فوتسالیست‌های تیم ملی زنان ایران تمام جوایز انفرادی و تیمی رقابت‌های کافا را به خود اختصاص دادند غیر از عنوان بهترین دروازه‌بان جام.

ترکمان

به گزارش همشهری آنلاین سومین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی زنان آسیای مرکزی با کسب تمام افتخارات ممکن از سوی فوتسالیست‌های کشورمان به پایان رسید و تنها جایزه‌ای که از چنگ ایران فرار کرد عنوان بهترین دروازه‌بان بود که سفورا نورولااف ازبکستانی آن را به خود اختصاص داد.
عنوان بهترین بازیکن جام یا همان MVP سومین دوره فوتسال زنان کافا در رده سنی بزرگسالان را مارال ترکمان به خود اختصاص داد.

دختر ٢١ ساله فوتسال ایران که برادر بزرگترش مهدی نیز به عنوان فوتبالیست لیگ برتری دفاع چپ مس رفسنجان به شمار می‌رود با این عنوان ارزشمند فصل رویایی را پشت سر گذاشت.

مارال ترکمان در سوپر لیگ فوتسال فصل ١٤٠٢ و قبل از آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیای مرکزی با تیم پالایش نفت آبادان، عنوان قهرمانی ایران را نیز به دست آورده بود جایی که ٣٤ امتیاز از ١٤ بازی این تیم در مقابل ٣٣ امتیاز شاهین نطنز حکم قهرمانی تیم خوزستانی را امضا کرد.

به غیر از عنوان خانم گلی این رقابت‌ها که با ١٢ گل از آن سارا شیربیگی شد، فرزانه توسلی نیز به عنوان کاپیتان تیم ملی فوتسال تنها با یک گل خورده مقابل ازبکستان، جام فیرپلی تیمی را دریافت کرد.

کد خبر 832479

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha