معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران،گفت: ۱۰ هزار نیروی مناطق و ۱۳ هزار نیروهای فضای سبز در شهر تهران داریم که بخش عمده ای از آنها حین برگزاری و بعد از پایان راهپیمایی انجام وظیفه می کنند.

22 بهمن

به گزارش همشهری آنلاین، حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور میلیونی مردم شهر تهران ، گفت: حضور انبوه مردم از میدان امام حسین (ع) تا میدان آزادی نیاز به برنامه ریزی از قبل، حین و پس از راهپیمایی داشت.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران، افزود: مناطق۶، ۷، ۹ و ۱۰ میزبان اصلی مردم در راهیپمایی امروز هستند و سایر مناطق به پشتیبانی از این مناطق می‌پردازند البته همکاران ما در سایر مناطق نیز در مسیر راهپیمایی فعالیت می‌کنند.۱۰ هزار نیروی مناطق و ۱۳ هزار نیروهای فضای سبز در شهر تهران داریم که بخش عمده ای از آنها حین برگزاری و بعد از پایان راهپیمایی انجام وظیفه می کنند.

نظری گفت: تمام همکاران معاونت خدمات شهری، در چهارراه ولیعصر، مجتمع پایانه بهشت زهرا (س)، غرفه‌های شهروندی و آموزش‌های شهروندی با حضور مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهر تهران حضور جدی دارند؛ در این غرفه‌ها از شهروندان حاضر در راهپیمایی استقبال و برنامه‌ها و کلیپ‌های آموزشی به کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود.

او تأکید کرد: حین مراسم خدمت رسانی، زیباسازی، ایمنی مسیر و اقدامات مرتبط با آتش نشانی انجام می‌شود البته این کارها با همراهی ارگان‌های نظامی و امنیتی است.

معاون شهردار تهران، افزود: بعد از پایان مراسم راهپیمایی نیز باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن همه شرایط به قبل بازگردد و غرفه‌ها و داربست ها جمع آوری و اقدامات تنظیف بلافاصله بعد از مراسم انجام شود. همکاران خدمات شهری با تلاش خود ظرف چند ساعت شهر را به شرایط قبل برمی‌گردانند.

کد خبر 831600
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha