سعید دقیقی تصمیم عجیبی در نیم فصل دوم گرفت و از شمس آذر جدا شد و حالا دوباره به این تیم بازگشته است.

سعيد دقيقي

به گزارش همشهری‌آنلاین، شاید اغراق نباشد اگر بگوییم سعید دقیقی و شمس‌آذر قزوین در طول نیم‌فصل اول مسابقات لیگ برتر ستایش شده‌ترین‌ها بودند. به هر حال حق‌شان هم بود. دقیقی تیم خوب و بی‌باکی ساخته که آدم از تماشای بازی‌هایش لذت می‌برد. با این حال دقیقی در تعطیلات نیم‌فصل مرتکب رفتار عجیبی شد.

او خیلی ناگهانی از سرمربیگری شمس‌آذر استعفا کرد و اینطور به‌نظر می‌رسید که برای نشستن به جای ساکت الهامی روی نیمکت مس رفسنجان با مدیران این باشگاه توافق کرده است. با این حال بعد از چند روز بلاتکلیفی، سرانجام اعلام شد دقیقی با مس توافق نکرده و به قزوین باز خواهد گشت.

الان باید از سعید آقا پرسید آیا این رفتار قشنگ بود؟ بهتر نبود وسوسه نمی‌شدید و با همان اشتیاق و هیجان ابتدایی بالای سر تیم خوبی که ساخته بودید می‌ماندید؟

کد خبر 829433
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند. IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    1 0
    ب تو هیچ ربطی نداره
  • علی IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    فورا جوگیر شده .فکر کرده واقعا چیزی حالیشه. حداقل بزار چند فصل توی لیگ برتر مربیگری کنی بعد کری بخون. ویسی هم استقلال خوزستان قهرمان کرد ولی الان داره توی خونه یقول دوقول بازی میکنه
  • عباس نعیمی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    0 0
    نمی خواهم به نگارنده این مطلب توهین کنم، فقط همین بس قلم را اشتباه دادند دست تو، از مشکلات داخلی تیم از نظر مدیریت و مالی آن اطلاع داری ، که اظهار نظر می کنی....