سخنگوی گروهان‌های قدس اعلام کرد: کابینه جنگ رژیم صهیونیستی حتی ارزش این را ندارد که شورای یک روستا هم باشد.

ابوحمزه

به گزارش همشهری آنلاین، ابوحمزه سخنگوی گروهان‌های قدس اظهار داشت: عملیات‌هایی که اعلام می‌کنیم برای بالا بردن روحیه ملت و مقاومت فلسطین نیست، بلکه دارای پیام‌هایی نظامی است که به دشمن اشغالگر رسیده است.

وی ادامه داد: تهدیدات نتانیاهو به ادامه جنگ علیه غزه هیچ نتیجه‌ای در پی نخواهد داشت.

ابوحمزه اظهار کرد: به دشمن صهیونیستی و خانواده‌های اسرای اسرائیلی می‌گوییم، حتی اگر زیر شن‌های غزه را هم جستجو کنید، اسرای شما جز با تصمیم و خواسته مقاومت بازنخواهند گشت.

وی خطاب به حکام و ملت‌های اسلامی و عربی گفت: ما شما را بسیار ملامت خواهیم کرد، روز قیامت به خدا چه خواهید گفت؟ می‌گویید ما روزه می‌گرفتیم و نماز می‌خواندیم و پشت غزه را خالی کردیم؟ حسبُنا الله هو مولانا ونِعمَ الوکیل.

سخنگوی گروهان‌های قدس ضمن تمجید از جریان‌های مقاومت اعم از حزب‌الله، یمن و مقاومت عراق و تمامی کسانی که راه آنها را در پیش گرفتند، تاکید کرد که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی حتی ارزش این را ندارد که شورای روستایی یک روستا هم باشد و این چه ارتشی است که نتانیاهو دارد؟ جرأت رویارویی با دلاورمردان ما را ندارند.

وی تاکید کرد: به مقابله با نیروهای اشغالگر اسرائیلی در محورهای مختلف نبرد در نوار غزه ادامه می‌دهیم و عملیات‌های زیادی علیه این رژیم انجام دادیم.

منبع: مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین

کد خبر 829048

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha