شهردار منطقه ۱۰ با تاکید بر این موضوع که در اجرای پروژه شرقی یادگار امام(ره) حتی یک درخت هم ازبین نخواهد رفت، از افتتاح این پروژه در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۳ خبر می دهد.

پروژه تکمیل بزرگراه یادگار امام

مهدی اخ الصنایع شهردار منطقه ۱۰ تهران در گفتگو با همشهری آنلاین در خصوص آخرین وضعیت پروژه شاخه شرقی یادگار امام(ره) گفت: اجرای این پروژه در منطقه ۱۰ آغاز شده و هم اکنون بحث جابجایی درختان درحال انجام است.

او افزود: تلاش شده تا به هر طریقی ممکن این درختان در جای خود حفظ شوند. درختانی که در حاشیه یا رفیوژ هستند به همان صورت حفظ شده است، اما درختانی که نیاز به جابجایی دارند با دقت و با رعایت کامل پروتکل‌ها به نقاط مشخص شده، انتقال داده می شوند که گزارش مربوط به آن در پایان کار ارائه خواهد شد. همچنین با پیمانکار قرارداد بسته شده است تا از درختان جابجا شده یکسال مراقبت کند و آنها را آبیاری و کود دهی کند.

شهردار منطقه ۱۰ ادامه داد: اطمینان می دهیم که در جریان اجرای پروژه یادگار(ره) حتی یک درخت هم ازبین نمی رود و درحال مدیریت هستیم تا همه آنها را صحیح و سالم حفط کنیم.

اخ الصنایع در پایان پیرامون زمان تکمیل و بهره برداری از این پروژه هم گفت: بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه یادگار امام (ره) مصوب شده است. نقدینگی مورد نیاز تامین شده و خوشبختانه از این بابت مشکلی نداریم. تملک املاک مورد نیاز آغاز شده و در مجموع باید ۹۲ ملک خریداری شود. در فاز اول دعوت نامه برای شهروندان ارسال شده است. انشاء الله تلاش می کنیم تا در ۶ ماه ابتدایی سال آِینده پروژه یادگار امام(ره) به پایان برسد.

کد خبر 836083
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    5 1
    انشاله‌موفق‌باشید‌‌ بسیار‌عالی
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    5 4
    دروغ نگید تعداد زیادی درخت در خیابان رنجبر قطع شده است