اتحاد کلباء نتوانست از فرصت میزبانی در دیدار برابر العین استفاده کند و این تیم در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی جام بانک اسلامی ابوظبی مقابل میهمان خود با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد و حالا کار سختی برای جبران این شکست در مسابقه برگشت دارد.

کلبا

به گزارش همشهری آنلاین، صحنه مشکوک این مسابقه در دقیقه ۸۳ رخ داد. جایی که سالم راشد از سمت چپ به حرکت درآمد و قصد داشت تا با یک ارسال به روی دروازه، توپ را برای مهاجمان تیمش سانتر کند که ضربه او با برخورد به دست بندر الحبابی، کاپیتان العین به بیرون رفت و در این لحظه تمام اعضای تیم کلباء اعتقاد به خطای پنالتی داشتند.

به محض برخورد توپ به بازیکن العین، بازیکنان کلباء از جمله مهدی قایدی به سمت داور هجوم بردند و اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. اما داور بازی که دائما به هدست خود اشاره می‌کرد، به بازیکنان اعلام کرد در صورتیکه خطای پنالتی رخ داده باشد، از طریق داور VAR به او اطلاع داده می‌شود.

مرور صحنه‌های آهسته نیز نشان می‌داد که ضربه بازیکن کلباء کاملا به دست کاپیتان العین برخورد کرده است. با این حال، بازی متوقف شده بود تا کمک داور ویدیویی با بررسی این صحنه، نظر نهایی خود را به داور وسط اعلام کند و اینکه آیا نیاز است تا او برای بررسی صحنه به کنار زمین برود یا نه.

فرهاد مجیدی که به دلیل محرومیت، از روی سکوهای استادیوم کلباء نظاره گر عملکرد شاگردانش بود، با حالت پراضطراب و پراسترسی، اتفاقات درون زمین را دنبال می‌کرد و به این مسئله معترض بود که چرا داور برای بررسی صحنه و اعلام خطای پنالتی، به کنار زمین نمی‌رود.

کاش داور بازی قطر اینجا بود!  ؛ حسرت بزرگ سرمربی

این صحنه، شباهت زیادی به برخورد توپ سعید عزت اللهی به دست بازیکن قطر داشت که داور کویتی در جام ملت‌های آسیا یک ضربه پنالتی به سود تیم ملی ایران اعلام کرد و علیرضا جهانبخش آن را به گل تبدیل کرد و مجیدی امیدوار بود که اتفاقات آن دیدار برای او نیز تکرار شود.

با این حال و پس از گذشت حدود ۲ دقیقه و توقف مسابقه، کمک داور ویدیویی دستور به ادامه بازی داد و از داور وسط نیز درخواست نکرد تا برای بازبینی صحنه به کنار زمین بیاید که این موضوع با اعتراض مجیدی و بازیکنان کلباء همراه شد.

کد خبر 831422

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • غیرت جنوب IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    7 1
    اصلاً این خبر چی بود که آوردید!!! خودتون فهمید ید چی گفتید