اگرچه عفیف قبلاً سابقه حضور در باشگاه‌های اسپانیا و بلژیک را داشته است اما از سال ۲۰۱۸ در السد بوده است.

اکرم عفیف

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از ساکرنت، اکرم عفیف پس از هت تریک در فینال جام ملت های آسیا مقابل اردن، گفت که می خواهد دوباره در اروپا بازی کند. این بازیکن با زدن ۸ گل و کسب کفش طلا به عنوان بهترین بازیکن نیز دست یافت و برای دومین بار پیاپی قهرمان آسیا شد.

اگرچه عفیف قبلاً سابقه حضور در باشگاه‌های اسپانیا و بلژیک را داشته است اما از سال ۲۰۱۸ در السد بوده و حالا بعد از درخشش در این دوره دوست دارد در اروپا بازی کند.

او درباره حضور در اروپا افزود: انتقال به اروپا چیزی است که همه بازیکنان می خواهند اما این تصمیمی است که باید با ملاحظات زیادی اتخاذ شود. این من نیستم که تصمیم می گیرد. همسرم نیز باید با من تصمیم بگیرد. ترک باشگاه و کشور آسان نیست. با همه اینها می‌توانم بگویم که دوست دارم به اروپا بروم. اکنون وقت شادی است. ما دو بار پیاپی جام ملت های آسیا را بردیم وخوشحالیم و تا جام ملت های آسیای بعدی لذت خواهیم برد.

تنتین مارکس سرمربی اسپانیایی قطر که یک ماه قبل از شروع رقابتها جانشین کی‌روش پرتغالی شد نیز در صحبت هایی گفت: شاید ما امروز فوتبال زیبایی بازی نکردیم اما همه قهرمان را به یاد می آورند. من برای اکرم بسیار خوشحالم، او شایسته بردن همه جوایز بود. اتفاقی که می افتد این است که من به الوکره برمی گردم و در مورد آینده صحبت خواهیم کرد. کار با تیم ملی متفاوت است ولی کار با باشگاه‌ها روزانه است. مهم این بود که بازیکنان را می‌شناختم و آنها خیلی سریع ایده‌آل‌های من را اجرا کردند.

کد خبر 831583

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضاییان IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    2 8
    بهترین بازیکن آسیا