در معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران احداث ۹۸تقاطع غیرهمسطح از ابتدای دوره کنونی مدیریت شهری در دستور کار قرارگرفته است که نقش مهمی در کاهش مسیر حرکت خودروها و در نتیجه کاهش مصرف بنزین و آلودگی هوا دارد.

تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید باقری با بزرگراه شهید زین‌الدین

به گزارش همشهری آنلاین، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران پیرامون افتتاح های عمرانی امسال اظهار کرد: حدود ۱۳ پروژه عمرانی تا پایان سال افتتاح می‌شود که افتتاح فاز دوم مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر۹ و آغاز عملیات اجرایی فاز۳ آن اخیرا به بهره برداری رسید. تقاطع‌های غیر همسطح هم از جمله پروژه های راهگشاست.

سید محمد آقامیری گفت: در حوزه های عمرانی و حمل و نقلی در روزهای پایانی سال و سال‌های آینده کارهای فاخری انجام خواهد شد.

او افزود: اتمام پروژه‌های نیمه تمام در تهران یکی از موضوعاتی که ما دنبال می‌کنیم اتمام پروژه‌های نیمه تمام تا پایان سال جاری است. تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهر تهران با اولویت ایجاد درآمدهای پایدار است. از پروژه های نیمه تمام بازدید کرده ایم؛ باید این پروژه ها تکمیل و در اختیار شهروندان قرار گیرد به شهرداری تهران هم گفته ایم که باید این کار صورت گیرد به هر حال میراثی است که از گذشته مانده اما باید آنها را به اتمام برسانیم.

آقا میری تاکید کرد: برخی از پروژه ها بیش از ۱۰ سال است ناتمام مانده اند و به نوعی سرمایه شهر هستند و باید آنها را تکمیل کنیم و نباید بیش از این نیمه کاره بمانند. برخی از پروژه ها در دوره قبل مدیریت شهری رها شده بودند. بر روی پروژه های نیمه تمام تمرکز کرده و در سال جاری آنها را به اتمام می رسانیم. شهرداری تهران پای کار است و عملکرد خوبی هم تاکنون در این زمینه داشته است. تجهیز کارگاه در دستور کار قرار گرفته و کارهایی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: کاهش ترافیک تهران با ایجاد تقاطع های غیر همسطح | مسیر تهرانی ها از ۷۷۷ کیلومتر ۵۷ کیلومتر می شود

کد خبر 831326
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha