محمد شیاع السودانی،نخست وزیر در پی حملات هوایی وحشیانه شب گذشته آمریکا به مقرهای نیروهای مسلح و حشدالشعبی در مناطق مرزی عراق با تعدادی از اعضای حشد الشعبی استان الانبار دیدار کرد.

السودانی و حشد الشعبی

به گزارش همشهری آنلاین، نخست وزیر این کشور در جلسه با نیروهای حشد الشعبی پس از قرائت فاتحه برای روح شهدای حمله هوایی به مرزهای عراق، خطاب به نیروهای حشد الشعبی الانبار تصریح کرد ما به مواضع قهرمانانه و شرافتمندانه شما از جمله در هدف قرار دادن نمادهای مشهور تروریستها، افتخار می کنیم.

السودانی تاکید کرد این موضوع برای مردم منطقه حدیثه که مقاومت قهرمانانه ای را رقم زدند و در برابر تروریسم مقاومت و ایستادگی کردند ؛عجیب نیست. این موضعگیری ها در قبال گروه های تروریستی از قبل بوده و ادامه نیز خواهد داشت.

نخست وزیر عراق بر حمایت دولت از دستگاههای امنیتی و سازمان بسیج مردمی (الحشد الشعبی) تاکید کرد و افزود حمایت دولت از طرفهای ذیربط با نیروهای حشد الشعبی الانبار یک حمایت ویژه خواهد بود.

او بر ضرورت هوشیاری و احتیاط و آماده باش نیروها تاکید کرد و گفت: تروریسم از اوضاع سیاسی داخلی و خارجی سوء استفاده و تلاش می‌کند تا به فعالیت‌های تروریستی خود ادامه دهد که این امر ایاب می کند با آنها قاطعناه مقابله کرد.

السودانی در پایان افزود: مسئولیت ما حفظ عملکرد مناسب و ندادن اجازه عرض اندام به بقایای داعش است.

کد خبر 829992
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha