بخشدار گلمکان گفت: به دنبال بارش سنگین برف براساس بررسی‌های اولیه هزار نفر در پیست اسکی شیرباد دولت آباد از توابع شهرستان گلبهار گرفتار شدند.

همدان

به گزارش همشهری آنلاین علی فضائلی‌فر، بخشدار گلمکان گفت: برودت هوا و بارش سنگین برف موجب بسته شدن جاده دولت آباد به پیست شیرباد به طول ۱۸ کیلومتر و اخلال در برگشت ورزشکاران و علاقمندان به طبیعت شده است.

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد که شب جمعه ۵۰۰ ورزشکار و طبیعت گرد در پیست اسکان یافته و ۵۰۰ نفر با خانواده صبح دیروز به پیست وارد شدند، به دنبال تماس‌ها، گروه‌های نظامی، انتظامی، بخشدار، دهیاری و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در روزهای گذشته بارش ۲ متر برف در پیست اسکی شیرباد گزارش شده بود و این موضوع باعث حضور ورزشکاران و طبیعت دوستان شده است، از عصر جمعه دوباره بارش شدید برف شروع و جاده پیست برای چندمین بار در دو هفته اخیر بسته شده است.

جزئیات امدادرسانی به هزار نفر گرفتار در پیست اسکی شیرباد خراسان رضوی

رئیس اداره عملیات هلال احمر خراسان رضوی گفت: تعداد زیادی از هموطنان بدون رعایت نکات ایمنی به پیست اسکی رفتند که ۱۵ تیم شامل ۹۰ امدادگر و نجاتگر در حال امدادرسانی هستند. تعداد زیادی از مردم اسکان داده شدند.

پیست اسکی شیرباد دولت آباد تنها پیست خراسان رضوی است که در شرق گلبهار واقع شده است.

کد خبر 829775
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha