افتتاح های شبکه مترو تهران در سال ۱۴۰۲ با بهره برداری از ایستگاه علامه جعفری در بخش توسعه غربی خط ۴ آغاز شد و در ادامه ۴ ایستگاه در خطوط ۶ و ۷ و همچنین مسیر ۱۹ کیلومتری و ایستگاه مترو پرند به بهره برداری رسید. در ادامه، طبق برنامه در اسفند ماه نیز شاهد افتتاح ۳ ایستگاه جدید در خط ۶ خواهیم بود.

مترو

به گزارش همشهری آنلاین، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک و مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در خصوص افتتاح ۳ ایستگاه جدید در خط ۶ مترو تهران گفت: این ایستگاه‌ها شامل ایستگاه‌های شهدای کن، آیت الله کاشانی و بهار شیراز است.

هرمزی در خصوص آخرین وضعیت این ایستگاه‌ها می‌گوید: در ایستگاه‌های شهدای کن و آیت الله کاشانی عملیات ساختمانی سازه اصلی به پایان رسیده و رفع نواقص به همراه نازک کاری و نصب تاسیسات ایستگاه در مراحل پایانی قرار دارد. تجهیزات LPS و مخابرات درحال تامین، نصب و راه اندازی است.

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه ادامه داد: عملیات ساختمانی ایستگاه بهار شیراز نیز در بخش سازه اصلی هسته مرکزی به پایان رسیده است. از طرفی عملیات نازک کاری سکو و تجهیزات LPS جهت افتتاح عبوری در اسفند ۱۴۰۱ تکمیل شده بود و انشا الله در اسفند امسال شاهد بهره برداری از این ایستگاه خواهیم بود.

او افزود: در فاز نخست افتتاح ایستگاه بهار شیراز یک ورودی از مجموع ۳ ورودی ایستگاه، تجهیزات LPS و RIC، مخابرات، دوربین ها، هواسازها، پله های برقی و آسانسور ها، گیت های ورودی تامین، نصب و راه اندازی می شود.

کد خبر 832993

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    6 1
    چند بار میگویید ...
    • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      4 6
      آنقدری باید گفته بشه تا اونایی که صبح تا شب میگن توی این شهر کاری انجام نمیگیره ببینن و لال بشن .یه متر میخواهی جلوی در خونه ات رو موزائیک بکنی چقدر آب میخوره حالا یه خط مترو با کلی حفاری چندین متر زیر زمین با حفر چند ده متر تونل چقدر آب میخوره .یه عده آدم ببین و آنقدر نگن که برای مردم چکار کردن همین حداقل کارها رو ببینن
  • ناشناس IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    5 8
    فقط مترو برتی شمال شهریها
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    12 7
    تو شمال غرب شهر که ... تا چشم کار میکنه ماشین suv و شاسی بلند هست چه احتیاجی به مترو دارن. چرا مترو های اونجا رو تو اولویت قرار دادین. بیان متروی ۱۷ شهریور و میدان خراسان و توسعه جنوبی رو تو اولویت قرار بدین. یکمم به فکر قسمت جنوبی و مرکزی شهر باشید. آفرین!
  • IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    8 4
    جزو تک و توک کشورهایی هستیم که سکوهای مترومون با محافظ شیشه ای ایمن سازی نمیشه و این خیلی خطرسازه
  • ناصر IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    6 0
    همان متروی علامه جعفری، ۱۸۰ عدد پله دارد. سه مسیر بلند ۶۰ پله ای. پله برقی ها فقط یک مسیر ( صبحها تا حدود ساعت ۷.۲۰ رو به پایین و بعد از آن تا آخر شب رو به بالا ) را تحت پوشش دارند. مردم با این پله زیاد کلی اذیت می شوند.
  • نازلی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    2 1
    ایستگاه هفده شهریور خط ۶ کی افتتاح میشه؟