منابع رسانه‌ای عصر امروز یکشنبه از حمله حزب‌الله لبنان به یک شهرک و یک پایگاه صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

جنگ

به گزارش همشهری آنلاین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدین مقاومت اسلامی در حمایت از ملت ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از پایداری دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۵:۰۵ بعد از ظهر روز یکشنبه پایگاه المرج را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه دیگری نیز اعلام کرد: در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت شجاعانه و شرافتمندانه آنها و همچنین در پاسخ به حملات اسراییل که روستاها و منازل غیرنظامیان را اخیرا در بلیدا و میس الجبل هدف قرار داد، ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر روز یکشنبه ۲ ساختمان در مستعمره المناره را با سلاح‌های مناسب هدف قرار دادیم.

حزب الله لبنان امروز همچنین اعلام کرد که پایگاه‌های رویسات العلم و زبدین را در مزارع اشغالی شبعا هدف حمله موشکی قرار داده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال اراضی اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی کرده‌است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسراییل در این منطقه به دام افتاده‌است.

کد خبر 830304
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha