هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان خداحافظی خودش را از بازی‌های ملی اعلام کرد.

امید ابراهیمی

به گزارش همشهری آنلاین، امید ابراهیمی پس از شکست تیم ملی مقابل قطر، اظهار داشت: موقعیت‌هایی داشتیم که می‌توانستیم به بازی برگردیم. حتی بعد از گل دوم هم چند موقعیت داشتیم. اگر استفاده می‌کردیم برنده می‌شدیم و به فینال می‌رسیدیم. واقعا خستگی در تن همه ما ماند. فقط و فقط شرمنده مردم شدیم که نتوانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم.

وی در مورداینکه تیم قطر بعد از گل اول ایران فروریخت و چرا روند تیم ملی ادامه پیدا نکرد، گفت: خودمان هم می‌خواستیم. بعد از گلی که زدیم تلاش کردیم و موقعیت هم داشتیم که به گل برسیم ولی متاسفانه نشد.

هافبک تیم ملی درخصوص اینکه روز خوبش نبود، عنوان کرد: وقتی شرایط تیم خوب نباشد، هر بازیکنی هم که تلاش کند نمی‌شود. تیم شرایط خوبی نداشت. واقعا شرمنده مردم شدیم.

ابراهیمی درمورد اینکه قلعه نویی اعلام کرد تیم ملی نیاز به تغییرات دارد، گفت: قلعه نویی به من محبت دارد. چه قهرمان می‌شدیم چه نمی‌شدیم، این آخرین تورنمنت و بازی‌های ملی من بود. از صمیم قلب می‌خواستم با اتفاق بهتر و قهرمانی همراه باشد ولی متاسفانه نشد. امروز آخرین بازی ملی من بود. از قبل این تصمیم را گرفتم. دوست داشتم در فینال باشم ولی نشد. خوشحالم در این ۱۲ سال با قلب و تمام وجودم برای مردم، وطنم و خاکم تلاش کردم ولی شرمنده مردم شدیم.

کد خبر 831215

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha