اعضای شورای شهر تهران به شهرداری تهران اجازه دادند که در صورت تحقق منابع مازاد بر بودجه در سال آینده این منابع را در پنج محور هزینه کنند.

جلسه شورای شهر با حضور شهردار تهران

به گزارش همشهری آنلاین، اعضای شورای شهر تهران در جریان بررسی تبصره‌های لایحه بودجه شهرداری تهران در سال آینده به بررسی تبصره ۱۰ پرداختند که در خصوص اجازه استفاده از منابع مازاد بر بودجه مصوب بود.

میثم مظفر عضو شورای شهر در مورد این تبصره گفت: به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود در صورت پیش بینی تحقق منابع مازاد بر بودجه مصوب نسبت به تأمین مالی پروژه های اعلامی در سقف اعتبار مصوب اقدام و مراتب را در تفریغ بودجه لحاظ کند.

او افزود: بر این اساس پیش بینی می‌شود در صورت تحقق منابع مازاد بر بودجه توسعه و تأمین ناوگان مترویی، اتوبوسرانی و بهسازی تجهیزات خطوط ریلی تهران به مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال، تکمیل شبکه آب های سطحی، رینگ بزرگراهی و تقاطع‌های غیرهمسطح به مبلغ ۲۰۰ هزار میلیارد ریال، توسعه زیرساخت‌های برقی و کمک فنی و عمرانی با اتکا به انرژی‌های تجدیدپذیر به مبلغ ۳۰ هزار میلیارد تومان اقدام کند.

مظفر توضیح داد: بر این اساس شهرداری می‌تواند برای تجهیزات مکانیزه و نوسازی ناوگان و زیرساخت رفت و روب شهری به مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد ریال در صورت تحقق منابع مازاد بر بودجه و همچنین تا سقف ۲۰ هزار میلیارد ریال نسبت به توسعه و نوسازی زیرساخت های حوزه فرهنگی و اجتماعی اقدام کند.

اعضای شورای شهر با ارائه پیشنهادات خود این تبصره را به تصویب رساندند.

کد خبر 833908
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha