شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
۰ نفر

اداره هوانوردی فدرال آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که عصر جمعه (به وقت محلی) در شهر ناپل واقع در ایالت فلوریدا بر اثر سقوط یک هواپیمای کوچک ۲ موتوره، ۲ نفر از سرنشینان آن جان باختند.

سقوط هواپیما در آمریکا

به گزارش همشهری آنلاین، در این بیانیه بدون اشاره به سرنوشت سایر سرنشینان این هواپیما آمده است: هواپیمای تجاری بامباردیر چلنجر ۶۰۰ حامل پنج سرنشین بود.

اداره کلانتری کانتی کولیر نیز در بیانیه‌ای سقوط این هواپیما را تائید کرد و افزود: این هواپیما حدود ساعت یک بعدازظهر از فرودگاه دانشگاه ایالتی اوهایو به پرواز در آمده بود اما خلبان در ساعت ۳ بعدازظهر (به وقت محلی) با ارسال این پیام که هر ۲ موتور این هواپیما از کار افتاده‌اند، درخواست فرود اضطراری در فرودگاه شهر ناپل کرد.

بر اساس این بیانیه، هواپیمای مذکور در هنگام فرود با یک وسیله نقلیه در آزاد راه برخورد کرد و ۲ نفر از سرنشینان آن جان باختند اما سرنشینان وسیله نقلیه از این حادثه جان سالم به در بردند.

سقوط هواپیما در آمریکا

اداره گشت بزرگراه فلوریدا نیز در یک هشدار ترافیکی که در رسانه‌های اجتماعی ارسال شد، اعلام کرد: تمام مسیرهای جنوب این بزرگراه بسته شده و مسیرهای شمال آن نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

به نوشته فاکس نیوز، ظاهراً خلبان این هواپیما که از رسیدن به باند فرود ناامید شده بود، قصد داشت روی بزرگراه بین ایالتی فلوریدا بر زمین بنشیند که همین امر منجر به بروز این حادثه شده است.

کد خبر 831431

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha