مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۹:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر عامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: با توجه به افتتاح رسمی سه ایستگاه میرداماد، دکتر شریعتی و قلهک از خط یک مترو تهران، مسافرگیری آن خط، از ساعت 11 تا 16 است که در این سه مسیر از تاریخ 15 تیرماه سال جاری به صورت تمام وقت مسافرگیری خواهد شد.

به گزارش سما به نقل از روابط عمومی شرکت مترو تهران، مهندس هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: تا عید سعید فطر مسیر ایستگاه قلهک تا ایستگاه قیطریه مورد بهره‌برداری رسمی قرار خواهد گرفت. پیشتر و در 28 اردیبهشت سال جاری محمد باقر قالیباف شهردار تهران ایستگاه‌های میرداماد، شریعتی و قلهک را رسما افتتاح کرده بود.[بهره‌برداری از سه ایستگاه خط یک متروی تهران]

وی افزود: ایستگاه قیطریه در تقاطع خیابان‌های دکتر شریعتی و پل رومی قرار دارد. در این ایستگاه ساخت سکو و سالن تهیه بلیت، مراحل نازک کاری و تاسیسات و عملیات تکمیل سازه‌های جانبی در حال اجراست.

هاشمی عنوان کرد: ایستگاه قیطریه به دلیل طرح مجتمع ایستگاهی عظیم مجاور آن و همچنین طرح ویژه پدافند غیرعامل از اهمیت بسیاری برخوردار است که با راه‌اندازی کامل آن، کمک شایانی به اهالی منطقه شمیران خواهد کرد.

کد خبر 83010

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز