سه‌شنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۵ - ۱۵:۳۴
۰ نفر

گروه ادب و هنر: دو موزه جدید تا بیستم آذر ماه سال جاری در تهران افتتاح می‌شود. موزه موسیقی و باغ موزه هنرهای ایرانی که طبیعتاً بر هنرهای تجسمی نظیر خوشنویسی، نگارگری و... متمرکز خواهد بود، این دو مجموعه هستند.

آن‌طور که محمد مهدی عسگرپور، معاون هنری سازمان فرهنگی- هنری شهرداری تهران اعلام کرد، از این دو، موزه موسیقی پیش از این یک بار به‌طور ناقص افتتاح شده و حالا قرار است به‌طور کامل‌تر و برای  همیشه، کارش را شروع کرده و ادامه دهد.
عسگرپور در نشست خبری مدیران معاونت هنری این سازمان درباره مراکز هنری مرتبط با شهرداری و ثبت آنها گفت: «مراکزی نظیر خانه کاریکاتور، عکس خانه شهر، موزه امام علی(ع) و... هنوز به عنوان مراکز رسمی و ماندگار معاونت، دارای شناسنامه و اساسنامه نیستند و در صورت تغییر مدیریت، امکان تغییر کاربری آنها نیز وجود دارد. بنابراین سازمان برای جلوگیری از این امر و دادن هویت رسمی و مستقل به آنها، برای همه این مراکز اساسنامه و جایگاه تشکیلاتی روشنی را طراحی کرده است».به گفته عسگرپور «اتو کتاب هدهد» به کارگردانی مرضیه برومند، «137» درباره اقدامات اخیر شهرداری و «بچه محل» درباره جانبازان و رزمندگان، سه مجموعه تلویزیونی است که با مشارکت سازمان فرهنگی هنری تولید شده و به‌زودی از شبکه‌های مختلف سیما پخش خواهند شد.
کد خبر 8333

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز