چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۲
۰ نفر

اگر پیگیر اخبار مربوط به گردشگری باشید، احتمالا در جریان سفر ۲۰ اینفلوئنسر خارجی به ایران هم قرار گرفته اید.

گردشگری

به گزارش همشهری آنلاین، این اینفلوئنسرها که اصلا کارشان مسافرت کردن و نشان دادن نقاط مختلف دنیا به آدم هاست، قرار است همزمان با نمایشگاه گردشگری تهران، از کشورهایی مثل چین، مالزی و برزیل به ایران بیایند و برای فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، محتوای گردشگری تهیه کنند.

اگر هم کلا اهل فضای مجازی و گشت و گذار در این دنیای دیوانه نیستید و اصلا نمی دانید اینفلوئنسر چیست، باید بگوییم که اینفلوئنسرها در واقع همان افرادی هستند که مهارت خاصی در تولید محتوا و معرفی یک محصول دارند و می‌توانند روی دیگران تاثیر فوق العاده‌ای بگذارند و در معنای اصلی خود در هر حوزه‌ای که فعالیت داشته ‌باشند، متخصص و صاحب سبک و ایده هستند.

یکی از حوزه هایی که در چند سال اخیر مورد توجه این بلاگرها قرار گرفته همین حوزه گردشگری است و خوشبختانه دولت ها هم از این فرصت استفاده کرده و به نفع خودشان و صنعت گردشگری کشورشان، از قابلیت های اینفلوئنسرها استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید:

حالا هم مسئولان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشورمان قرار است با دعوت از این افراد که کلی دنبال کننده خارجی دارند، کاری کنند که آدم ها در کشورهای مختلف با نقاط بکر گردشگری ایران بیشتر آشنا شوند و دلشان ضعف برود که بیایند ایران و بروند شیراز و اصفهان و تبریز و... به این ترتیب صنعت گردشگری در کشور رونق دوچندان بگیرد.

نمایشگاه گردشگری قرار است از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه برگزار شود و باید ببینیم که این رویداد و این یاران خارجی گردشگری چقدر می توانند ایران را به مردم جهان بشناسانند.

کد خبر 830911

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پیشنهاد سفر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha