شرکت سرگرمی Fantagio ساخت این سریال را تایید کرده است. دنباله سریال «جواهری در قصر» قرار است ادامه وقایع زندگی یانگوم را بعد از پایان داستان فصل نخست سریال دنبال کند.

یانگوم

به گزارش همشهری آنلاین، لی یونگ آئه بازیگر مشهور کره‌ای، می‌خواهد نقش یانگوم «جواهری در قصر» را در دنباله تازه این سریال تکرار کند.

جواهری در قصر در زمان خود یک موفقیت بزرگ بود و هنوز هم یکی از درام‌های کره‌ای با بالاترین امتیاز است. تأثیر فرهنگی این سریال بسیار زیاد بود به طوری که به محبوبیت جنبه‌های زیادی از فرهنگ کره‌ای به‌ویژه غذاهای این کشور کمک زیادی کرد. این سریال در چندین درام دیگر نیز مورد اشاره قرار گرفت و یک تئاتر موزیکال و یک سریال انیمیشن نیز بر اساس آن ساخته شد.

یانگوم

در یک بیانیه، Fantagio اعلام کرده است که: «فیلمبرداری درام تاریخی «اوینیو دائه یانگوم» قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ آغاز شود».

«اوینیو» کلمه‌ای کره‌ای برای اشاره به پزشکان زن در دوران سلسله جوسئون بوده است و پیشوند «دائه» نیز کلمه‌ای کره‌ای به معنی «بزرگ» است. در سری اصلی سریال، یانگوم به دلیل کارهای فوق‌العاده‌اش عنوان افتخاری «دائه» را از امپراتور دریافت کرده بود. شرکت فانتاگیو همچنین فاش کرد که لی یونگ آئه در ژوئن ۲۰۲۳ برای ایفای مجدد این نقش انتخاب شده است.

منبع:‌هفت صبح

کد خبر 830124

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رادیو و تلویزیون

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    دانشکده مواد و متالوژی