کاپیتان سابق ایران با بیان اینکه ایران در پنج بازی جام ملت‌های آسیا برنامه مشخصی در زمین پیاده نکرد، گفت: پنج بازی متفاوت از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دیدم که هیچ کدام بر اساس اصول و فن نبوده است.

بازی ایران و قطر

به گزارش همشهری آنلاین درباره شکست ایران برابر قطر و ناکامی در صعود به فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، اظهار کرد: یک بار سیستم بازی بلند و قدیمی فوتبال ما جواب می‌دهد و آن هم مقابل ژاپن که در دفع توپ‌های بلند دچار مشکل بودند، کل بازی‌های جام را که نمی‌شود با همین سیستم پیش برد و پیروز شد. شما باید تفکر بازی و تاکتیک مناسب برای رسیدن به گل داشته باشید. اینکه از هرجایی توپ را بگیرید و زیر توپ بزنید، ۶ مهاجم هم در محوطه جریمه باشند، کاری از پیش نمی‌برید.

وی افزود: بازی مستقیم برای مدافعان راحت‌تر است چون راحت توپ را دفع می‌کنند. ژاپنی‌ها در ضربه سر ضعف داشتند اما قطری‌ها همه ضربات سر را زدند چون ژاپن روی هوا ضعیف بود ما این تیم را شکست دادیم و فکر می‌کردیم در برابر قطر هم اگر توپ‌ها را بلند ارسال کنیم، اشتباه می‌کنند و ما به گل می‌رسیم. اینکه برنامه برای بازی داشته باشیم و کارهای تاکتیکی بکنیم، چیزی در بازی ندیدیم. این یک واقعیت است. ما به اشتباهات کادر فنی و بی برنامه بودن باختیم. این نفرات همان بازیکنان هستند که بازی‌های خوبی انجام می‌دادند. مگر غیر از این است؟

وی با بیان اینکه ایران در پنج بازی جام ملت‌های آسیا برنامه مشخصی در زمین پیاده نکرد، گفت: پنج بازی متفاوت از تیم ملی در جام ملت‌های آسیا دیدم که هیچ کدام بر اساس اصول و فن نبوده است. بازی ژاپن را با یک بازی احساسی بردیم و در بازی‌های قبلی برخی نفرات با هنر فردی خود بازی را برای ما درآوردند. اینکه یک برنامه مشخص و سیستم و تاکتیک مشخصی از تیم ملی بینیم، چیزی ندیدیم. یک نیمه خوب و یک نیمه بد بودیم. مگر می‌شود یک تیم آنقدر نوسان داشته باشد؟

درخشان در ادامه گفت: مگر همین بازیکنان بازی‌ها را نبردند؟ اینکه از این نفرات برای اجرای تاکتیک خود استفاده کنید، وظیفه کادر فنی است. کادر فنی باید با این نفرات برای تیم تاکتیک تعیین می‌کرد اما آنها منتظر ماندند که نفرات ایران با هنر فردی خود بازی را برای ما دربیاورند. در تمام بازی‌هایی که بردیم، به لطف خلاقیت نفرات ایران به گل رسیدیم. در بازی با ژاپن هم در دقایق پایانی روی یک اوت دستی، توپ درون محوطه جریمه به مدافعان ژاپن رسید و آنها دچار اشتباه شدند و به ما پنالتی دادند. اوت دستی که پنالتی نیست. مگر غیر از این است که با تاکتیک اوت دستی ژاپن را بردیم؟

درخشان در پاسخ به سوالی درباره تعویض‌های ایران در دیدار برابر قطر هم گفت: اصلا ماندم چطور شهریار مغانلو که یک دقیقه در طول جام بازی نکرده بود در دقایق پایانی بازی به میدان آمد؟ این تصمیم واقعا اشتباه بود. تمام تصمیمات ما در طول بازی برابر قطر این بود که مهاجم در زمین زیاد کنیم و از بازیکنان دیگر بخواهیم توپ را روی دروازه ارسال کنند. کل بازی این شده بود که شاهد بازی مستقیم باشیم.

او درباره عملکرد خط دفاع ایران در طول بازی‌های جام ملت‌های آسیا هم گفت: متاسفانه خط دفاع ما واقعا ضعیف بود و قبل از بازی‌ها و در طول جام، با تیم قدرتمند بازی نکردیم که این ضعف مشهود باشد. تیم‌های ضعیف هم روی دروازه ما به راحتی فرصت گلزنی ایجاد می‌کردند اما این ضعف را کادر فنی ایران ندید و به دنبال رفع این مشکل نرفتند. البته درباره تیم ملی می‌گویند بر خلاف خط دفاع، خط حمله تیم ملی خوب بوده که به نظر من چون نفرات خط حمله خوب بودند، ایران در خط حمله خوب کار می‌کرد و از نظر تاکتیکی کادر فنی برنامه‌ای برای این موضوع نداشت.

درخشان به نفرات کادر فنی تیم ملی اشاره کرد و گفت: مربیان تیم ملی چه تجربه‌ای داشتند؟ کدامشان تجربه داشتند؟ خیلی مهم است که کادر فنی با تجربه باشد و در بازی‌های بزرگ و شرایط حساس به سرمربی کمک کند. دستیاران آقای قلعه‌نویی در حدی نبودند که به سرمربی کمک کنند.

وی به حواشی نشست‌های خبری امیرقلعه‌نویی قبل از بازی‌ها اشاره کرد وگفت: ما یاد گرفتیم حاشیه‌ها را زیاد کنیم واصل موضوع را فراموش کنیم. به جای اینکه از مسائل فنی تیم صحبت کنیم دائم می‌گوییم خبرنگاران با تیم ملی همراهی نکردند و داور اینچنین است و آنچنان است. این حرف‌ها تنش ایجاد می‌کند و باعث می‌شود ذهن بازیکن از مسائل فنی دور باشد.

درخشان در ادامه گفت: قبل از بازی با قطر همه فکر می‌کردند کار تمام شده است و ما قهرمان هستیم. کاری که تمام نشده است را تمام شده می‌دانستیم. ما پیش‌ پیش برای جام‌جهانی هم برنامه‌ریزی کرده بودیم که چه کسی روی نیمکت نشیند و چه کسی چه کار کند. با حذف کره هم قهرمانی را ۱۰۰ درصد برای خود می‌دانستیم در حالی که از حذف این تیم برابر اردن باید می‌ترسیدیم که سر تیم خودمان نیاید. بعد از حذف ژاپن فکر می‌کردیم حالا جام را چطور باید بالای سر ببریم! از آن طرف اردن صعود کرده بود دیگر خیالمان راحت بود فکر می‌کردیم جام در دست ماست. در حالی که از باخت کره برابر اردن باید می‌ترسیدیم. فکر می‌کردیم قطر را راحت شکست می‌دهیم چون هر بار ۳ یا ۴ گل به این تیم زده‌ایم. البته در بازی برابر قطر، آنها زود گل خوردند و اگر اینطور نبود، بازی طور دیگری پیش می‌رفت. آنها می‌توانستند بازی را با اختلاف ببرند چون یکی دو فرصت خوب را هم به گل تبدیل نکردند.

او در پاسخ به سوالی درباره آینده همکاری امیر قلعه‌نویی با تیم ملی هم گفت: اگر قرار است با آقای قلعه‌نویی ادامه دهیم باید بدانیم با کدام تاکتیک و برنامه قرار است ادامه بدهیم؟ این وضعیت فوتبال ما در پنج بازی جام ملت‌های آسیا با امیر قلعه‌نویی بود. یک روز بالا، یک روز پایین، یک روز بد و یک روز زیر صفر بودیم. یک روز هم ژاپن را با خلاقیت بازیکنان شکست می‌دهیم.

درخشان با مقایسه دوره سرمربی‌گری کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران با امیر قلعه‌نویی گفت: کی‌روش اگر شناور بازی نمی‌کرد و تیمش رو به جلو نبود که آن را بلد نبود، حداقل دفاع کردن و کارهای دفاعی را بلد بود. او به بازیکنان یاد داده بود چطور دفاع کنند اما تیم ملی در دفاع بد بود و در خط حمله هم روی خلاقیت بازیکنان به گل می‌رسید. ما در بازی‌های دوستانه هم شاهد ضعف خط دفاع بودیم اما برای رفع این ضعف کاری نکردیم.

کد خبر 831233

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 205
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 61
  • محمود خانلاری IR ۰۷:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    طرف مقابل شما هم سرمایه گذاری کرده و فوتبال بازی می کند. ژاپن، کره، عربستان و استرالیا با آن همه سرمایه گذاری حذف شدند. نباید عقده های شخصی مان را سر تیم ملی کشور خالی کنیم. تیم مجموعا زحمت خودش را کشید. ممنونیم.
    • پرویز IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      درخشان ابدا مربی نیست ولی انتقادش درسته.یاد بگیریم با تعصب بیجا از عملکرد بسیار بحث برانگیز قلعه نوعی دفاع نکنیم.در تمام ۶ بازی که کردیم(حتی با فلسطین) جون به لب شدیم چون تیم ۵ دقیقه خوب بود ، ۵ دقیقه ضعیف
    • امیرخان IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      34 99
      موافقم با شما؛ اینجا جای عقده گشایی و تخریب نیست درخشان چرا وقتی می برد حرف نمی زد و ساکت بود حالا داره کارشناسی می کنه. با وجود امثال درخشان نیاز به دشمن نداريم. در کل تیم عالی و خوب بازی کرد و امیرخان قلعه نویی عالی بود حیف که موقعیت ها گل نشد که اگر می بردیم درخشان ها از ناراحتی ... ممنونیم از سرمربی و بازیکنان واقعا زحمت کشیدند خسته نباشید. ۴۸ سال است که تیم به فینال نرسیده با وجود بازیکنانی مثل دایی، عزیزی، مهدوی کیا و ... و مربیان خارجی که هزینه هایی زیادی برای تیم داشتند. حالا انتظار داشتیم قلعه نویی بنده خدا با این همه دشمن خودی که خودشان هیچی نیستند و همیشه دنبال تخریب هستند، ما را قهرمان کنه.
    • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      عقده شخصی؟!! حرفاش عین واقعیت هست، تو همون بازیهای اول هم فوتبال شناس ها می گفتن قلعه نوعی اصلا تاکتیکش مشخص نیست، همه برنامه قلعه نوعی زدن زیر توپ هست قلعه نوعی فوتبالش فوتبال دهه پنجاه و شصت هست مگر شما غیر از زیر توپ زدن و ارسال‌های بلند، تاکتیک دیگه ای از قلعه نوعی دیدی؟
    • میعاد IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      93 12
      انصافا حرفاش درست بود
    • ali IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      68 11
      دقیقا درسته
    • کا ووس IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      50 2
      چون اونام باختن پس عیب نداره ماهم باختیم. ای چه حرفی اخه ، اون اگه به جایی میبازن ،جایی دیگه و دفه بعد جبرانش میکنم سه تاشون توی قرن جدید قهرمان جام شدن یکیشون جام جهانی چهارم‌شده، فقط ما ادعا ، دوره کی روش در هشت سال اولش ،دراسیا فقط به لبنان ازبکستان وژاپن باختیم و عراقم که سه سه شدو پنالتی ، همه ملت فوتبال هجومی میخواستن
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    یانباید فوتبال بشه ورزش اول کشور حالا که شده نباید اینگونه ملت راعصبانی کرد بخاطربی تدبیری یک مربی؛اشک همه جوانان و نوجوانان کشوررا درآوردن دیشب قلعه نوعی و طارمی
    • IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      76 11
      ادم نگاه قلعه نویی میکنه حالش خراب میشه بیحال شل ول تاکتیک که اصلا بلدنیس بازی باقطر آبروایرانو بردن بااین بازیشون طارمی که هیچ وقت فوتبالیست خوبی ازش درنیومد
    • فؤاد IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      63 7
      کاملا درست گفتند آقای درخشان ، قلعه‌نویی هیچ تاکتیکی نداشت و اگر با ایران قهرمان می‌شد چنان مغرور می‌شد که خدا فقط منو دوست داره و بقیه هیچ‌.
    • حسین IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      36 4
      ما در حالیکه راحت با دوتا تعویض پیروز می شدیم دنبال این بود مربی که دفاع خسته ولی نفس ما فبکس بازی کنه وگرنه یک مدافع می داند وظیفه اش کنترل مهاجم حریف و چسبیدن بهش هست
    • رحمان IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      38 5
      حرف های بسیار درستی زد بعلاوه اینکه بیرانوند به تیم خیانت می‌کند و دست اش رو سمت توپ دراز نکرد بازیکن سالاری مشهود است ملاک خوب بودن بازیکنان ما قیمت ایشان است از طرفی تاکتیک لیگ ما تاکتیک بزن زیرش است کدام بازی سازی در لیگ وجود داشته درآمد تیم معلوم نیست تلویزیون حق پخش نمی پردازد اگر دخل و خرج تیم ها مشخص بود مطمئن باشید تیم ملی ما تو جهان حرف واسه گفتن داشت حتی بهترین تیم ما داره بزن زیرش بازی می‌کنه اصلا نباید از عملکرد تیم ملی دفاع کرد چون مربی از این لیگ داره
    • سید نورالدین زیدان IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      69 8
      امید ابراهیمی رو فراموش کردی که هم توپ لو میداد و هم به اکرم عفیف پاس توی عمق میداد، بنده خدا یادش می‌رفت دروازه حریف کدوم سمته،
    • ali IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      19 74
      به طارمی چه ربطی داره وقتی اعراب تقلب باز هستن
  • استقلال بزرگ IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    درست میگه،،اما وقتی نیمه اول بازیکن‌های ایران گیج شدن،،مربی که نمیتونه بگه حاج صفی چرا گیج شدی،،،حاج صفی الان خودش یه مربی واسه خودش،،خودش باید بفهمه طارمی و ابراهیمی گیج شده بودن
    • پرویز IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      63 4
      مربی خیلی خیلی غلط بی جا میکنه جلوی یه تیم فیزیکی ، به دوتا پیر مرد۳۶ ساله بازی میده که بعدا بخواد بابت گیج بازی هاشون سلب تکلیف بشه ازش.حاج صفی ۵ بازی حضور داشت ، در تک تک دقایق حضورش دنبال دیدن فقط یک حرکت مثبت ازش بودم(چه در دفاع و چه در حمله) ولی دریغ و افسوس.حالا ابراهیمی جلوی ژاپن خوب بود(با صرفنظر از سوتی بدش در اواخر همون بازی).قلعه نوعی به درد همین لیگ شخمی و بی در و پیکر میخوره که با بکش زیرش قهرمان بشه.در عرصه ملی به دلیل عدم آشنایی با فوتبال روز دنیا و از اون مهمتر بزدل بودن مفرط ، به درد مربی گری نمیخوره کما اینکه سال ۲۰۰۷ هم اینو ثابت کرد.هر سرمربی آرزو داره یه دست نداشته باشه ولی یکی عین قائدی یا قلی زاده داشته باشه.بازیکن هایی که اتفاقا در مواقعی که بازی گره میخوره توانایی زیر و رو کردن نتیجه رو دارن.ولی افسوس که قلعه نوعی بزدل بود و تماشاچی.و یه دستیار درست و درمون هم نداشت.۵تا بازی بیرانوند متزلزل بود ولی بازی ششم هم فیکس!!!!!!
    • ,,امانی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      23 2
      برعکس این مربی هست که میتونه شخصیت بازیکن را تغییر بده همین قطر ۱۱۵روز قبل تقریبا با ۴گل به تیم ملی ما که بازیکنان جوانتر هم داشتیم باخت اما سرمربی را عوض کردند وهمان تیم احتمالا برای باردوم قهرمان آسیا میشه کار سرمربی این هست اگر مثلا بقول شما حاج صفی خودش تو زمین مربی هست یا هر کس دیگه را باقدرت سر جای خودش بنشونه حتی اگر بهترین مثل مثلا لیونل مسی باشی
  • کاوه اهنگر IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    44 54
    آقای درخشان همان مافیایی تورا در پرسپولیس زمین زد قلعه نوعی. را مربی تیم ملی کردتیم ملی با دستور ژاپن راهبرد که قطر به ژاپن نخورد وبا دستهای پشت پرده ایران به قطرببازد و به فینال برود
    • گردکون IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      32 3
      مدرسه پیرمردهاروبازنکنه سرمربی یکی مثل ابوالفضل جلالی رومیبردجای حاج صفی یکی مثل حسین نژادهم جای امیدابراهیمی
    • siyamak IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      29 1
      نظر همه شما برام قابل احترامه، ولی ازنظرمن باید بازیکن های جوانو بازی میداد، باید قاعدی ،قلی زاده ،محبی اینارو ازاول میاورد وخیلی جوانهای دیکه طارمی باید ۲۰دیقه اخر میومدد، باید بازی ایرانم زمینی انجام میشد با سرعت بیشتر بازیکن جوانتر قطعا پیروز بودیم
    • همایون محمدی IR ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      0 0
      ای مخ تو بنازم داداش قشنگ معلوم بود که به توافق رسیدن
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      0 0
      خودتم فهمیدی چی نوشتی
  • IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    69 18
    واقعا هم همینطوره
    • جواد IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      8 52
      حالا رزومه درخشان چی هست که داره از مربی تیم ملی ایرادگیری می‌کنه . قلعه‌نویی هر چه که هست بیشترین افتخار رو در لیگ داره . یه عده مثل شغال کمین میکنن تا یکی زمین بخوره تا بریزم سرش.همینا روز پیروزی بر ژاپن لال شده بودن.
  • حرف حق IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    60 89
    باسلام عزیزان یک کم انصاف داشته باشیم واقعا خدا قوت به همه بچه های تیم ملی ما ایرانی هستیم باید تو غم و شادی با اونها باشیم دمشون گرم ولی انشالله آقای قلعه نویی اگر قایدی و قلی‌زاده رو نیمه دوم میآورد خیلی بهتر بود بازم آرزوی بهترینها برای ایران و ایرانی
    • سروش IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      8 2
      حالا اگر برنده می شدند تعریف وتمجید میکردن،فوتبال یه ورزش تجاریه درعین اینکه جذابه ولی حواشی خیلی زیاده همه کس درش دخالت داره خصوصا توایران..اروپایها باعلم میرند جلو نه کدخدامنشی ....ای خدا
    • تیام IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      دم شما و معرفتتون گرم بعضیا واقعن درک نمی کنن شاید بازیکن ها شب سختی رو در پیش داشتن خسته بودن نخابیدن یا فشار های عصبی ای بوده که ما از اونا خبر نداشتیم نباید زود قضاوت کنیم
  • علی اس اسی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    52 31
    دادش زبان در آوردی خوشحالی از حرف ها ت مشخص است بابا لطفا شما دیگه در پیروزی و امید دیدم تو رو
    • استقلال بهترین عشق IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      9 0
      انشاالله ؟دیگه از سرنو انشاالله 😂
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      19 3
      کدوم انصاف اینکه پول بگیرن و ببازند شد انصاف خیال میکنی فوتبالی باختیم نکنه به تو هن رسیده
    • جی جی بوفون IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      10 2
      غمی که خودشون با بی تدبیری مربی درپیت خلق کردند چرا مردم باید شریک بشن مگر جلو آرژانتین یا فرانسه باختیم که باید باهاشون همدردی کنیم طرف رفته بدون هیچ برنامه ای به یه تیم درجه سه باخته کل تیم را نابود کرده اشک ملت را درآورده انتظار همدردی هم داره این بی همه چیز ها اگر شعور دارند و دنبال پول نیستن با یک معذرت خواهی و استعفا مردم را خوشحال کنند
  • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    33 93
    چرت نگو همون لحظات اخر با همین روش چند بار خراب کردن شانس اوردن گل نخوردن روز ما نبود تنها مشکل این بود همه ی تیمای بزرگ باختای اینطوری دارن پس ساکت بشین ناراحت شدیم ولی خب میزبانی از عربا گرفته بشه هیچی نیستن بنظر من با این درسی ک ایران گرف دیگ به این تیما نمیبازه فقط باید قلعه نویی و نگه دارن قلعه نوییم از بازیکنایی مثله قایدی قلی زاده و ابوالفضل جلالی و محبی اینطور بازیکنا استفاده کنه طارمی و سردار و جهانبخشو.. به اندازه کافی فرصت داشتن نتونستن
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      23 1
      طارمی به کنار ولی جهانبخش و سردار خوب بودن نباید از حق گذشت.
