماره 88549327 با مراجعه به پایانه و پارک‌سوار بیهقی، معاونت ساماندهی و نظارت بر حمل و نقل بار و کالا، نسبت به بازدید از موتورسیکلت‌های برقی مورد اشاره و انتخاب آن برای جایگزینی با موتورسیکلت‌های بنزینی خود اقدام کنند.

علیمردانی در ادامه افزود: این طرح در مرحله نخست ویژه مناطق و سازمانهای شهرداری تهران اجرا شده است و در مرحله بعد شامل کلیه موتورسیکلت‌های باری در سطح شهر تهران می شود. امیدواریم بتوانیم در مدت زمان کمی، موتورسیکلت‌های بنزینی فعال در سطح شهر که اقدام به جابجایی بار می‌کنند، را با موتورسیکلتهای برقی تعویض کنند.

کد خبر 836470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha