مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

کیلر مایک، خواننده رپ آمریکایی لحظاتی پس از برنده شدن و دریافت جایزه گرمی، توسط پلیس لوس آنجلس دستگیر شد.

رپر بعد از دریافت گرمی دستگیر شد

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از سی‌ان‌ان، ساعت ۴ عصر، یکشنبه ۴ فوریه به وقت محلی، مایکل رندر ۴۸ ساله خواننده معروف رپ که با نام هنری کیلر مایک شناخته می‌شود، پس از حضور در مراسم اهدای جوایز سالانه گرمی ۲۰۲۴ در لس‌آنجلس، موفق به دریات ۳ جایزه شد و پس از آن به پشت صحنه رفت و در جایی که اجازه نداشت، گوشی موبایلش را برای شارژ شدن به برق زد. این اقدام او با واکنش محافظان سالن مواجه شد.

مایک که انتظار چنین اعتراضی را نداشت، با آنها بحث کرد و وقتی بحثشان بالا گرفت به درگیری تبدیل شد. خواننده معروف رپ در حالی که ۳مجسمه جایزه مطرح گرمی را در دست داشت به ضرب و شتم پرسنل سالن پرداخت و همین درگیری باعث شد تا پلیس در جریان قرار بگیرد و به محل درگیری اعزام شود. بدین ترتیب مایک بازداشت شد و درحالیکه دستبند به دستانش زده بودند از مقابل هوادارانش به ایستگاه پلیس منتقل شد.

به گفته پلیس لس‌آنجلس این هنرمند در این مراسم قبل از بازداشت نیز سعی کرده بود با یک سخنرانی توهین‌آمیز بسیاری را مورد تمسخر قرار دهد. حتی در جواب افرادی که در مورد سنش اظهار نظر کرده بودند، گفته بود که در ۲۰ سالگی، فکر می‌کردم که فروشنده مواد مخدر بودن خیلی خوب است اما در ۴۵ سالگی خوانندگی رپ را شروع کردم و حالا اینجا ایستاده‌ام.

این هنرمند به زودی به اتهام ضرب و شتم محاکمه خواهد شد.

کد خبر 830577
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha