امروز، دوشنبه (۲۳ بهمن) علاوه بر استان های بوشهر، هرمزگان و فارس، بارندگی استان های کرمان و سیستان و بلوچستان را نیز در بر می گیرد.

هواشناسي

به گزارش همشهری آنلاین، کارشناس سازمان هواشناسی کشور در این باره به همشهری می گوید: «روز دوشنبه در استان های هرمزگان، جنوب استان های فارس، بوشهر، کرمان و سیستان و بلوچستان هم بارندگی پیش بینی شده است.»

کبری رفیعی عنوان می کند: «این بارش ها در مناطق جنوبی کشور به صورت رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و گاهی هم همراه با گرد و غبار خواهد بود. حتی در برخی نقاط سبب بارش تگرگ می شود.»

او ادامه می دهد: «این شرایط را برای دو روز آینده در جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان پیش بینی می کنیم. همچنین طی دو روز آینده آب های خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.»

کارشناس سازمان هواشناسی کشور می گوید:‌ «در سایر استان های کشور تا روز چهارشنبه (۲۵ بهمن) جوی آرام و پایدار را پیش بینی می کنیم. البته به غیر از مناطق جنوبی کشور که به آن اشاره شده است.»

رفیعی اضافه می کند: «روز چهارشنبه سامانه بارشی بار دیگر از شمال غرب وارد کشور می شود و مناطق شمال غرب و غرب کشور را در بر می گیرد.»

کد خبر 831623
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کامو IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    9 0
    خواهشن یبار راستشو بگین کجا جنوب کرمان بارندگی هست اصلا خبری نیست چند روزه زغال خریدیم منتزر بارونیم خبری نیست
  • mehdi IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    3 0
    بارون کجا بوده اصلا ابر میبینی که بارون بیاد
  • احسان IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    1 1
    لطفا هواشناسی رو از ایران جمع کنید 2روز پیش گفته شد دوشنبه باران الآن هم میگن باران ولی ابر هم به زور میاد لطفا مردم رو الکی امید وار نکنید
  • حیدری IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    هرمزگان قرمز اعلام کردن ولی ی قطره هم بارون نیومد
  • سراب RO ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    برین خودتون رو بندازین توی رودخونه بدون اب تا با گرد خاکش ... بشین بااین پیشبینی تون... پیشبینی هوا شناسی رو تو کل کره زمین دارین..یکماهه میگفتن دوشنبه کل فارس بارون داریم دریغ از یه قطرش حتی ابر هم در کار نبود...