  • سیروس شمالی IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    81 31
    درست گفت ما به مربیان ضعیف باختیم
    • امیر حسین US ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      27 2
      تو داری چرت میگی هزار ساله که هرکی که میخواد ماس مالی کنه میگه درس گرفتیم این درس یاد گرفتن کی میخواد تموم شه و نتیجه بده؟!!! خدا به آدم شعور داده یه مربی وقتی میبینه که تارمی ابراهیمی رضاییان تیم رو تو این بازی به لجن کشیدن رو باید تعویض کنه ولی فقط داره دعا میکنه و خشکش زده! مربی قطر چپ و راست تعویض کرد تا نتیجه هم گرفت ولی قلعه نوعی تعویض هاش رو برای وقت اضافه نگه داشته بود و به فکر برد با پنالتی بود! خخخ
  • علی IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    حق مون بدتر از این .هست....وقتی که با اشتباه وترس مربی از تعویض .طارمی .ودوس.ما باید آین چنین حرف های بخوریم....به خدا اگه من مربی بودم با این نفرات قطر می‌بردم....آخه چرا قاعدی ۹۰دقیقه بیرون بشینه.اخه چرا..؟؟؟..؟.؟؟؟
  • esfandi98 IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    92 21
    حق با آقای درخشان هستش سرمربی ایران اصلا خودش چیزی بلد نیست
  • esfandi98 IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    72 19
    جناب درخشان درست میگن اصلا قلعه‌نویی توی کدوم تیم مربی گری کرده که اون تیم تاکتیک مشخصی داشته
  • ناشناس IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    47 15
    اثلن لینگ ایران بدرد نمیخوره آدم بخاطر چی نگاه میکنه او لینگ فوتبال علی دایی شاهزاده ایران بود که همیشه قهرمان بود هست طارمی چکار کرده که این بار بکنه من بازی نگاه کردم پشیمان هستم عابرو هر چه فوتبالیستی بود بردند کاش مثل علی دایی نسل به وجود بیاد همشون بد بازی کردن خخخ افتضاه بود امدن تو بازی قهرمانی کنی نه آدم ها را بدق بدید کاش طارمی نبود کاش
    • ناشناس IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      9 7
      هه علی دایی بابا زمانی که اینها بازی میکردند اصلاً جامی هم نتوانستند بیاورند عجیب بود که چرا زمانی که تیم عقب بود و کاری هم از دست دایی عزیزی باقری وووو بر نمی‌آمد تعویض شأن نمیکردند تا یک جوان به جای آنها بیاید مخصوصا در جام جهانی بازی با آلمان که ۲-۰بازی را واگذار کردند آه چه بازیکنان مسخره ای بودند آنها هه
    • محمد IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      10 22
      کی گفته قلعه نویی تاکتیک نداره دوتا تاکتیک عالی داره فقط همین بازی مستیقیم همون بزن زیرش و بردن توپا به گوشها و سانت
    • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      19 0
      داداش ول کن تیم ملی را یه کلاسی چیزی برو املا و انشاء داغونه
    • IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      12 14
      علی دایی تونم یه عتیقه ایی بود مثل طلارمی ، اونم بازی بلد نبود ، به زور از تیم ملی انداختنش بیرون ملتی که قهرمان نداره می گرده یکی رو قهرمان می کنه
    • جاد IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      غلطهای املایی شما: اصلا و آبرو و افتضاح ایطوری مینویسن ..جناب کارشناس
  • محمدمهدی IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    59 11
    کی روش به هر بازیکن یک منطقه خاص رو میداد و می‌گفت وظیفه ات اینه اینجارو پوشش بدی بقیه اش به تو مربوط نیست ولی تیم قلعه نویی گله ای دفاع می کرد
    • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      22 6
      تو اول برو اسم لیگ رو یاد بگیر اقای لینگ بعدا اظهار نظر کن
  • منصور IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    36 31
    آخه درخشان چه سابقه ای داره توی مربیگری چی از تاکتیک می‌فهمه
    • علی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      3 5
      احسنت، واقعا آقای درخشان چه کار درخشانی کرده،
    • افشین IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      8 1
      باسلام خدمت هموطنان عزیزم اصلا انگار قلعه‌نویی تو ایران زندگی نمیکنه چه برسه به مربی تیم ملی بودن متاسفم برای این تم عالی که دست ندانم کار افتاد یه بچه اگه مربی تیم بود بهتر تیم رو می بست البته گل سوم قطر هم به گفته یه مجری خودشون با استناد به خط ۱۸دستکاری شده در کل خیلی این تیم که قهرمان نشد
  • اسماعیل IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    35 18
    بهترین ترکیب بیرو.زضائیان.کنعانی.شجاع.محمدی.هافک.اسدی.عزت والهی.سانترفوروارد قلی زاده. قاعدی.قدوس پشت مهاجم.سردارنوک.نیمه دوم.محبی دقیقه ۶۰ جای قاعدی.جهانبخش جای قلی زاده.تعویض اسدی با طارمی طارمی بره پشت مهاجم قدوس جای اسدی دقایق ۸۰ تیم جلو بود انصاری جای سردار این ترکیب برنده صد درصد بود دفاع باید خطی میموند نیمه پرس میکرد اما ترکیب اولیه ابراهیمی و حاج سفی بازی رو بهم زد و خود سرمربی گیچ شد بازم میتونست محبی و طارمی رو عوض کنه و قاعدی رو گوش بزاره که این کار رو نکرد هیچ برنامه ای برای اکرم عفیف نداشت قبول کنیم به ترکیب مربی باختیم و غرور کاذبش فکر کرد هرنفراتی میتونن جواب بدن در صورتی دیدیم ترکیب کره و ژاپن مقابل غرب آسیا جواب نداد و باید با ترکیب اصلی بازی میکردیم یا ترکیب مقابل امارات
    • ب.ط IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      کاملا موافقم، ترکیب بد،تعویض هابیموفع وبدتر
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    40 8
    قطر قهرمان دوره ی قبل است و خوب فوتبال را می‌فهمد و بازی می‌کند ایران برزیلی بازی کرد گل زد و گل خورد و گل زد و گل خورد و گل خورد و گل نزد البته تیم‌های آمریکای لاتین دروازه بانهای خوب دارند اگر دفاعشان چنگی بدل نمیزند که در گل آخر که خوردیم بیرو دست چپش را نصفه باز کرد و تسلیم شده ی خدایی بود
  • حسین پورزاد پرسپولیسی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    57 12
    قلعه نوعی در حد تیم ملی نبود خیلی از بازیکنان ایران پیر بودند تیم کند بود توان نداشت هافبک های ایران افتضاح بودند سیستم مضخرف
  • علی IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    52 18
    این دیگه خیلی میسوزه مقصر باخت مربی هست و باعث پیروزی بازیکن .همش مربی که مقصر نیس
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      2 13
      نیمه اول داور کلا طرف قطر بود جنگ روانی درست کرد قطری ها کلی برنامه برا این بازی ریخته بودن 10تا خطا نگرفت هر بازیکنی باشه تمرکزش میریزه بهم قطری ها با نامردی بردن
  • محمد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    9 4
    درود بر شرفت اقای درخشان که حرف دل ۸۵ میلیون ایرانی را گفتی.
  • ناشناس IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    11 2
    رو گل سوم بیرانوند خیلی ضعیف عمل کرد فق توپو نگا کرده اگه دستشو میکشید میتونست توپو دفع کنه وقتی تو نیمه اول میبینی بازی هوای جلو قطر جواب نمیده ـ زمینی بازی کن قلعه نویی تکنیکی ترین بازیکاتشو رو نیمکت نگه داشت یکی مص قاعدی ب شدت نیاز بود جلو قطر بازی کنه ب چون بازی با توپش خوبه ما فق ب چیدمان ضعیف کادر فنی باختیم ن قطر مفت مفت فینالو از دست دادیمـ
  • زمانی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    9 1
    سلام وقتی بازی را می‌بریم خلاقیت بازی کن و وقتی می بازیم تفکر غلط مربی جناب درخشان حضور خود شما چه در پرسپولیس و تیم ملی کی به در خورد یادم هست در زمان مربی گری مرحوم یاوری هافبک چپ ایران مرحوم احدی بود به چه دلیل شادروان یاوری را برداشتن و جایشابراهیمی را گذاشتن نمی دانم بعداز آمدن ابراهیمی شم جایگزین شادروان احدی شدین که به سمت سمت چپ ایران صدمه زدین یا حتی در پرسپولیس مربی شدین چه گلی به سر این تیم محبوب زدین
  • علی IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    11 3
    واقعا حقیقت اینه که ما اصلا در این دوره مربی رو نیمکت نداشتیم اون بازیاای شانسی رو هم با خلاقیت و تجربه بازیکنا بردیم
  • محمد IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    10 1
    واقعا مربی نداریم آخه کدوم مربی در طول بازی ها اینقدر نوسان داره واصلا هیچگونه تاکتیکی نداشت آقای قلعه نوی ما بدون طارمی این قطر را می‌بردیم وجود این بازیکن تمام تمرکز تیم را بهم زده بود فقط می‌گفت ما تیم حریف را آنالیز کردیم و نقاط ضعفشون را می‌دونیم اکرم عفیف همیشه آزادانه هر کاری میخواست میکرد
  • حمید IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    7 1
    کره وعربستان هم حذف شدند.این گل الکی نخوردند ودر بازی‌ها کارهای ترکیبی خوبی می دیدیم ولی تیم ما بیشتر رو خلاقیت بازیکنان گل زد تا تاکتیک تیمی وبازی مستقیم وبزن زیرش در مقابل تیمهایی شرق آسیا جواب می‌دهد ولی در مقابل تیمهای عربی جوابگو نیست قلعه نوعی جرآت تعویض طارمی و قدوس را نداشت واگر از بازیکنای سرعتی مثل ترابی .قائدی.قلی زاده استفاده کرده بود به جرآت میشه گفت بازی را می بردیم مخصوصآ قائدی که می‌توانست خط دفاع قطر را آزار دهد ولی رو تفکرات قدیمی و غلط مربی باختیم وبه سختی گل می زدیم ولی به راحتی گل می خوردیم
  • حسین IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 0
    مهم در زمین برد ,دقیقا اشتباهات فردی در بازی مشهود بود ،برعکس حرف درخشان،عملکرد جهانبخش چند پاس درست در مجموع بازی ها بود،عملکرد طارمی چند حمله و پاس درست بود؟عملکرد هافبک ها چند پاس درست بود؟!عملکرد رامین و جهانبخش در رساند پاس به مهاجمین با وجود فضای بسیار کافی چگونه بود؟افتضاح ،پر اشتباه،نتیجه اشتباهات مکرر بازیکنان ،بر هم خوردن نظم و سازمان تیم میشه و نتیجش میشه باخت
  • محمدجواد IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 1
    خب از اینا نتیجه میگیریم زیر توپ نزنیم تاکتیک خوب رو زمین داشته باشیم آقای قلعه نویی باشه و آقای کی روش رو هم بیاریم تا دفاع رو اوکی کنه درسته؟
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    همین قلعه نوعی را نگه داریم یا اگر میخواهید بر فرضمحال عوض کنید بازم یک ایرانی بیاورید اما این تیم ملی ما خواهد بود احساسی وکم ظرفیت و زود بایک برد ژاپن خودش را میبازد و فکر میکنه مثلا چی چی شده وبعد جلوی یک تیم عربی که همش تو حاشیه بود و ابدا فوتبال بلد نیست و بازی نمیکند اینطور راحت میبازد اینها حقیقت فوتبال ما است داور عرب، تماشا چی ها و استودیوم عرب .... حتما نتیجه میشه شکست ایران...... اگر انصاف باشد باید این بازی تکرار شود و قضاوت عرب نباشد...
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 1
    احسنت به نظر من هم همینطور بود دفاع ضعیف و بدون برنامه تاکتیکی درست در حمله .
  • هادی IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    4 0
    عوامل ضعف تیم ملی در این جام،کادر فنی و سرمربی ضعیف و بی تجربه،پیری بازیکنان،بی برنامگی تیم،خط دفاعی ضعیف،خط وسط نا مناسب که این دو برمیگرده به انتخاب نامناسب بازیکن توسط سرمربی در تورنومنت و چینش بد توسط سرمربی
  • محمد IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 1
    سلام امید ابراهیمی را نباید می‌ذاشت از ابتدا تو بازی آخه بازی قبلش فیکس بود وسنش هم بالا دیدید که خوب نبود حداقل یکی دیگه مثل قلی زاده را می‌ذاشت طارمی هم خوب نبود باید تعویضش میکرد مربی باید تصمیم جسورانه بگیره وگرنه میشه مربا
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 0
    روزانه 1000 ایرانی از دنیا می‌روند سالی 365000 نفر در 4 سال 1.5 میلیون نفر که بهترین موقعیت همین افراد از قهرمانی کشور لذت ببرند
  • جلیل IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 0
    حرف حساب میزنه صدرحمت به کی روش بااسکوچیچ هم بهتربدیم الان که فرصت خوبی هست برامقدماتی جام ملت ها علی دایی بیارن برا جوانگرایی تیم ملی قلعه نوعی نتونست دیگه باید بازی رو میاورد روی زمین ترابی قایدی قلی زاده اینعا به جای اسدی مغالو میامدن تیم گل میزد
  • اسکندذی IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 0
    اینکه تیم ضعیف بازی کرد حرفی نیست اما اینکه زمان کی‌روش دفاع بلد بودن اما حالا نه...! بازیکنان همون بازیکنان زمان کی‌روش هستند چطور دفاع کردن یادشون رفته!؟
  • محمد IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 0
    چون مربی خوبی نداشتیم قلعه نویی اخراااااججججج
  • مرتضی IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 1
    آقای درخشان شما درست میگین اما شما جای قلعه نویی بودید چی کار می کردید الان خیلی ها از باخت تیم ملی خوشحالند چون با مربی مخالفند آخه مربی گری شما را هم دیدیم حالا کنار نشستید وکارشناسی می کنید ۸سال به کیروش فرصت داده شد نتیجه را هم دیدیم بیایید ۴سال به مربی ایرانی فرصت بدید حالا قلع نویی یا هر کس دیگری بعد بیایید نتیجه بخواهیدولنتقاد کنید
  • علی IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 1
    درود به حید خان درخشان. آقای درخشان، شما و امثال شما ها که هیچ تیمی دستتان نیست و هر لحظه از بازی سینوسی تیم ملی حرف میزنید و اوج انتقادات شما بازی هنگ کنگ بوده،این را باید بدانید همه کشورها از لحاظ فوتبالی در حال رشد کردن هستند و بوسیله فوتبال برای کشورشان تبلیغ میکنند. اما فوتبال ایران هنوز از اوردن تجهیزات VAR عاجز است و میبیند که همه تیمها قبل از شروع مسابقات جهت پیدا کردن نقاط ضعف بازیهای تدارکاتی با تیم های مطرح دنیا دارند. اما ما بخاطر نخود هر آش شدن مسولین کشورمان از این شرایط محروم هستند. نخیر آقا حمید دست امیرخان طلا که نیمه مربیان را عالی کار میکرد ولی درست نیست این جور کسی راتخریب کنید
  • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    9 0
    برای همه بازیهایک نسخه چیدن غلطه.والله من عامی هم اینومیفهمم.دیروزجای قائدی وقلی زاده خالی بود.دردنرسیدن به فینال ۵۰ساله شد
  • سسسس IR ۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 0
    تیم اگردفاعی بازی کنه همش ایرادمیگیریم چرااگرهجومی بازی کنه همش میگیم چرااقایون رسانه هاوفضاهای مجازی لطفاشمابگین کی خوبه برای سرمربیگری تیم ملی؟عزیزمن ابزاریست تقصیررابه گردن هم نندازیم زیرساخت درفوتبار ماوجودنداره چراکه هکش شده دلالی حداقل ۵۰ساله فوتبال رامیفهمم تنهایی که نبایددنبالش باشیم پیشرفت درفوتبال
  • بدون اسطوره IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 0
    مشکل مافیایی فوتبال باید حل بشه بعد جوانگرایی و زیر ساخت فوتبال پایه و تغیر تاکتیک یعنی چنتا اولی حل بشه تاکتیک هم خود به خود وارد فوتبال مون میشه حالا مافیا چی میگه ؟میگه تحت هیچ شرایطی فلان بازیکن نباید تعویض بشه نباید بازنشسته بشه یا فلان بازیکنا دعوت نشن !مس الان مورینیو هم بیاد کار خاصی از دستش بر نمیاد مشکلات و گردن یک‌شخص و چند بازیکن نندازیم کیروش وزن سنگینی بود اما یک دهه چه دستاورد خاصی داشت ؟حتی میشه گفت نیمه نهایی دوره قبل و صعود ب جام جهانی ام با نفراتی ک‌ در اختیار تیم ملی بودن انجام داد اکر نه دیرین بعد ایران هر جا رفت تو کمترین تایم بدون دستاورد اخراج شد
  • محمد US ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 1
    اقای قلعه نویی خدایش مربی خوبی است شما اقای درخشان در پرسپولیس چه کردید که سنگ تیم ملی به سینه می زنید هشت سال از کسی دفاع کردید که فقط مونده بود ملت ایران را صف کند وکتک بزند چی شده حالذ ززون در اوردید یک مدت به بازیکنان وسرمربی وقت بدهید حداقل نصف کیروش دوست وهم پیاله فقیدتون بعد مدعی شود
  • محمد US ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 1
    اقای قلعه نویی خدایش مربی خوبی است شما اقای درخشان در پرسپولیس چه کردید که سنگ تیم ملی به سینه می زنید هشت سال از کسی دفاع کردید که فقط مونده بود ملت ایران را صف کند وکتک بزند چی شده حالذ ززون در اوردید یک مدت به بازیکنان وسرمربی وقت بدهید حداقل نصف کیروش دوست وهم پیاله فقیدتون بعد مدعی شود
  • هادی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 0
    من پرسپولیسیم فقط از این حرص میخورم که چرا قاعدی رو بازی نداد چراااااااااااااااااا
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    7 0
    ای کاش قائدی و قلی زاده نیمه دوم به بازی می آمدند چرا که در این بازی ، ارسال هوایی جواب نداد و این دو بازیکن بیشتر پتانسیل پا به توپ بازی رو داشتن در کل از اینکه برابر ژاپن پیروز شدیم و چند روز خوش بودیم خداروشکر به امید پیروزی ....
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    7 0
    ای کاش قائدی و قلی زاده نیمه دوم به بازی می آمدند چرا که در این بازی ، ارسال هوایی جواب نداد و این دو بازیکن بیشتر پتانسیل پا به توپ بازی رو داشتن در کل از اینکه برابر ژاپن پیروز شدیم و چند روز خوش بودیم خداروشکر به امید پیروزی
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 1
    حق با آقای درخشان است اصلا نعویض ها اصول درستی نداشت حداقل باید مثل بازی با ژاپن طارمی را بیرون می‌گذاشت یا حداقل نیمه دوم تعویض می‌کرد بازیکن مناسبی جایش می‌آمد مثل قائدی که اگر این کار را می‌کرد حتماً می‌بردیم
  • نا شناس IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 0
    هر تیم حریفی (تیم مقابل) یه روشای وتاکتیکهایی در بازی داره که قبل بازی باید اونها رو شناخت ونقاط ضعف اونا رو دیدوطبق همان تمرین کردبرنامه ریزی کردمثلاتیم ژاپن تاکتیکاش با تیم قطر فرق داشت ومربی باید همینها رو قبل بازی میسنجید( مثلا تو بردهای قبلی قطر با تیمهای مقابلش) میسنجیدکه روش بازیشون چه جوریه واینکه نقاط ضعف وقوتشون چیه وبازیکنای قدرتمندشون کیا هستن وروشهای گل زدنشون به چه صورته تا مربی بدونه چه جور بازیکنی به زمین بفرسته وچه بازیکنی برای تیم حریف نیازه شاید یه بازیکن برای تیم ژاین بهتر عمل میکنه ولی همون بازیکن برای بازی قطر خیلی مناسب نباشه چون تیم ژاپن وقطر دو تیم با بازیکنای تکنیکی وتاکتیکی متفاوتند سرمربی هم باید با توجه به اینها بازیکن تو زمین میفرستاد خداروشکر ما بازیکنان خوبی داریم وهر کدوم استعدادی متفاوتی دارن که اینو سر مربی با شناختی که از بازیکنان داشت باید پوشش میداد ومن فکر میکنم قطر همین جور وارد بازی شد با آمادگی وشناخت کامل از بازیکنای ایران ونوع بازیشون
  • علی انتظاری IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 0
    سلام تیم ملی به اشتباه مربی باخت.چون از قایدی استفاده نکرد
  • علی IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    6 0
    قلعه نویی واقع در سطح تیم ملی نیست گل محمدی خیلی از ایشان با برنامه تر کار می کند اگ مربی داخلی مد نظر است
  • احمد IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    3 0
    قطرها از میزبانی استفاده کردن بازیکنان ما همه دستپاچه شدن تحت تاثیر جو ورزشگاه شدن بازی با ژاپن که بردیم رسانه ها تیم ملی را خیلی بالا بردن خیلی بالا رفتی میفتی پایین
  • کاوه فیروز IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    1 0
    دوستان اگر بخواهیم با این مطالب بعد از هر باخت اظهار نظر کنیم و مقطعی خودمون رو گول بزنیم، هیچ فایده ای نداره و بعد از گذشت ایامی، هر تصمیمی بدون کارشناسی از سوی فدراسیون، مربیانی برای تیم ملی انتخاب و باز هم همین داستانها ادامه داره. من به شخصه به همه ی دست اندرکاران، بازیکنان و کادر مربیان و سرمربی تیم خسته نباشید میگم. دلیل باخت افرادی هستند که قلعه نویی را بعنوان مربی انتخاب کردن نه خود قلعه نویی. کار کردن قلعه نویی و دستیارانش با بازیکنانی که لژیونر و در سطح اول فوتبال دنیا هستند بسیار سخته. دانش مربیان روز دنیا و آسیا رو مقایسه کنید با این مربی و دستیارانش. حتی مربیان خارجی شاغل در لیگ ایران فوتبال ایران با همه ی استعدادهایی که دارد متاسفانه هیچ برنامه ی درستی در زمینه ی استفاده ی درست از آنها صورت نمی گیرد. هشت سال با کی‌روش و مدتی کوتاه با اسکوچیچ بیچاره که چه بلایی بر سرش آمد و اکنون قلعه نویی که قربانی تصمیمات غیر کارشناسانه فدراسیون شد. توان مربیان داخلی همین است و بس. چرا انتظاری فراتر از توان و دانش آنها دارید. قطر با کی روش ره به جایی نبرد و تصمیم بهتری ...ادامه مطلب
  • دوستی US ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 2
    دوستان ملی این برد قطر یک برد ساختگی و باطل هست هرچند حرف مان بجایی نمیرسد بروید بازی رو خوب نگاه کنید مثلا چرا داور گل سوم قطر رو آفساید اعلام نکرد یا توپی که نزدیک دروازه قطر خورد به دست بازیکن قطری و پنالتی برلی ایران بود نادیده گرفته کلا عربها با وجدان و مهارت برنده نمیشوند با رشوه و خریدن داور و AFC برد ساختگی و قلابی میگیرند
  • محقق IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    3 1
    صحبت های درخشان کاملا درست هست.هر توپی که روی دروازه ایران می آمد .کل میشد.یا خطر ساز می شد.کل دوم قطر با 4 .5نفر مدافع گل خوردیم.من اگه جای فدراسیون بودم .وقتی که دو گل از ازبکستان در دقایق پایانی تو مقدماتی خوردیم .باید سر مربی تعویض میشد..این مربی اگه باشه به جام جهانی هم صعود نمی کنیم.
  • علی احمدپور IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    ۵ تا از بازیکنان در حد تیم معمولی ایران بودن نمیدانم پشت پرده چی میگذره که اینها به تیم ملی دعوت میشن از جمله رامین رضاییان
  • کاوه فیروز IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    3 0
    ادامه ی مطلب من از بالا تصمیم بهتری در روزهای اندک باقیمانده به جام گرفت.برای من و شاید برای بیشتر مردم جای سوال باشد که چرا قبل از برگزاری جام و در فیفا دی بازی دوستانه ای با تیم قطر برگزار کردیم و نقاط ضعف و قوت خودمان را به اونها دادیم. این از هوش مدیران فدراسیون فوتبال قطر هست نه ما. فوتبال آسیا مثلثی است که در هر ضلع میتوان ایران، کشورهای عرب حوزه خلیج فارس و شرق آسیا را قرار دهیم. ایران معمولا با تیم های عربی بهتر نتیجه میگیره اما با تیم کشورهای شرق به مشکل میخوره و تیم های شرق هم بیشترین مشکلشان با کشورهای عربی هستش، نمونه ی بارز اون میشه به باخت ژاپن مقابل عراق و باخت کره مقابل اردن اشاره کرد. دوستان عزیز اگر بازی ایران و قطر را آنالیز کنید بخوبی متوجه خواهید شد که تمام نقطه ی قوت قطر نه تنها با ایران بلکه از شروع جام اکرم عفیف بوده و متاسفانه هیچ تدابیری برای مهار این بازیکن که در سه گل و حتی احتمال گل‌های بیشتر نقش داشته اندیشیده نشد. اگر عفیف مهار و از جریان بازی خارج می شد قطر هیچ برنامه ای نداشت و به گل‌های بیشتری دست پیدا می کردیم. آقای قلعه نویی فوتبال علی اصغری تمام شد
  • ابوالحسن IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    خدمت همه دوستان به نظر من گل اول آزمون شانسی بود بعد از گل اول ما چند فرصت خوب داشتم ولی بچه‌ها نتونستن کاری انجام بدهند از اول معلوم بود که نمی توانند چون فرصتها را یکی يکی ازدست دادن من ماندم وقتی که من نه مربی هستم نه تاحالا فوتبال بازی کردم فهمیدم طارمی در توانش نیست گل بزند چرا آقای قعله نویی به جای او از قائدی استفاده نکردبا همان روش ضعیف طارمی را نگه داشت به خداقسم اگر قائدی را در نیمه دوم به بازی می آورد ۹۰درصد به نفع ما میشد میگه فلفل نبین چه ریزه بشکن چه تیزه
    • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      1 0
      تیم ایران ترسو بازی کرد من یک استقلالی هستم تیم ما به مربی آماتور باخت مثل قلعه نوعی ما باید بازیکن تکنیکی سرعتی مثل قاعدی ترابی قلی زاده بازی می‌دادیم نه طارمی مربی ترسو بی فکر تعویض هم نکرد
  • حسین IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 2
    آخه الان چ وقت بیانیه است آقای درخشان،وقتی ک تیم نتیجه نگرفته،بعد بازی ژاپن افاضات میفرمودین، شما ک برخلاف اسمت هیچوقت در مربیگری درخشان نبوده ای، نحوه بازی تیم ملی تاکتیکی بود ک مقابل قطر ج نداد، ب اضافه بدشانسی و هدر دادن موقعیت توسط همین خلاقیتهای فردی!
    • نیما IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      دلیل باخت تیم طارمی و بیرانوند هستن والسلام طارمی انگار خون داده بود. بیرانوند هم شکر خدا به هیچ توپی نه نگفت تو این تورنمنت ی پنالتی داد و از همه تیم ها گل خورده اونم چه گل هایی.
  • عبدالرضا IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    5 0
    نظر آقای درخشان دیگه گویای همه چیز بود.بازی با قطر باید توپ رو میآوردیم روی زمین نفراتش را هم داشتیم..قایدی وترابی اگر توی زمین بودن عالی میشد.
  • وح IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 1
    برهمه آشکاراست که قلعه‌نویی اشتباه بزرگی انجام داد وحداقل 20دقیقه به قایدی بازی نداد.همه دیدید سانت زیادکارساز نبود و بایدتاکتیک رو عوض می کردیه بازیکنی می بود که در داخل خط جریمه قطری ها رو دریبل می زد یا گل می زد یا پاس گل می داد وبا این کار قطری ها رو گیج میکرد، این یه طرف قضیه. یه طرف قضیه اینه که گل سوم قطر کاملاً آفساید بود که قطری ها با پول، داور ویدئویی رو خریده بودند ودستکاری کرده بودن. توحین بازی دیدیم که معزعلی حداقل نیم متر توآفساید بود.
  • اس اس IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 1
    خدایا حمید مرده خور هم کارشناس شده.. بابا اگه تو کار بلد بودی بخدا حداقل تیم های محلات تو رو می گرفتند.
  • اس اس IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 1
    خدایا حمید مرده خور هم کارشناس شده.. بابا اگه تو کار بلد بودی بخدا حداقل تیم های محلات تو رو می گرفتند.
  • آریائی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    ما به سرمربی بیعرضه بی دانش بی ذات وترسو خودمون باختیم قلعه گوزی خدالعنتت کنه عوضی بدردنخود
  • اس اس IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    هروقت یک مربی کاربلد و نترس سرمربی تیم ملی شد که امثال طارمی جهانبخش حاج صفی. انصاری فرد رضائیانو..... رو کنارگذاشت و ازجوانهای داخلی استفاده کرد اونوقت بخدا اکثر تیم ها سعی میکنند مقابل ایران نباشند.. البته اونوقت باید از خیر پولی که همین بازیکنان برای عضویت می‌دهند رو ازخیرش بگذره
  • رحیم IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    ایران به اکرم عفیف باخت نه قطر
  • طرفدار فوتبال IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    جناب آقای درخشان عزیز ماهم ازاول گفتیم این تیم هیچگونه تفکروایده ای نداردوشمادیدیدکه بازیکنان ایران فقط وفقط روی حرکتهای ذاتی خودشان کارمیکردندچون ماهیچوقت برنامه وتاکتیک خاصی نداشتم آیابنظرشمابااین مربی میشوددرجام جهانی بازی کرد؟ البته مشکل ازریاست فدراسیون فوتبال است که اصلااینکاره نیست. مانمیدانیم کی بایدبه این مشکلات رسیدگی کند.
  • IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 1
    خودت که کاپیتان بودی چه گلی سر ما بدی که از بقیه توقع داری اول خودت را اصلاح کن
  • رضا IR ۰۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بنده کاری به مسائل فنی تیم ندارم چونکه کارشناس فوتبالی نیستم.وبخوام نظربدم بدور از احساسات و ناراحتی از باخت و حذف تیم ملی خداوکیلی باید تیم قطر به فینال بره و قهرمان آسیا هم بشه.وقتی که همه امکانات کشور رو میارن پای کار و جام جهانی بااون عظمت رو برگزار میکنن و بعدش میان قهرمانی قاره آسیا رو بااون همه استادیوم های استاندارد و بین المللی رو میزبانی میکنن بدوراز عقل و انصاف خواهدبود که توقع قهرمانی از تیم ملی که حتی یک بازی تدارکاتی مناسب که ر و فدارسیون سراتاپامافیاییمون نتونست برگزارکنه .ودراخر تا همین مرحله هم بعداز سالها باغیرت ایرانیشون بالااومدن دست مریزاد بایدگفت.
  • مصطفی IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    مسئولین بی کفایت ، مربی ایران ، مربا بود ، بازی کردن با روح و روان ملت عادت شده ، این مربی توپ جمع کن قطری ها هم نبود .
  • علی IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    قلعه نوعی مربی نیست که تو تیم ملی باشه بای لیگ دسته سه رو مربی گری کنه چرا نباید یک مربی بفهمه دفاع اش ضعیفه مهاجم قطری از وسط ۴ مدافع از فاصله ۳۰ متری بتونه گل بزنه خط حمله خوب بود اگه ۱۰ تا هم گل می زد باز ۱۱ می خوردیم چون مربی نداشتیم بتونه دفاع بچینه
  • IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    اگر قلعه نوعی رو افغانستان قبول کرد شما تاج شاهی سرش بزارید کی‌روش ۸ سال مربی ایران شد قطر یه ماهه پرتش کرد بیرون .تو خود بخوان حدیث مفصل ؟؟؟
  • خداوندم کافیست IR ۰۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    با حرفهای آقای درخشان موافقم این تیم ملی فکر کنم چهارتا دستیار داشت قلعه نویی که خودشم نمی‌دونست وظایف اینا چیه ی مدت خداداد هم بود که اومد بیرون ی روزی خداداد حتما قصه و قضیه این تیمو میگه به موقعش
  • منصور IR ۰۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 1
    البته آقای درخشان رقیب آقای قلعه نویی هست و انتظاری بیشتر از این از ایشون نداریم
  • مجید مصدر IR ۰۴:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    خدا وکیلی قلعه نوعی چه کار مثبتی انجام داد اینهمه بازیکن جوان و خوب داریم یک عده پیرو خسته رو برداشته برده و در همان بازی سوریه عیار تیم مشخص شد. باور کنید تیم خوب سپاهان این قطر رو براحتی میبرد درخشان حرف کاملا منطقی میزنه..
  • IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 2
    درخشان چرت می گویی همیشه کارت زیر آب زنی است خیلی می سوزی .مرحوم دهداری تو را خوب شناخت گذاشتت کنار چقدر عقده ای هستی بدبخت
  • مجید مصدر IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    کاملا حرف درخشان درسته.تیم پیر وخسته ما در بازی سوریه عیارش مشخص شد .فقط بزن زیر توپ بود و بس ِیعنی لیگی به این عظمت در سال پنج تا بازیکن جدید نمی تونه تحویل تیم ملی بده . قطر رو تیمی مث سپاهان به راحتی میبرد
  • قاسم IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    باید کنفدراسیون یه فکر اساسی وپایه برا تیم ملی کنه ویه مربیه انتخاب کنه که بتونه تیم ملی را حداقل برای بازی های مقدماتی جام جهانی آماده کنه وگرنه تیم ملی با این وضعیت نمی تونه به جام جهانی بره وفقط تاسف وحسرت نصیب مردم میشه به جای شادی.
  • مانی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 1
    این آقای قلعه نوعی زمانی که مربی گل گهر بود حتی نتونست تیم رو بیاره توی چهار تا تیم اول لیگ برتر !!!!! واقعا چرا قلعه نوعی باید مربی تیم ملی باشه ؟؟؟ من که مربی فوتبال نیستم خوب می‌دونم که ضعف تیم ما توی فاز دفاعیه نه هجومی ولی فکر کنم که آقای قلعه نوعی به عنوان مربی تیم ملی ایران همین رو هم نمیدونه !!!؟؟؟
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    فوتبال برد و باخت دارد اگر مردم تلاش خوب بازیکنان ببینند اصلا از باخت ناراحت نمی شوند اما وقتی از همان اول با کادر فنی بسیار ضعیف رو به رو هستیم و بازیکنانی که حتی در حد و قواره تیم محلات بازی نکردند و با ترس و بزدلی بازی می کردند مردم ناراحتند .میلیاردها پول بیت المال و مردم هزینه این بازیکنان و مربیان شده و این بی مسولیتی و طلبکار بودن عذاب آور است خجالت بکشید و استعفا بدید و بازیکنان بی غیرت و بی مسیولیت کنار روند .باند فساد تاج و فدراسیون بیش از همه مقصرند
  • محسن IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 1
    اگه ایران این بازی را میبرد همه میگفتن به به چهچه چه مربیه خوبی چه بازیکنهای خوبی ، اینها یه مشت لنگی هستن دارن نظر میدن باید بدونن این بازیکنهای لنگ بودن که باعث این باخت شدن از دماغ آسیا (بیرانوند ) که سه تا گل مفت خورد شجاع خلیل زاده که مفت نمی ارزه
  • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    کادر فنی خیلی توی این بازی بد کار کرد و آنالیز این بود که تهاجمی بازی کنیم و کار تموم بشه و این آرامش را از تیم ما گرفت چرا که قطر میزبان بود با هواداران زیاد و با شور و هیجان بالا و متاسفانه خط دفاعی بسیار بسیار ضعیف بود که هر بار اکرم عفیف استار میزد به محوطه جریمه می رسید و کلا تاکتیک حریف شوت های پشت محوطه و داخل محوطه به سمت چارچوب بود که بطور کلی سيستم فوتبال عربی شوتهای پر قدرت واز راه دور هستش و ما نباید اجاره می‌دادیم شوت به سمت چارچوب بزنند
  • احمدی IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    48 ساله تیم ملی نتوانسته به فینال برسه شاید قلعه نویی و خط دفاع و دروازه بان توی این بازی بد عمل کردند ولی مشکل اصلی بر میگرده به عدم مدیریت و عدم برنامه ریزی درست و عدم اصلاح ساختار فوتبال پایه و باشگاهی کشور در این سالها والا تیم سوم ایران هم باید تیم قطر را با اختلاف چند گل ببره
  • ناشناس IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دیگه بظاعت و دانش کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران در همین حد است . بازیکنان بزرگ و بازیهای بزرگ ، مربی و کادر فنی بزرگ میخواهد که با دانش به روز دنیا آشنایی و تجربه کامل داشته باشد . مربیان ایرانی مناسب تیم ملی نیستند . ضمن اینکه بازیهای تدارکاتی قوی هم انجام ندادیم تا ضعفها را بر طرف کنیم .
  • احمد IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    آزموده را آزمودن خطاست . سیکل باطل در تمام عرصه های اقتصادی . سیاسی . فرهنگی و.........تکرار می شود . مدیریت چرخشی . جابه جابی مسئولیت ها . انتخاب از بین بد و بدتر منحر به انتخاب افتضاح و افتضاح تر شده .
  • علی IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 1
    تیم ملی ومربیشون واقعا عالی بودند.دیگه الکی جر نزنید.
  • علی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    آخه تو چقدر عقده ای هستی
  • مهدی بیگلر IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    من کاملاً موافقم به قول علی پروین تاکتیک قلعه نویی فوتبال علی اصغری یعنی اوت دستی است علی اوت دستی بیاندازد اصغر ضربه سر بزند و سیستم بزن زیرش یکی از دفاع بزند و یکی در حمله سر بزند این دو روش فوتبال گروهبان قندلی یعنی قلعه نویی است و در حد مربی تیم ملی نیست آبروی نسل طلایی فوتبال ایران را برد
  • آذربایجان IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    وقتی تیم ملی سینوسی وار بازی میکرد یه بازی خوب ی بازی بد معلوم بود تین ملی پلن خواصی نداره و حتی بعضی بازیکنا اسم دارن بزرگ نیستن مثل طارمی یا کنعانی ....کاش نربی جرات داشت ترکیب مقابل ژاپن را میزاشت .
  • Kamal IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 1
    من خودم پرسپولیسیم ولی تیم ملی امسال هفته بیجار بود. همه جور بازیکنی بود و هر بازیکنی مکمل خودشو میخواست و هیچ مربی نمیتونه برای اینها تاکتیک بریزه یا باید از ریشه درست میکرد که داد همه در می‌اومد و یا ،،،. پس مجبور بود بگه برید هر کاری میخواهید بکنید ولی تو این چهار چوب مثل ویرا در مقدماتی جام جهانی جلوی استرالیا ویا نتایج منتخب جهان با اینهمه ستاره رو مقایسه کنید قلعه نوعی مربیه خوبیه و اگر بهش فرصت بدن بلاخره اش هفته بیجار و میپزه و به نظر من هر مربی یا هر کسی اگر انتقاد کنه یعنی یا از روی غرض داره این کارو می‌کنه یا اصلا شعور فوتبالی نداره آقای درخشان مربی ما بود سال 74 در جوانان و نتایج افتضاح ایران در این رده سنی و به نظر من ایشون کسی نیست که بخواد نظر بده
  • عباس مهدوی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    با این تیم ملی و با قلعه نوعی به جام جهانی بعدی هم صعود نخواهیم کرد...الان هشت تیم قدر در اسیا وجود داره : زاپن کره استرالیا عربستان اردن عزاق ازبکستان قطر‌..فوتبال اسیا پیشرفت کرده و یقین دارم در جلم جهانی بعدی نخواهیم بود
  • شهروز IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    تیم بدین درخشان ببینیم اون چیکار میکنه.کنار گود نشسته میگه لنگش کن
  • هموطن IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بنظرم هرچه زودتر باید مربی تیم ملی و کادر فنی عوض بشه مثل کیروش نشیم ۸ سال وقت را تلف کنیم ، قلعه‌نویی ابدا مربی خوبی نیست . تیمی که در برابر تیمهای بسیار ضعیف رده سوم آسیا به مشکل میخوره باید فوری اخراج بشه .‌طارمی باید از تیم ملی خط بخوره بازیکن مهمی نبوده و نیست بنظرم باید استعدادهای جدید به تیم ملی دعوت بشه و کلا این تیم کی‌روش بره کنار و ما تیمی نو بسازیم .همان کاری که تیمهای بزرگ جهان می کنند . بیرانوند اصلا دروازبان شیش دونگ و مطمئنی نشون نداده مخصوصا توی خروجهاش ایشونم باید بره کنار . بازی با قطر فاجعه بودیم از همه لحاظ . فاجعه تمام عیار . لطفا با تفاسیر من درآوردی و الکی مسائل رو پاک نکنیم . اگر توی اروپاشم تیمی یا کادر فنی اینجور با اعتبار فوتبالی تیم رو ببرن زیر سوال نهایتش چند هفته فرصت میدن کلا کادر فنی اخراج میشه . بازیکنان در لیست فروش قرار میگیرن تعارفی ندارند ! مگه تیم ملی جای آموزشه هرکسی بیاد برای آزمون و خطا . علی دایی هم مربی خوبی نیست حسابتون رو راحت کنم نتایج باشگاهیش رو نگاه کنید . یحیی گل محمدی مربی نسبتا خوبیه . بنظرم مربی خارجی خوب و دلسوز راهگشاست
  • رضا GB ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    سلام میخواهم بدانم این آقایون که الان زرمیزنن اگراین تیم قهرمان شده بودبازهم زرمیزدن ازطرف یاقوت تیم بگن چراقبل بازی اظهارنظرنکردن وبه یاری تیم نیامدن
  • علی IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    سلام بابا بی تعارف بگیم گروهبان قندلی با مافیا اومد شد سرمربی با فوتبال علی اصغری نمیشه به جایی رسید این تیمها رو هم شانسی بردیم ولی قطر پارمون کرد
  • رضا IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    قلعه نوعی درحد تیم ملی نیست والا نمیدانم تاج ک رییس باشد باید مربی قلعه نوعی باشد دیگه
  • حسین IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    با همان شاهزاده علی دایی که از تیم درجه سه بحرین باختند؟.
  • IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    حرفاش حقیقت هست درست میگه گروهبان تاکتیک نداره بزن زیرش شده بازی ببینم شانسی میشه گل زد
  • مهرداد صالحی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    امیرجان استعفا بده من همکلاست هستم میدونم تاکتیک بلد نیستی جام جهانی هم گو... در میزنی ب الک.
  • مهرداد صالحی IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    امیرجان استعفا بده من همکلاست هستم میدونم تاکتیک بلد نیستی جام جهانی هم گو... در میزنی ب الک.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    حتی اقای مطهری نماینده ادوار گذشته مجلس که بظاهر فوتبالی نمیادم متوجه این موضوع شد و گفت چرا فوتبال هوایی بازی کردن و قائدی بازی ندادن همه متوجه بودن الا قلعه نویی و کادر فنی
  • IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نظرات کاپیتان وستاره تیم ملی درخشان کاملا" درست است . ماباخلاقیتهای ارزشمند وباجان گذاشتن بازیکنان خودمان جلورفتیم درودبرهمه شان که ستاره هستند.
  • ابی DE ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    بیرانوند و کنعانی و طارمی خیلی ضعیف بودن در حد صفر و بیخودی بزرگشون کردن با تبلیغ بیرانوند یه پنالتی روبرو سوریه گرفت که هر کس تو دروازه بود اونو میگرفت تو تمام بازیها گل خورده اصلا دروازبان خوبی نیست دروازبان تیم ملوان خیلی بهتر از هست ولی متاسفانه الکی بزرگشون میکنن
  • شاهین IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    کره و ژاپن دو قدرت اصلی جام ملت ها با بهترین مربی ها و بازیکن ها به سادگی حذف شدند باز هم خدارو شکر کنید تا نیمه نهایی رسیدیم که اونم شانس با ما یار نبود
  • حمید IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اقای درخشان شما اگه مالی بودی از سرمربی گری چیزی حالیت بود الان یه تیم حداقل تو دسته سوم داشتی
  • احمد یونس IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    به نظر من تیم ایران ۱۰ نفره بازی کرد ،هبچ کاری از طارمی ندیدیم ‌دبگه پیر شده ولی ببخیالش نمیشیم .زمانی میتوانیم بگیم مدعی قهرمانی هستیم که تیم با میانگبن سنی ۲۵ ببریم جام
  • احمد یونس IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    به نظر من تیم ایران ۱۰ نفره بازی کرد ،هبچ کاری از طارمی ندیدیم ‌دبگه پیر شده ولی ببخیالش نمیشیم .زمانی میتوانیم بگیم مدعی قهرمانی هستیم که تیم با میانگبن سنی ۲۵ ببریم جام
  • احمد یونس IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    به نظر من تیم ایران ۱۰ نفره بازی کرد ،هبچ کاری از طارمی ندیدیم ‌دبگه پیر شده ولی ببخیالش نمیشیم .زمانی میتوانیم بگیم مدعی قهرمانی هستیم که تیم با میانگبن سنی ۲۵ ببریم جام
  • IR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    فقط ای کاش بازیکن ایرانی جرات داشت بگویید من را تعویض کن وقتی که روز بازیکن نیست
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حرفش کاملا درسته تاکتیک از دفاع بنداز برا حمله شانسی هست.که تو بازی ژاپن جواب داد،دفاع هم که کاملا ضعیف 8نفر نمیتونن 3تا بازیکن قطری رو تو محوطه جریمه مهار کنن
  • مرتضی IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    اینم دندان تیز کرده برای سرمربیگری تیم ملی
  • Amir IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    اگر مرد بود و راست میگه ، کاپیتانی رو قبول نمی کرد
  • ایرانی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    ایران ضعیفترین خط دفاعی رو داشت،افتضاح بود
  • ار‌ش IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    فقط خفه آبروی ایرانو بردین ایحرفا چیه قاعدی که توهمه ی بازی ها دفاع راهم میزد وگل زد نیمکت، اونا که نه گل زدن نه بازی کردن5فیکس،، فقط نظرمن اینه از27، 28سال همشون پرت کنن بیرون باضافه قلعه نوعی که مربی نیست کلا فقط گریه میکنه همیشه، بعدش برن یکی مثل گواردیولا، لوییز انریکه مارچلو لیپی، اوتمار هیتسفلد،، پول بدن5هزینه کنن ببینن چه میشه اینا اخه مربی هسن؟ L662
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    آقای در خشان چه موفقیتی در مربیگری داشتند صحبت‌های ایشان ضد و نقیض است من فکر کنم تیمی که بعد از دقایق ۹۰ به تیر می‌زند فقط بدشانس بود که نتیجه نگرفت
    • siyamak IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
      0 0
      خخخ والا طارمی ازشدت خستگی نمیتوانست تکون بخوره باز قلعه نوعی تعویضش نکرد اخر خودش افتاد گفت اقای قلعه نوعی جام مادرت منو تعویض کن 🤣قلعه نوعی هم میگه زوذتر بگو دیگه خخخ برعکسه بازیکنای ما خوذشون خودشونو تعویض میکنن
  • مهدی میلانی IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    4 0
    کلا ایران هنوز نفهمیده که پاس های بلند دیگه تو فوتبال جوابگو نیست .اگه پاس های کوتاه ویک ضرب بلد بودن خیلی راحت میشد قطر را حذف کرد
  • محمد IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 4
    باسلام اگر این تیم دست اقای گل محمدی بود برد ایران قطعی بود
  • احمد IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    تاکتیک برای هر بازی فرق میکنه، با همین بیسوادی که من دارم ولی نظرم اینه برای هربازی یک تاکتیک جدا باید داشت، یک نکته کلیدی میگم برای تمامی سرمربیان عزیز، برای روبرو شدن با هرتیمی، باید نقاط قوت وضعف تیم خود وتیم حریف رو نسبت به هم آنالیز کرد، اگه نقاط قوت تیم از تیم حریف بیشتر بود باید ازون ظرفیت استفاده کرد، واگر نقاط ضعف تیم حریف بیشتر بود ازون گزینه بیشتر استفاده کرد، یعنی اگه میبینی دفاع یک سمت تیم حریف ضعیف هست باید فوروارد زهر دار رو تو اون ناحیه گذاشت وبیشترین فشار رو ازون ناحیه به تیم حریف آورد، واگه تیم حریف بازیکن خطرناک داره یکنفر بازیکن کم اشتباه رو مامور فقط همون بازیکن کرد که توپهای اول رو بزنه که توپ اصلا دستش نرسه یا اگه رسید سریع دو سه نفر بریزن توپشو خراب کنن و.....
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ایناروبیخیال گل سوم آفسایدبودحق ماروخوردن
  • احمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    بابا یک ستاره لازمه که بازی رو از آب بکشه بیرون، مثل مارادونا خدا رحمتی ومسی، که متاسفانه نیست، داشتیم قدیما علی کریمی، پدر این عربا رو با دریبلاش در می آورد ولی دیگه نداریم، اگه نیمچه بازیکنی هم مثل قائدی جوون وپر انگیزه داریم اونو هم بازی نمیدن
  • علی فیض زاده IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    قلعه نویی درنیمه دوم بایدهجومی حمله میکردولزمهاجمانی مثل کریم انصاری فرد ومهدی قائدی استفاده میکردتانتیجه بگیرد نه ازشهریارمغانلو که هیچی بارش نبود عقل هم خوب چیزی است کاش مشاورقلعه نویی بودم حکایت فینال لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن مونیخ ومنچستریونایتدشدکه مربی بایرمونیخ علی دایی رانیمکت نشین کردوتیمش باخت قطعا اگرعلی دایی بازی میکردبایرمونیخ شکست نمیخوردقلعه نویی همشهری علی دایی رادربازی قطر نیمکت نشین کرد وتیمش باخت
  • محمد طه IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    اگر آقای کی‌روش بود تا نیمه نهایی هم بالا نمی اومدیم اگه کی‌روش می‌تونست جام جهانی رو خوب مربیگری میکرد
  • رضا شفیعی IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    بله این یک واقعیت است ک تیم ملی از دفاع بسیار آسیب پذیر است و اصلا کار دفاعی بلد نبودن اردن چگونه دفاعی کرد مقابل کره واصلا موقعیت ب مهاجمین کره نداد
  • علی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    آقای درخشان خواهشن رنگی صحبت نکن
  • کمال‌ IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 1
    گلی که معزعلی زد آفساید بود وار رودستکاری کردن خود کارشناسان قطر هم گفتن.علاوه براینکه ما مربی با دانشی نداشتیم .
  • عبدالله IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 1
    آقای درخشان میگه چند ضربه قطر هم میتونست به گل تبدیل بشه ونشد. البته یاد ضربات ما روی دروازه قطر نمی افته که اگر اینها گل می شدند الآن ما شاید ۵ ال ۶ گل به قطر زده بودیم.
  • محمد IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    جناب درخشان شما خودت در دوران مربیگریت هیچی نبودی و کدام تیم رو قهرمان کردی که الان میفرمایی کی روش بهتر بود ، مگه در دوران کی روش ۶ گل از انگلیس نخوردیم ، ولی در کل قلعه نویی نتونست نظم و انظباط به تیم بده و برنامه مشخصی نداشت ، بجای اینکه قائدی و قلی زاده و ترابی رو در بازی با قطر بیاره چندتا بی خاصیت رو آورد
  • سینا IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    1 0
    این درسته که کادر فنی میتونست خیلی بهتر کار کنه و در بازی سوریه و قطر اشتباهات زیادی انجام داد اما آقای درخشان، این انتقادات را شما نباید به زبان بیارید. توی ایران درجه فنی قلعه نویی اگر از ۱۰۰ روی عدد ۷۰ باشد ، شما درجه فنی تون ۱۰ هست. تیم ملی ما باید سرمربی درجه یک خارجی داشته باشد و از بین ایرانی ها بهتر از قلعه‌نویی نداریم. والسلام
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    5 0
    قعله نویی بلد نیست تیم بچینه
  • IR ۱۴:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 2
    کی روش چطور دفاع کردن بلد بود شش تایی شد وباقطر هم چهارتا از ایران خورد هرگز باکینه حرف نزن خط دفاعی ایران بدهم بازی نکرد فقط شماس با تيم يار نبود وبازی با میزبان راباخت
  • استقلالی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 2
    مافیای لنگ باعث حقارت ایران جلوی عربا ها..چی بود این طارمی و بیرانوند حیف قایدی ک پای اینها میسوزه
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    ایران در خط دفاعی مشکل داشت و این مشکل را مربیان تیم های رقیب بخوبی آنالیز کردند و از آن استفاده نمودند (نمونه‌اش گل ژاپن و گل دوم و سوم قطر) ولی مربیان ما نتوانستند این ضعف را ببینند و آن را برطرف کنند
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ایران در خط دفاعی مشکل داشت و این مشکل را مربیان تیم های رقیب بخوبی آنالیز کردند و از آن استفاده نمودند (نمونه‌اش گل ژاپن و گل دوم و سوم قطر) ولی مربیان ما نتوانستند این ضعف را ببینند و آن را برطرف کنند
  • سگارد IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    متاسفانه در همه ادوار مربیگری تیم ملی چه داخلی و چه خارجی دارند سلیقه‌ای عمل می کنند، ببینید آلمان وایتالیا وغیره مربی تیم ملی با برنامه های خود کمیته فنی فدراسیون را قانع می کند که از چه روش با هر کشوری در تو رحمت های مختلف استفاده کنند یعنی پیشکسوتان چه مخالف و موافق دارند مشاوره می‌دهند، چون تیم ملی خط قرمز اونها ست پول هم کم نیست ۵درصد نقل و انتقال بازیکنان کافیست، مشکل بچه‌ها یا بازیکنان و مربیان نیست مشکل خود فدراسیون است که فوتبالی نیست يک بار فوتبالی ها دادکان و یارانش منسب را در دست گرفته اند، چه بسا وی ای ار می‌بود ما الان قهرمانی ۹۶ را می داشتیم، که فرصت ندادند، فقط تأسف می خوریم
  • آرش IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    2 0
    بعد بازی ژاپن، درخشان گفت با فوتبال ایرانی برنده شدیم و قهرمانیم! هستش مصاحبه هاش. همه دنبال غرض ورزی شخصی هستن
  • علی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آقای درخشان که دم از انتقاد میزنی اولا تیم ملی اگر دست شما و امثال شما بود همون مرحله گروهی فقط شاید به زور فلسطین رو میبردی و حذف میشدی پس برا خودت و تیم مافیات حرف درست نکن تیم ملی بخاطر ضعف مدیذیت باخت در صورتی ک تو بازی ژاپن تیم به یه ترکیب خوب رسیده جرا باید به طارمی تو بازی اخر بازی داده میشد وقتی همه ترکیب بازی با ژاپن رو قبول داشتن و از طرفی بیرانوند اصلا نباید بازی میکرد اصلا بازیکنی مثل قائدی تعیین کنندس با تکنیک بالا ضعف مدیریت طارمی ضعیف بیرانوند بسیار ضعیف حاج صفی ضعیف شجاع ضعیف تیم باخت به بازیکنان نه مربی مربی هر نوع تاکتیک داره ولی مسئول خطای شخصی نیس آقای درخشان برا خودت از بیرون حرف الکی و به دور از معرفت و مرام ورزشی نزن خیلی مردی بیا جلو ببینم چن مرده حلاجی کی روش تیمو بفنا داده بود مگ کی ردش تیمو قهرمان آسیا کرد؟ یا تو جام جهانی نتیجه گرفت؟
  • ناصر US ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اولا من پرسپولیسی هستم ولی طرفدار قلعه نوعی چون جرعت حمله ای بازی کردن جلوی ژاپن را داشتیم دوما تیم جزو ۴ تیم رسیده و تیم هایی رو برده که مثل ژاپن غیر ممکن بود و همه مربیان داخلی متفق در برنامه خیابانی در پیش بینی حتی نتیجه جلوی ژاپن رو متحد اکثرا نتیجه را به نفع ژاپن میگفتن ودر آخر قلعه نوعی در مقابل میزبان باخته که تمام تماشاگران ورزشگاه قطری بودن و جالب‌تر اینکه اکثر تیم های باشگاهی ما در قطر به تیم های قطری می‌بازند و حتی دفاعی بازی می‌کنند و اگه مساوی بگیرن براشون برد حساب میشه واینکه قلعه نوعی چند ماه بیشتر مربی نشده تا اینجا هم اومده شاهکار کرده هر مربی دیگه ای بود به ژاپن میباختن صدرصد پس این همه ایراد نگیرین آقای درخشان شماها بجز حرف کار دیگه ای بلد نیستین شما بگو با کدام باشگاه نتیجه گرفتی با پرسپولیس که اخراج شدی پس خواهشا حرف نزن
  • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کی‌روش ؟! حداقل قلعه نویی 3 بر 0 نباخت 2 تا گل زد کی‌روش با دفاع به کجا رسید ، اونم که باخت بدترم باخت قطر کی‌روش رو بیرون کرد رستگار شد
  • مهرداد IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دوستان عزیزم، لطفا اصل داستان چیز دیگه ایی هست کشور ما برای ورزش آنچه که باید انجام نمی‌دهد شما با مقایسه قطر و ایران در فوتبال همه چیز رو متوجه می‌شوید بابا با این بضاعت تا همینجا هم خدایی هنره، ناشکری نکنیم اگه طارمی توی کشورمون بازی می‌کرد الان این نبود!
  • rezammm IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    حرفهای بعضی جاها درسته بعضی هم از روی عقده ،قلعه نویی نیمه اول ژاپن رو باخته بود بعد متوجه شد که بازی هوایی جواب میده و داد و تیم رو خلاقیت مربی برد کار اشتباهش هم این بود که بازی با قطر هم نباید هوایی کار میکرد که باعث باختمون شد دستیارها هم که فکر نکنم کاری کرده باشن،بنظرم اقای درخشان هم کارشناسی نکنه بهتره چون هیچ روزمه درست حسابی نداره ،تیم ملی باید استراماچونی رو بعد جدایی از استقلال جذب میکرد الان هم صددرصد قهرمان میشدیم
  • فرزین IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آقای درخشان.شما فوتبالیست خوبی بودی ولی فوتبال بلد نیستی.هر جا باد بیاد چهار شاخ برمیداری.بازی با آرژانتین گفتی ۶ تا گل میخوریم ولی دیدی نزدیک بود اونو ببریم.کلا جوری صحبت میکنی چون مربی استقلالی بود همه کارش اشتباه بود.فعلا صحبت ملیه نه تیمی.
  • سروش بیباک IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ادم قیافه قلعه نویی را میبینه ن انرژی ،ن شور و اشتیاقی،ن انگیزه ای با اون شکم بی ریختش،کلا حالش بهم میخوره بدون برنامه،بدون تاکتیک . تن
  • سروش بیباک IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    ادم قیافه قلعه نویی را میبینه ن انرژی ،ن شور و اشتیاقی،ن انگیزه ای با اون شکم بی ریختش،کلا حالش بهم میخوره بدون برنامه،بدون تاکتیک . تن
  • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اگه طارمی نبود با اختلاف ۳ گل برنده بودیم...مشکل اصلی تیم طارمی بود
  • ققنوس IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    هرکسی می‌تونه انتقاد کنه چه درخشان چه من یا تو چون تیم ملی هست شمای که برمی‌گردی میگی ژنرال قلعه نویی شما رنگی صحبت نکن واقعا به تیم سخت نخوردیم واقعا تاکتیک نداره بابا دلمون به تیم ملی خوش بود ولی این آقا بدون تاکتیک گند زد خدایش تاکتیک فنی چیزی که از کادر فنی بدرد تیم بخوره کسی دید بگه ماهم بدونیم قلعه‌نویی اگه دلسوز تیم فوتبال ایران باشه باید خودش بره اینجور شاید کمی هنوز محبوب بمونه همینجور خیلی از بازیکنان در حد تیم ملی نیستن و پیر شدن اونا هم قبل حذف شدن با شخصیت ترن اگه برن درضمن من خودم استقلالی هستم ولی قلعه نویی حتی دیگه در حد استقلال نیست الان فوتبال با سبک قلعه نویی دیگه تو محلات هم بازی نمیکنن آقای طارمی کاش مثل بازی با ژاپن نبودی آقای بیرانوند چطور یه کلین شیت نداشتی قبول کنید تمام شدین
  • IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کیروش دفاع داشت؟! چجوری پس یک دوره کلی از عراق گل خورد و یک دوره هم سه گل از ژاپن خورد و انگلیس ۶ گل خورد؟؟؟؟؟
  • محمد IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    با این رویه همیشه باید بعد یک تورنمنت قربانی واسه خودمون پیدا کنیم تا حرصمون رو سرش خالی کنیم البته که قلعه نویی حدود 15سالی میشه که از چرخه مربیگری خارج شده و باید بازنشسته میشد تا به فوتبال ایران خدمت کرده باشه مثل خود همین آقای درخشان که خودشو از رده خارج کرد،ولی برنامه ریزی اشتباه فدراسیون هم تو این همه ناکامی از همه بیشتر دخیل هست،فدراسیون بجز تعغیر کادر فنی حداقل باید 60درصد تیمو عوض کنه و نسل آینده ایران رو بسازن
  • جانباز IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    آقای درخشان اگه مربی تیم ملی ازقرمزها بود بازهم این تومارو مینوشتی ؟وقتی موقعیت گل زدن داریم وبازیکنان گل نمیزنند باید مربی بیادگل بزنه : واما کی روش مقابل انگلیس دفاع کردنو دیدیدم هنوز تیم ملی اونقدر گل نخورده بود
  • آرین IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    کی میشه از این سبک علی اصغری دست بکشند همش میزدنندزیر توپ تا شاید توپ دوم سوم برگشتی یه معجزه ایی بکنه که متاسفانه توپ های برگشتی را بازیکنان ما خراب میکردند و لو میدانددو تبدیل به ضد حمله میشد برای قطر مگه کره جنوبی را ندیدید تیمش عقب بود با تاکتیک و حفظ بازی مالکانه بازی را از دفاع شروع میکردند و از کناره ها توپ می ریختند روی دروازه حریف و نتیجه دیدند و دقایق آخر به گل رسیدند بازیکنامون اصلا خوب نبودند مخصوصا تارمی و ابراهیمی نه مربیمون خلاقیت داشت متاسفانه تیم ما کمک قطر بود اونا میزدند زیر توپ ما هم میزدیم زیر توپ مثل بازی دوران دبستان تو مدرسه خخخ قطر هم تیم نبود ولی دوتا تعویض عالی داشت و روی اکرم عفیف هم حساب باز کرده بودند ما چی روی شانس و معجزه حساب باز کرده بودیم
  • فرشاد IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    دقیقا درست گفته .هیچ برنامه ای نداشت تیم ملی .انگار اصلا مرری نداشتن .خود قلعه نوعی هم مربی کدام تیم بزرگ بوده ؟؟ایرون جزو سه تیم برتر اسیاست آیا قلعه نوعی جزو سه مربی برتر آسیا است؟کدام تیم ملی رو مربیگری کرده ؟ایران باید مربی داشته باشه که حداقل چند تیم ملی رو مربیگری کرده باشه .
  • Mahdi IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    لطفا پشت سرشون حرف نزنید بزرگوار البته امیدوارم از حرفم ناراحت نشید خیلی خیلی مهربانانه در نظر بگیرید🌸🙂
  • صمد IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    با بکش زیرش اگه ببری هم فایده نداره چندتا سانتر و اوت دستی
  • صمد IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    اگه قلعه نویی بمونه برمیگردیم به علم فوتبال صد سال قبل
  • بیننده IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    سلام چراازاشتباهات ویرانگررامین رضاییان دربازی باقطر که عامل اصلی روی گلهای دوم وسوم بوده صحبت نمیشه
  • محمود . ن IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    قلعه نوعی علت ،بازیکنانی که در همین دوره عملکرد بسیار خوب در برهم زدن دفاع قطر را در کارنامه داشتند و نیمکت نشین را پاسخ دهد
  • مجید IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    درتمام بازیهااسترس و ترس در وجود بچه ها کاملا مشخص بود یکی که میبایست نفرات تیم رو با روحیه بمیدان بفرست نبود
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    درخشان اگر از مربی گری ذره ای اطلاعات داشت بدنبود.
  • KW ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    تيم ملى ايران در كليه بازيها بعنوان يك وزنه است وفيناليست نيست حالا هر بازيكنى كه باشد يا هر مربى به قول معروف هركيى و توانش
  • هیچکس IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    بازیکن ها در حد تلاششون کمک کردن ولی نشد ک بشه انگار جن ها داشتن از دروازه قطر همایت میکردند گل هایی که ما می زدیم و گل نمی شد خیلی عجیب بود اگه همشون گل بودن الان ما ۵.۳ قطر رو برده بودیم
  • محمود IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    باید قبول کنیم که دوره زیر توپ زدن تمام شده
  • US ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    حداقل به قائدی بازی میداد تا از خلاقیت این پسر شاهد گره ی باز میشد
  • برادران IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    باسلام ما قطر رو دست کم گرفتیم البته منظورم کادر فنی وسر مربی ای ما بایستی عین قطر بازی میکردیم دفاع وضد حمله ولی اینکار متاسفانه برعکس شد اونها کلا تیم وارو آنالیز کرده بودند ولی ما همینجور الله بختکی که نتیجه اش اونی شد که دیدیم و مقصر این باخت متوجه قلعه نوعی است که چیدمان برنده جلوی ژاپن رو توی زمین نذاشت
  • عبای IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    امان از خصومت .
  • یحیی مقبل IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    بی برنامه ترین تیمی بود که تا بحال به مسابقات اعزام شده بود وقتی که تیم برابر هنگ کنگ وسوریه ضعیف بازی کرد همه فهمیدن این تیمی نیست که به قهرمانی برسه
  • . IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    اول بازی ها انتظار قهرمانی نداشتم ولی بعد بردن ژاپن اگربابرنامه بودیم قهرمانی دور از دسترس نبود.
  • فرزاد IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    دقیقاً درست گفتند آقای درخشان ، نمی‌دونم چرا بعضیا جوگیر شدن و حرف بیربط میزنند، چه تاکتیکی دیدین از کادرفنی؟ بازی شناور اردن را نگاه کنید و دیگر هیچ،
  • زارعی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    0 0
    دوستان هیچ تیمی با شانس قهرمان نمیشه... هر تیمی قبل از بازی تیم مقابل رو انالیز میکنه. نفرات رو بر اساس تیم مقابلش میچینه. چرا ما چهل ساله تیممون تاکتیک نداره برنامه نداره بازی سازی نداره عملیات فریب نداره توپ پخش کن نداره اخه تا کییییییی باید بدون برنامه بریم تو زمین تا کیییییییی
  • مهرداد IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    منم میتونم مربی تیم ملی باشم این مدلی ، کافیه سر تورنومنت به همه لژیونرا زنگ بزنی و بگی واسه یه هفته کار و زندگیت رو ول کن بیا کمپ تیم ملی میخایم بریم عشق و حال