وزیر خارجه اسپانیا مخالفت قاطع کشورش را با فروش هرگونه تسلیحات به رژیم صهیونیستی تا زمانی که جنگ علیه نوار غزه ادامه دارد، اعلام کرد.

اسرائيل

به گزارش هشمهری آنلاین، خوزه مانوئل آلبارز، وزیر خارجه اسپانیا در کنفرانس مطبوعاتی در مقر سازمان ملل در نیویورک تاکید کرد که کشورش تا زمانی که جنگ علیه نوار غزه ادامه یابد، هرگز به «اسرائیل» سلاحی نخواهد فروخت.

آلبارز اظهار کرد: اسپانیا هیچ مجوز جدیدی برای فروش تسلیحات به «اسرائیل» را پس از هفتم اکتبر گذشته صادر نکرده و تا زمانی که شرایط فعلی ادامه دارد، هیچ سلاحی به «اسرائیل» نخواهیم فروخت.

وزیر خارجه اسپانیا تاکید کرد: اسپانیا اعلام کرد که قصد دارد مبلغ ۳.۵ میلیون یورو را برای آژانس امدادرسانی و کاریابی آوارگان فلسطینی (آنروا) فراهم کند.

رژیم صهیونیستی که در دادگاه بین‌المللی به اتهام ارتکاب جنایت کشتار جمعی در حق فلسطینی‌ها در حال محاکمه است، از هفتم اکتبر گذشته حملات وحشیانه‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرده که در نتیجه آن نزدیک به ۳۰ هزار فلسطینی که عمده آنها زن و کودک بودند، به شهادت رسیده و نزدیک به ۷۰ هزار تن دیگر نیز زخمی شدند، علاوه بر این هزاران فلسطینی نیز زیر آوارها مفقود هستند.

کد خبر 834545
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
    0 0
    دمتون گرم اسپانیایی ها خیلی مردید