منابع خبری از حملات هوایی مجدد جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به مناطق مختلف یمن خبر دادند.

آمریکا هواپیما

به گزارش همشهری آنلاین، جنگنده‌های آمریکا و انگلیس مجددا در عملیات‌های متعددی صنعا، تعز، الحدیده و حجه را هدف قرار دادند.

براساس گزارش شبکه خبری المسیره، منابع همچنین اعلام کردند که جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی دو حمله به مزارع منطقه «الجر» واقع در استان «حجة» در شمال غرب یمن، سه حمله به منطقه «صرف» در شمال شرق پایتخت یمن، دو حمله به «جبل عرام» در شهرستان «همْدان»، سه حمله به کارخانه «المبیدات الحشریة» در محله «النهضة» در شمال صنعا و دو حمله به شبکه ارتباطات در منطقه «قراضة» واقع در شهرستان «حیفان» انجام دادند.

در همین راستا، یک منبع نظامی یمنی تاکید کرد: «حملات مکرر و متجاوزانه آمریکا و انگلیس به‌مثابه تلاشی مذبوحانه در راستای جلوگیری از اجرای عملیات یمن در حمایت از ملت فلسطین در غزه است».

آمریکا و انگلیس به بهانه حفاظت از امنیت کشتیرانی در دریای سرخ، طی چند روز اخیر بارها مواضع ارتش یمن را مورد حمله قرار داده‌اند. ارتش یمن اعلام کرده، تا زمان توقف جنگ غزه و لغو محاصره این باریکه، در حمایت از مردم غزه و مقاومت فلسطین، همچنان به حملات خود علیه کشتی‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی در دریای سرخ ادامه می‌دهد.

کد خبر 834640

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha