سارق سریالی خانه ها می گوید: من نابغه ام و معروف به ای کیو سان، چون هر وقت فکر می کنم بهترین راه حل به ذهنم می رسد.

متهم

همشهری آنلاین - حوادث: دهه ۶۰ و ۷۰ کارتونی از تلویزیون پخش می شد به اسم «ای کی یو سان.» افرادی که در آن دهه کودک یا نوجوان بودند حتما این کارتون را تماشا می کردند و سریال محبوبشان بود. پسر باهوشی که برای چند ثانیه فکر می کرد و بهترین راه حل به ذهنش می رسید. روایتی که میلاد از سرقت هایش دارد با الهام از این کارتون مشهور است. میلاد پسری ۲۲ ساله است که به جرم سرقت دستگیر شده است.

میلاد از شگرد سرقت هایت بگو، با چه شیوه ای سرقت می کنی؟

من با اعضای باندی آشنا شدم که به صورت سریالی به خانه ها دستبرد می زدند. نیمه های شب، وقتی چراغ خانه ها خاموش بود، زنگ را می زدیم اگر کسی باز نمی کرد با روش تخریب یا از طریق بالکن وارد خانه ها شده و سرقت را انجام می دادیم.

چه وسایلی سرقت می کردید؟

پول، طلا، جواهر، دلار. کاری به وسایل دیگر نداشتیم. معمولا مردم این قیمتی ها را داخل گاوصندوق یا کمد و یا لوازم آرایش قرار می دهند اما خب همیشه هم اینطور نیست و گاهی تلاش هایمان بی نتیجه می ماند و آن وقت است که ای کی یو سان باند وارد می شود!

منظورت خودت هستی؟

درسته. همه مرا ای کیو سان صدا می زنند، میدانید چرا؟ چون هم تحصیلکرده باند هستم و هم باهوشم. کافیست برای چند ثانیه فکر کنم و بعد بهترین راه حل به ذهنم خطور می کند. مثلا یکبار وقتی هرچه گشتیم طلایی پیدا نکردم، نشستم فکر کردم، چشمانم را بستم و بعد که چشمانم را باز کردم با گلدانی که در خانه بود مواجه شدم. گلدان را گشتم و زیر خاک، تعداد زیادی سکه تمام بهار آزادی پیدا کردم. بار دیگر هم طلاها را در یخچال و فریزر پیدا کردم. یکبار هم در سرویس بهداشتی!

گفتی تحصیلکرده ای؟

لیسانس مهندسی برق دارم و قهرمان رشته کیک بوکیسنگ هستم و مدال طلا دارم.

چرا قهرمان ورزش رزمی و مهندس برق باید تبدیل به سارق شود؟

طمع رسیدن پول. می خواستم زندگیم دگرگون شود؛ ماشین مدل بالا سوار شوم و سفرهای لاکچری بروم. دندان هایم را ببیند تازه ۵۰ میلیون تومان دادم کامپوزیت کردم. خیلی دلم می خواست این کار را انجام بدهم. وقتی دوستانم را می دیدم راحت زندگی می کنند به آنها حسودیم می شد. همین دلایل موجب شد که تبدیل به سارق شوم.

چطور دستگیر شدی؟

می خواستم با پول دزدی بروم دوبی که ماموران دستگیرم کردند!

کد خبر 829018

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 8
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    عجب ایکیسان کودنی
  • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    خیلی خیلی محترمند صورت شون و بپوشونید!
  • اشنا IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    دچارتوهم شده درشته تحصیلی خودش انقدرجای خلاقیت هست که نیازی به دزدی نیست الان برق ومخابرات وارتباطات وفناوری الکترونیک همه بربستربرق واکترونیک هست!
  • خسروجردی IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    الان زندانها برای خودش دانشکاس