مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

مرد انگلیسی که پس از قتل هولناک نامزد سابقش و مردی جوان به هیولا معروف شده، به حبس ابد محکوم شد.

قاتل و مقتولان

همشهری آنلاین - حوادث: به نقل از دیلی میل، ۱۵ می سال گذشته میلادی، مارکوس آزبورن ۳۵ ساله معروف به هیولا، ۲ روز بعد از اینکه با قید وثیقه آزاد شده بود، مرتکب جنایتی هولناک شد.

او پیش از این به خاطر خشونت خانگی و تهدید به قتل نامزدش از سوی پلیس دستگیر شده و به زندان افتاده بود اما پس از آزادی متوجه شد در زمانی که در حبس بوده، نامزدش او را ترک کرده و با فرد دیگری زندگی مشترکش را آغاز کرده است.

حبس ابد برای هیولای قاتل | او ۲ نفر را به طرز فجیعی کشته است
قاتل

مارکوس چنان خشمگین شد که نقشه قتل هر دوی آنها را طراحی کرد و ابتدا به بهانه‌ای نامزد ۲۷ساله‌اش را به خانه‌اش در شهرک دالتون انگلیس کشاند. او به محض ورود این زن، دست و پای وی را بست و در حالی که وی زنده بود شروع به بریدن اعضای بدنش کرد و او را به قتل رساند.

مرد جنایتکار سپس گوشی موبایل زن جوان را برداشت و با استیون هارنت ۲۵ ساله، یعنی مرد جوانی که به تازگی با این زن نامزد شده بود، تماس گرفت و با فریب وی را به خانه‌اش کشاند.

حبس ابد برای هیولای قاتل | او ۲ نفر را به طرز فجیعی کشته است
مقتولان

مارکوس این مرد جوان را نیز به قتل رساند و جسدش را مثله کرد و بعد از آن از شهر گریخت. او به خانه پدرش در شهر هادرزفیلد رفت و درآنجا ماجرا را برای وی تعریف کرد و پدرش بعد از شنیدن ماجرا با پلیس تماس گرفت و پسرش را لو داد. مارکوس همان روز از سوی پلیس دستگیر شد و روز جمعه گذشته به جرم ارتکاب این دو جنایت در دادگاه سلطنتی انگلیس، به حبس ابد محکوم شد.

کد خبر 836228
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha