معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در پی حادثه ناگواری که صبح امروز در منطقه سیرکان سراوان رخ داد در پیگیری موضوع از پلیس؛ بلافاصله ماموران در محل حادثه حضور پیدا کرده و موضوع بررسی شد.

ماجرای تیراندازی شبانه در چابهار چه بود؟

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا مرحمتی افزود: به گفته‌ی مجروحان این حادثه؛ " سه فرد مسلح پس از حضور در محل سکونت آنها اقدام به تیراندازی به سمت این اتباع خارجی کرده و با کشتن ۹ نفر و زخمی کردن سه نفر دیگر از محل فراری شدند.

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با محکوم کردن این اقدام تروریستی ادامه داد: ضمن همدردی با خانواده‌ی این جانباختگان و مردم پاکستان، جزییات حادثه بررسی و همه عوامل آن شناسایی خواهند شد.

وی تاکید کرد: دستگاه‌های قضایی، امنیتی و اطلاعاتی سیستان و بلوچستان، قطعا برخورد قاطعی با عوامل ناامنی در استان خواهد کرد.

ساعتی بعد معاون استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با فارس گفته هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌ها نداشته و متن قدیمی مصاحبه ماه گذشتهٔ او به اشتباه در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.

خبرگزاری تسنیم که این خبر را منتشر کرده بود هم در این باره نوشت : ساعاتی پیش خبری در کانال خبرگزاری تسنیم از قول معاون امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان مبنی بر کشته‌شدن ۹ تبعه پاکستانی در سراوان  منتشر شد که پیگیری‌های بیشتر نشان داد این خبر مربوط به حادثه ماه گذشته بوده که به اشتباه و حین انتشار خبر شهادت ۲ بسیجی بومی در زاهدان دوباره منتشر شده است.

کد خبر 831606
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    محکوم شده
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    10 3
    اتباع پاکستان در داخل کشور چه غلطی میکنند .آیا سیستان و بلوچستان تگزاس شده است .
  • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    9 3
    این همه پاکستانی اونجا چکار میکنن انگار مرز نداریم
  • رضا IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    8 2
    پس کی دیگه میخاید امنیت این استان و تامین کنید هر دفعه چند نفر باید قربانی بشند