سازمان هواشناسی کشور برای جنوب استان آذربایجان غربی، غرب استان کردستان و شمال استان کرمانشاه در روز چهارشنبه (۲۵ بهمن) هشدار سطح نارنجی صادر کرد.

باران

به گزارش همشهری آنلاین، کارشناس سازمان هواشناسی کشور با تایید این خبر به همشهری می‌ گوید: «روز چهارشنبه (۲۵ بهمن) در جنوب شرق کشور، یعنی برای دریای عمان، تنگه هرمز و جزایر آن پیش بینی رگبار کردیم. در این روز سایر استان های کشور پدیده خاصی ندارند و شرایط جوی آرام و پایدار را سپری می کنند.»

امین حسین نقشینه عنوان می کند: «از ظهر چهارشنبه از سمت شمالغرب و غرب بارش ها آغاز می شود. این سامانه بارشی در روز پنجشنبه (۲۶ بهمن) علاوه بر شمالغرب و غرب، در جنوب غرب و در بخش هایی از مرکز، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر بارش برف و باران پیش بینی شده است. در این روز رعد و برق، باد شدید موقت، کاهش دما و حتی در برخی نقاط می توانیم پیش بینی تگرگ هم کنیم.»‌

او اضافه کرد: «روز پنجشنبه بارش ها در استان های کردستان، همدان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، کهگیلیویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، نیمه شمال خوزستان، غرب اصفهان، نیمه جنوبی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بیشتر از سایر استان ها خواهد بود.»

کد خبر 832265
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha