معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در این مدت تعداد ۱۰۵۰۰ موتورسیکلت که شامل سه نوع تخلف؛ عبور از محل ممنوع، ناخوانا بودن و مخدوشی پلاک و تردد در خطوط ویژه می شود نیز توسط کفی به پارکینگ ها منتقل شده اند.

اجرای طرح 10 پلیس راهور با هدف ساماندهی تردد موتورسواران در پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین؛ سرهنگ احسان مومنی در خصوص آمار و ارقام طرح ۱۰ از ابتدا تا کنون گفت: از هجدهم دی ماه ۱۴۰۲ تا به امروز حدود ۲۲۶ هزار موتورسیکلت در تهران اعمال قانون شده‌اند. بیش از این تعداد آمار اعمال قانون، تخلف وجود داشته است اما همکاران بنده این میزان تخلف را دیده و اعمال قانون کرده اند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: همچنین در این مدت تعداد ۱۰۵۰۰ موتورسیکلت که شامل سه نوع تخلف؛ عبور از محل ممنوع، ناخوانا بودن و مخدوشی پلاک و تردد در خطوط ویژه می شود نیز توسط کفی به پارکینگ‌ها منتقل شده‌اند.

سرهنگ مومنی افزود: همچنین ۱۵هزار دستگاه موتورسیکلت که رانندگان آنها تخلفاتی به غیر از سه تخلف ذکر شده بالا داشته اند نیز در این مدت توقیف ساعتی شده اند که این موتورسیکلت ها به مدت ۱ تا ۳ ساعت در اختیار پلیس بوده است.

او درباره ترفندهای عجیب موتورسواران تهرانی در مخدوش کردن پلاک‌هایشان نیز گفت: از پلاک ۴۲ هزار موتورسیکلت نیز در اجرای طرح در این مدت رفع اثر صورت گرفته است. رانندگان این موتورسیکلت‌ها به هر دلیل و عنوانی پلاک موتورسیکلت خود را پوشش داده بودند که از این پلاک ها توسط همکاران بنده رفع اثر شده است‌.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ اظهار داشت: ۱۳ هزار دستگاه موتورسیکلت نیز در اجرای این طرح آشکارسازی شده است. بحث خوب دیدن و خوب دیده شدن یکی از اهداف پلیس در این طرح بود چرا که وقتی موتورسواران تردد می کنند خیلی وقت‌ها چراغ های آنان خاموش است و با این آشکار سازی توسط وسایل نقلیه دیگر دیده می شوند.

کد خبر 831844

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • میلاد نوری IR ۰۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۴
    4 2
    آخرشو نمی فهمیوم
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    4 1
    باسلام آقا این چه وضعشه واسه مردم وحشت درست کردین امروز یکی از این مأمورای موتور سوار دنبال موتوری کرد نزدیک اون موتوری بزنه به یه سالمند جمع کنید این کفی های موتور رو هیچ جای دنیا چنین چيزي ندارن که گاری بزارن موتور بگیرن اگه جمعیت موتور سوار چین رو ببینید چیکار میکنید.
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۵
    8 1
    خواهشن این طرح گرفتن موتور رو جمع کنید واسه جون مردم یه ذره توجه کنید آخر با این دنبال کردن موتور مردم رو به کشتن میدید در ضمن اون بدبختی که با موتور کار میکنه جونش کف دستشه خواهشن جمع کنید این طرح گرفتن موتور رو.
  • امیر قِلَعٓهْ IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    1 0
    بیچاره موتورسوارها که با هزار بدبختی یک موتور میخرن که کمک خرج زندگیشون باشه ولی وقتی موتورشو میگیرن چه ضربه روحی روانی و مالی بهشون وارد میشه. بخاطریکه پول و ثروت انچنانی ندارن و دلخوش همون موتور هستن پس محکوم میشن که به هر دلیلی موتورشو بگیرن بفرستن پارکینگ تا بعد یکسال همه رو به نفع دولت بفروشند. خدا جوابشونو بده انشالله