۲ دختر جوان با مراجعه به پلیس از یک کارگردان تئاتر به اتهام تعرض شکایت کردند.

طناب دار - اعدام

به گزارش همشهری آنلاین، زمستان سال ۱۴۰۱ دختر ۲۳ ساله‌ای به نام شیما با مراجعه به پلیس آگاهی از یک کارگردان تئاتر که او را مورد آزار و اذیت قرار داده بود، شکایت کرد.

وی در تشریح ماجرا به مأموران گفت: به خاطر علاقه‌ام به بازیگری بعد از دانشگاه در یکی از کلاس‌های آزاد بازیگری ثبت‌نام کردم و پس از چند هفته یک کارگردان تئاتر که از اساتید آموزشگاه بود به من گفت که تو فرد با استعدادی هستی و می‌توانی به سرعت پیشرفت کنی اما نیاز به تمرکز بیشتری ‌داری و می‌توانی با شرکت در کلاس‌های مدیتیشن که در خانه‌ام برگزار می‌کنم به موفقیت‌های بیشتری برسی. من هم به خاطر عشقی که به بازیگری داشتم پذیرفتم و قرار شد هفته‌ای یک بار به خانه‌اش بروم و در کلاس‌هایش شرکت کنم اما پس از دو جلسه، او من را مورد آزار قرار داد.

پس از این شکایت، مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و در حالی که قصد داشتند کارگردان مورد نظر را احضار کنند دومین شاکی پرونده نیز که دختر جوانی به نام تینا بود به پلیس آگاهی مراجعه کرد و مدعی شد از سوی همان کارگردان با همان ترفند شرکت در کلاس‌های مدیتیشن مورد تعرض قرار گرفته است.

شاکی دوم پس از شرح جزئیات ماجرا به مأموران گفت: بعد از آن اتفاق خیلی افسرده شدم و وقتی موضوع را برای چند نفر از هنرجوهای دیگر کلاس تعریف کردم متوجه شدم که این شخص تاکنون هنرجوهای متعددی را به همین شیوه مورد آزار قرار داده اما آنها از ترس سکوت کرده‌اند.

پس از ثبت شکایت این دو دختر جوان، مأموران پلیس، کارگردان مورد نظر را با دستور قضایی بازداشت کردند اما وی از همان ابتدا منکر اتهاماتش شد. در این میان دو شاکی برای معاینه به پزشکی قانونی معرفی شدند و کارشناسان این سازمان، تعرض به هر دو نفر را تأیید کردند.

به این ترتیب نخستین جلسه تحقیق و بازجویی از دو شاکی‌ و متهم در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد و دو دختر جوان برای متهم درخواست اشد مجازات کردند.پس از آن متهم به قضات گفت: من اتهامم را قبول ندارم و کسی را هم آزار نداده‌ام. این دو نفر خودشان با من رابطه دوستانه برقرار کردند و با پای خودشان به خانه‌ام آمدند و پس از آن هم با میل و خواسته خودشان رابطه برقرار کرده‌اند.

با تکمیل تحقیقات، متهم در شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه شد.

در دادگاه چه گذشت؟

در ابتدای جلسه رسیدگی به این پرونده، دو دختر جوان بار دیگر به تشریح شکایت پرداختند و برای متهم درخواست اشد مجازات کردند.

پس از آن متهم به جایگاه رفت و بار دیگر منکر تعرض شد و گفت: من اتهامم را قبول ندارم، این دو دختر به خواست خودشان به خانه‌ام آمدند حالا هم نمی‌دانم چرا از من شاکی شده‌اند.

در پایان جلسه، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده متهم را به اعدام محکوم کردند.

کد خبر 830051
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار جامعه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • CH ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    0 0
    کثافت!
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    2 1
    حقشه، اما ای کاش خانواده ها، روی آموزش خصوصا دختران جوان خود کار کنند تا آنها به هر بی سرو پایی اعتماد نکنند و این جنایات رقم نخوره. دوستی، خصوصا با فرزندان دختر، و ایجاد این دیدگاه در اون که قبل از هر تصمیمی، با پدر و مادر مشورت کنه، جلوی خیلی از این جنایات رو میگیره.