با توجه به بارش شدید برف و ایجاد یخبندان در بسیاری از شهرهای کشور به ویژه اردبیل و تبریز و ارومیه و همدان و سمنان و مشهد برخی از مدارس این شهرها فردا یکشنبه ۱۵ بهمن تعطیل شد.

تعطیلی مدارس

به گزارش همشهری آنلاین، امروز مدارس بسیاری از شهرهای کشور به علت بارش شدید برف و ایجاد یخبندان و با رودت هوا تعطیل شده بود و امروز نیز با توجه به اینکه شرایط یخبندان در شهرهای نام برده تغییر چندانی نداشته است فردا احتمالا مدارس تعطیل خواهد بود اما باید تا قطعی شدن خبر تا ساعاتی دیگر صبر کرد.

تا این لحظه فردا ۱۵ بهمن مدارس در استان های زیر غیر حضوری شده است:

مدارس ابتدایی همدان روز یکشنبه مجازی شد

پیش دبستانی ها و مدارس مقطع ابتدایی همدان فردا، یکشنبه و برای دومین روز متوالی بدلیل برودت هوا تعطیل و آموزشها به صورت مجازی اعلام شد.

روابط عمومی آموزش و پرورش همدان شنبه شب اعلام کرد: باتوجه به برودت هوا، یخبندان و سرمای شدید، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در سراسر استان، فردا ۱۵ بهمن ماه در نوبت صبح و عصر تعطیل و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

همچنین مراکز سنجش بدو ورود به دبستان نیز یکشنبه تعطیل هستند.

مدارس مقطع ابتدایی در کرمانشاه با ۲ ساعت تاخیر آغاز خواهد شد

افشین یگانه مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه اظهار کرد: مدارس مقطع ابتدایی در ۱۱ شهرستان استان کرمانشاه فردا با ۲ ساعت تأخیر آغاز خواهد شد.

او افزود: علت این تأخیر در شروع فعالیت مدارس، برودت هوا است.

برخی مدارس خراسان رضوی روز یکشنبه غیرحضوری شد

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: فعالیت برخی از مدارس استان خراسان رضوی در نوبت صبح و عصر فردا، یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ غیر حضوری شد.

حسین محمدزاده گنج اظهار کرد: به علت برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فردا یکشنبه ۱۵ بهمن ماه، فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی شهرستان‌های گلبهار و چناران در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری است.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: همچنین فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی در شهرستان‌های طرقبه شاندیز و کدکن تربت حیدریه در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق پیام رسان شاد برگزار خواهد شد.

وی افزود: مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی مناطق و شهرستان‌های یاد شده تعطیل هستند.

مدارس ابتدایی بروجرد فردا یکشنبه با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود

مدارس ابتدایی نوبت صبح بروجرد بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران این شهرستان فردا، یکشنبه ۱۵ بهمن ماه با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان بروجرد، با توجه به یخبندان و برودت هوا در سطح شهرستان و بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران بروجرد، تمامی مدارس پیش دبستانی نوبت صبح در این شهرستان تعطیل است و مدارس ابتدایی نوبت صبح نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

بنا بر این گزارش، سایر مقاطع تحصیلی طبق روال قبل فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.


 

کد خبر 830013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha