رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: عیدی همه کارکنان کامل تخصیص داده شده و به تدریج در حال پرداخت است.  

حقوق - عیدی- پاداش

به گزارش همشهری آنلاین، داود منظور در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره همکاری ایران و ارمنستان، اظهار کرد: ما امسال بودجه را بدون کسری پشت سر می گذاریم البته منابع ما کامل تحقق پیدا نمی کند.

وی اضافه کرد: هجدهمین نشست کمیسیون مشترک ایران و ارمنستان توافق خوبی انجام گرفت. ما به دنیال این هستیم کریدور شمال جنوب را از خلیج فارس به دریای سیاه برسانیم که در این زمینه توافقاتی صورت گرفت. در زمینه تجارت، گمرک، بهداشت و درمان، مناطق آزاد و گردشگری ۲۱ بند توافق نامه صادر شده است تا به تجارت ۳ میلیاراد دلار با ارمنستان نزدیک شویم.

منظور ادامه داد: عیدی همه کارکنان کامل تخصیص داده شده و به تدریج در حال پرداخت است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه درباره میزان تخصیص بودجه عمرانی در سال جاری بیان کرد: پیش بینی می کنیم امسال تخصیص بودجه در طرح های تملک به حدود ۳۰۰ هزار میلیارد تومان برسیم که نسبت به سال گذشته که ۲۵۰ هزار میلیارد تومان بوده است، افزایش خوبی محسوب می شود.

وی درباره عملکرد دولت در اجرای بودجه گفت: ما امسال بودجه را بدون کسری پشت سر می گذاریم البته منابع ما کامل تحقق پیدا نمی کند که هیچ سالی این منابع کامل محقق نمی شود. با ابزار تخصیص و مدیریت درآمد و هزینه امسال را بدون نگرانی به پایان می رسانیم. پرداخت های ما کامل ترازمند بوده است. در پرداخت هزینه های جاری پرسنلی بالای ۹۸ درصد عملکرد داشتیم. در آموزش و پرورش بالای صددردصد عملکرد داشتیم. درپرداخت جاری دستگاه ها هیچ مشکلی نداریم.

منظور گفت: دو سه مورد اختلاف کوچک در زمینه بودجه میان دولت و مجلس وجود دارد که در چند روز آینده در مجمع تشخیص مصلحت نظام و شورای نگهبان حل خواهد شد.

وی اظهار کرد: رشد اقتصادی در پاییز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۱ درصد مثبت و بدون نفت ۲.۵ درصد است. در بخش خدمات حدود ۵ درصد رشد داریم. در بخش صنعت و معدن ۶.۹ درصد رشد داریم و در بخش کشاورزی رشد سه ماهه گذشته به ۱- درصد رسیده است. در ۹ ماهه اول امسال رشد نرخ نزدیک به ۷ درصد نسبت به ۹ ماهه سال گذشته بوده است.

کد خبر 834149
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    تا جیب ملت - تورم تعمدی ایجادی دولت سیزدهم و مالیات های خود ساخته دولت هست ، چرا کسری بودجه ؟ یک سر بودجه در سفره ملت است !