سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد: پرونده فوت کارگر شهرداری منطقه ۲ را هم‌عرض با مجموعه‌های انتظامی و قضایی پیگیری می‌کند.

نادعلي

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا نادعلی امروز در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حادثه تلخ برای یکی از نیروهای کارگر شهرداری منطقه ۲ گفت: در ماه گذشته یکی از همکاران ما از بالای یک پل سقوط کرده و جان باخت. ضمن تسلیت به خانواده این عزیز و سایر همکارانش باید اعلام کرد که پرونده فوت این پاکبان توسط مجموعه انتظامی و قضایی در حال پیگیری است و اعضای شورای شهر تهران نیز آن را به صورت مدام پیگیری می‌کنند.

نادعلی تصریح کرد: قطعاً ما قدر همکاران خدوم به ویژه همکاران کارگر خود را می‌دانیم و همانطور که گفته شد ابعاد مختلف این حادثه را پیگیری خواهیم کرد و کارگران ما که در راه خدمت جان خود را از دست می دهند شهید خدمت محسوب می شوند.

سخنگوی شورای شهر با اشاره به برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات قهرمان شهر، گفت: این مسابقات با مشارکت شهروندان ۳۵۳ محله شهر تهران و با حضور زنان و مردان در ۱۰ رشته برگزار شد و در قالب این مسابقات برندگان در مناطق مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند و در نهایت مناطق ۱، ۲۰ و ۱۸ به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند. این مسابقات همچنین در ۱۵ کلانشهر تهران در رده بالاتر برگزار شد و در ادامه نیز تهران، اصفهان و رشت به عنوان استان‌های برتر انتخاب شدند.

کد خبر 835158

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha