بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان اورژانس کشور در حوادث مربوط به چهارشنبه سوری، از ابتدای اسفند تاکنون در کل کشور ۵ نفر جان خود را از دست داده و ۹۱ نفر مصدوم شده اند.

مصدومان چهارشنبه سوری

همشهری آنلاین - حوادث: بر اساس این آمار که نسخه ای از آن در اختیار همشهری قرار گرفته از مجموع ۹۶ حادثه دیده مربوط به حوادث چهارشنبه سوری، ۵ نفر جان خود را از دست داده، ۱۵ نفر دچار قطع عضو، ۳۰ نفر دچار آسیب چشمی، ۴۱ نفر دچار سوختگی شده اند.

همچنین بیشترین آمار حادثه دیدگان مربوط به استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان و تهران است که به ترتیب: ۱۶، ۱۵ و ۱۴ نفر در این استان‌ها دچار حوادث چهارشنبه سوری شده اند. ۴ قربانی نیز مربوط به آذربایجان شرقی و یک قربانی نیز مربوط به تهران است.

اما این آمار وقتی وحشتناک تر می شود که آن را با آمار سال گذشته مقایسه کنید. بر اساس این آمار تعداد آسیب دیدگان امسال نسبت به سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشته اند. همچنین تعدا قربانیان نسبت به سال گذشته ۱۰۰ درصد افزایش داشته است. از سوی دیگر آمار قطع عضو نیز نسبت به سال قبل ۳ برابر شده است و در همین حال میزان آسیب چشمی نیز ۶۷ درصد افزایش نشان می دهد و موارد سوختگی نیز نسبت به سال قبل ۴۱ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 836262

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha