چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۹
۱ نفر

دنیای خلاقیت خودروها حد و مرزی نمی شناسد. انواع خلاقیت های عجیب و غریب را می توان در اینترنت یافت، اما چیزهای عجیب و غریب همیشه در بخش های طبقه بندی شده وجود دارد.

دوج

به گزارش همشهری آنلاین از موتور۱، دوج یک وانت با گیربکس دستی و قسمت بار ۴.۲ متری را در سال ۲۰۱۵ ساخت و نام آن را Dodge Ram ۴۵۰۰ گذاشت. این وانت البته کاملا سفارشی بود.

تصاویر | طولانی‌ترین وانت دنیا!

این کامیونت کاملاً نمایشی از کابین یک کامیونت معمولی و فریم آن ساخته شده است که معمولاً برای مصارف حمل و نقل بار استفاده می شود.

تصاویر | طولانی‌ترین وانت دنیا!

اما جیسون آرباکل که فروشنده این وانت عجیب وغریب است، از ۲ قسمت بار استفاده کرد و البته شاسی آن را هم طولانی تر کرد. آرباکل این وانت را وقتی فقط ۱۹۷ مایل طی کرده بود خرید و تاکنون ۵۴ هزار مایل با آن طی کرده است که بخش عمده آن با قسمت بار طولانی بوده است.

تصاویر | طولانی‌ترین وانت دنیا!

اما بیایید واقع‌بین باشیم. بامزه ترین بخش داستان این وانت خنده دار، اثبات عکسی است که خودرو هوندا Acti kei truck به راحتی در قسمت بار آن جا می شود. حتی گفته می شود که قسمت بار آن یکبار تبدیل به استخر شنا شده است.

تصاویر | طولانی‌ترین وانت دنیا!

بیشتر بخوانید:

به هر حال، این واقعیت که این خودرو یک وانت ۴۵۰۰ سی‌سی با گیربکس دستی است، آن را برای حرفه ای ها به یک وانت بسیار خاص تبدیل کرده است.

تصاویر | طولانی‌ترین وانت دنیا!

مطمئناً، داشتن، پارک کردن و سوار شدن و دیده شدن در خیابان باعث خنده و انبساط خاطر خیلی ها می شود.

تصاویر | طولانی‌ترین وانت دنیا!

متأسفانه، جاده ها با موتور دیزلی این وانت خاص مهربان نبودند. آرباکل روی قیمت پیشنهادی ۲۰هزار دلاری خود برای این کامیون با وجود موتور نیازمند تعمیر آن پافشاری می کند و می گوید اگر بتواند پول کافی برای تعمیر وانتش پس انداز کند، آن را نگه خواهد داشت.

تصاویر | طولانی‌ترین وانت دنیا!

اما اگر می‌خواهید مقدار زیادی پول نقد برای یک وانت عجیب و غریب لیموزین و تعمیری بپردازید بهتر است دنبال این وانت نباشید. نه به این دلیل که ارزش ندارد، بلکه به خاطر اینکه چشم صاحبش به دنبال آن است!

کد خبر 830898

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha