معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران از روند خدمات‌رسانی و برف‌روبی در مناطق شمالی پایتخت بازدید و ارائه خدمات توسط نیروهای شهرداری را خوب ارزیابی کرد.

برف روبی

به گزارش همشهری آنلاین، از شامگاه روز شنبه (۵ اسفند) با ورود سامانه بارشی، تهران در برخی از مناطق بارانی و در مناطق شمالی و غربی هم برفی شده است. بارش برف امروز (۷ اسفند) در مناطق شمالی و غربی همچنان ادامه دارد و بیش از ۱۰ سانت برف طی دو روز اخیر باریده است. در کنار پایتخت نشینانی که از بارش برف زمستانی خوشحال هستند و تلاش می کنند این لحظات زیبا را از لنز دوربین ثبت و ماندگار کنند، نیروهای شهرداری آماده باش هستند تا در روزهای برفی اختلالی در عبور و مرور شهروندان به وجود نیاید.

حسین نظری با ابراز رضایت از نحوه خدمت رسانی و اقدامات صورت گرفته همزمان با آغاز بارش برف در تهران، گفت: «در چند روز گذشته در مناطق شمالی شاهد بارش برف هستیم و نیروهای خدمات شهری برای ارائه خدمات در آماده باش کامل هستند. وضعیت معابر از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک و نیروهای خدمات شهری رصد می شود تا در صورت بروز مشکلی در هر نقطه ای از شهر تهران سریعا اقدام به پاکسازی، برف روبی، شن پاشی و روان سازی معابر کنند.»

به گفته او و تردد در معابر و بزرگراه ها روان ‌است و هیچ مشکلی درخصوص تردد وسایط نقلیه و آبگرفتگی گزارشی ارائه نشده است.

برای جلوگیری از آبگرفتگی و یخ زدگی احتمالی معابر و بزرگراه های محدوده مناطق شمالی و برف گیر و شارژ مجدد مخازن شن و نمک ستادهای برف روبی، نیروهای خدمات شهری همچنان در آماده باش کامل هستند. نظری با بیان این مطلب تاکید کرد: «ماشین آلات مکانیزه تخصصی و نیمه سنگین، کامیون و خاور جهت پخش شن مخصوص، دستگاه های ماشین مکانیزه برف‌روبی، بابکت با تیغه برف روب و... در حال عملیات برف ‌روبی هستند و مخازن و کیسه های شن مخصوص نیز در معابر شارژ کامل می شوند تا مورد استفاده شهروندان قرار گیرد.»

آن طور که معاون خدمات شهری و محیط زیست شهردار تهران عنوان کرده: «برف تکانی از درختان شهر تهران نیز توسط نیروهای فضای سبز مناطق ۲۲گانه آغاز شده است و نیروهای فضای سبز نیز در آماده باش کامل هستند تا با تکان دادن درختان در آستانه بهار آسیبی به آنها نرسد.»

کد خبر 834896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسینی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    امشب برف بیاد بشینه بارون نیاد هچ وقت بزرگتر برف بیاد بشینه افتاب نشه تعطیل بشه سنگین بیاد بشینه کولاک شدید بشه هوا صاف نشه
  • حسینی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    امشب برف بیاد بشینه بارون نیاد هچ وقت بزرگتر برف بیاد بشینه بارون نیاد هچ وقت بزرگتر برف امشب برف بیاد بشینه بارون نیاد هچ وقت بزرگتر برف بیاد بشینه افتاب نشه تعطیل بشه سنگین بیاد بشینه کولاک شدید بشه هوا صاف نشه هچ وقت همین جوری برف بیاد
  • حسینی IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    0 0
    امشب برف بیاد بشینه بارون نیاد هچ وقت بزرگتر برف بیاد بشینه بارون نیاد هچ وقت بزرگتر برف امشب برف بیاد بشینه بارون نیاد هچ وقت بزرگتر برف بیاد بشینه افتاب نشه تعطیل بشه سنگین بیاد بشینه کولاک شدید بشه هوا صاف نشه هچ وقت همین جوری برف بیاد