در پی تداوم بارش برف،  برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت دانش آموزان و شهروندان مدارس در برخی شهرها و استانهای کشور غیرحضوری اعلام شد.

تعطیلی مدارس

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری گیلان اعلام کرد: بنا به دستور استاندار گیلان و در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه در شیفت های صبح و عصر تعطیل است.

به گزارش ایسنا، فرهاد براتی ۷ اسفند و دقایقی قبل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری به ریاست استاندار گیلان، آغاز به‌کار ادارات و نهادها به‌جز دستگاه‌های خدمات رسان و بانک‌ها در شهرستان‌های رشت و سیاهکل با دو ساعت تأخیر خواهد بود.

وی افزود: در پی تداوم بارش برف، برودت هوا و یخبندان و لزوم سلامت هم استانی‌های عزیز، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های رشت و سیاهکل، بخش‌های عمارلو و خورگام فردا سه شنبه ۸ اسفند در شیفت‌های صبح و عصر تعطیل است، همچنین در شهرستان‌های لاهیجان و آستانه اشرفیه مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی و اول متوسطه برای فردا تعطیل اعلام شده است.

همه مدارس قم سه شنبه ۸ اسفند غیر حضوری شد

ستاد پیشگیری؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم درباره فعالیت مدارس در اطلاعیه داد.

به گزارش مهر، بر اساس این اطلاعیه، تمامی مدارس استان در تمامی مقاطع تحصیلی در تاریخ هشتم اسفند ماه به‌علت بارش برف، برودت دما و یخبندان به‌صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.

ساعت کار ادارات ۱۳ پایان می یابد و برای صرفه جویی در مصرف گاز ادارات موظفند ساعت ۱۲ سیستم های گرمایشی را خاموش کنند.

مدارس استان قزوین فردا غیر حضوری شد

به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، مدارس استان قزوین فردا سه شنبه در نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، با تصمیم ستاد مدیریت بحران استانداری، به دلیل تداوم سرما، یخبندان و برودت هوا، تمامی مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و مدارس استثنایی در تمام استان، طی روز سه شنبه هشتم اسفند در نوبت صبح و بعدازظهر غیر حضوری است.

کلاسِ درسِ دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌ شود.

 ادامه تعطیلی مدارس ابتدایی البرز

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به برودت هوا روز سه شنبه هشتم اسفند، مهدهای کودک و پیش دبستانی‌ها تعطیل و آموزش در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری خواهد بود.

فعالیت مدارس شهرهای مختلف لرستان روز سه شنبه مجازی شد

به علت بارش برف، یخبندان و برودت هوا مدارس ابتدایی نوبت صبح شهرهای خرم آباد،  ازنا، الیگودرز، بروجرد دورود، دلفان ، سلسله و بخش های کاکاوند، اشترینان، زاغه ، بیرانوند ، شول آباد و سیلاخور به صورت مجازی در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود و مدارس متوسطه اول و دوم نوبت صبح شهرهای و بخش های ذکر شده با تاخیر و راس ساعت ۹ صبح فعالیت خود را شروع می کنند.

همچنین ادارات آموزش و پرورش این شهرها و بخش ها با تاخیر ساعت ۹ آغاز به کار خواهد کرد .

سایر شهرهای استان فعالیت مدارس طبق روال عادی است.

بارش برف برخی مدارس استان اصفهان را غیرحضوری کرد

آموزش و پرورش استان اصفهان: با توجه به تداوم بارش برف و یخبندان شدید، مدارس تمامی مقاطع شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نطنز، خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدونشهر، چادگان، بویین میاندشت، بخش میمه، نایین، اردستان و بخش‌های زفره و تودشک شهرستان کوهپایه فردا سه شنبه ۸ اسفندماه غیرحضوری است.

مدارس نواحی شش‌گانه شهر اصفهان، برخوار، شاهین شهر و ورزنه نیز فردا با یکساعت تاخیر از ساعت ۹ صبح فعالیت آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.

مدارس پردیس فردا غیرحضوری شد

فرماندار پردیس اعلام کرد : به‌دلیل برودت هوا مدارس این شهرستان فردا در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار از وضعیت فعالیت مدارس و ادارات استان مرکزی

به علت برودت هوا و یخبندان کلیه مدارس استان مرکزی فردا سه‌شنبه ۸ اسفند ماه در همه مقاطع تحصیلی غیرحضوری اعلام شد.

به گزارش فارس، اداره کل مدیریت بحران استان مرکزی اعلام کرد: به علت بارش برف، یخبندان، برودت هوا و ضرورت مدیریت مصرف گاز؛ فردا سه‌شنبه ۸ اسفند ماه فعالیت تمامی مدارس و آموزشگاه‌های استان به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک تعطیل خواهند بود.

همچنین فعالیت دانشگاه‌ها، ادارات و بانک‌های استان با یک‌ونیم ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

از عموم شهروندان و اهالی  استان مرکزی درخواست می‌شود ضمن جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح معابر و جاده‌ها؛ با توجه به برودت هوا در مصرف گاز نیز صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

لازم به ذکر است که سایر اخبار منتشره خارج از متن این اطلاعیه فاقد اعتبار است.

کد خبر 835034

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha