سه‌شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
۲ نفر

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه گفت: تمام بازیکنان تیم ملی سوریه برای فردا اشتیاق دارند که بهترین عملکرد خود را مقابل ایران به نمایش بگذارند.

کوپر

به گزارش همشهری آنلاین، هکتور کوپر سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در نشست خبری امروز سه‌شنبه پیش از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: فردا با تیم ملی ایران بازی داریم و این تیم بسیار قوی است و ما هم تلاش می‌کنیم در بازی فردا اشتباهات فردی خودمان را کم کنیم. ما از لحاظ روحی و روانی در بهترین شرایط ممکن خود قرار داریم.

وی در خصوص صعود تاریخی سوریه به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: من و همه بازیکنان خیلی خوشحال هستیم که توانسته‌ایم مقابل ملت سوریه را خوشحال کنیم. در حال‌حاضر تنها دغدغه بازیکنان تیم ملی سوریه این است که بتوانند دل مردم سوریه را خوشحال کنند.

سرمربی تیم ملی سوریه در مورد نحوه گل زدن به ایران عنوان کرد: بی‌احترامی است که قبل از بازی با ایران در مورد این موضوع صحبت کنم. ما مقابل ایران و مدعی قهرمانی آسیا قرار داریم و ما باید مقابل این تیم به خوبی بازی کنیم و تمام تلاشمان را به کار بگیریم که اول گل نخوریم و بعد گل بزنیم. تمام بازیکنان تیم ملی سوریه برای فردا اشتیاق دارند که بهترین عملکرد خود را مقابل ایران به نمایش بگذارند.

کوپر درباره تاکتیک تیم خود مقابل تیم ملی ایران اظهار کرد: در بازی فردا از سیستمی استفاده می‌کنیم که اول گل بزنیم و مالکیت توپ داشته باشیم. امیدوارم بازیکنانم فردا هیچ اشتباهی نکنند و بتوانیم بازی را با یک برد به اتمام برسانیم.

وی ادامه داد: بازی‌های قبلی نباید باعث از بین تمرکز ما شود زیرا در هر بازی کار خود را تازه شروع می‌کنیم و می‌دانیم باید چه کار کنیم. برای ملت‌مان باید متمرکزتر بوده و به تیم خود وفادارتر باشیم. تلاش داریم هر بازی با دیدار قبلی‌ تمایز داشته باشد.

سرمربی تیم ملی سوریه در مورد اینکه در این تورنمنت تیم‌هایی نظیر تاجیکستان و اردن شگفتی‌ساز بوده‌اند و آیا این موقعیت سبب می‌شود آنها نیز برای صعود انگیزه داشته باشند یا نه، گفت: بازیکنانم همیشه مرا سورپرایز می‌کنند. روی این موضوع حساب کرده‌ام که قرار است همه تمرکز ما روی دیدار فردا باشد زیرا هر چیزی در فوتبال ممکن است اتفاق بیفتد. خود را برای هر چیزی آماده کرده‌ایم. این فوتبال است اما روی تاکتیک‌های تیمی و بازیکنان تمرکز می‌کنیم تا بتوانیم متحد باشیم. می‌خواهیم با صعود به مرحله بعدی تاریخ‌سازی کنیم.

کد خبر 828963
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    5 0
    آرزو بر جوانان عیب نیست فعلا در خواب ببینید
  • بابک IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    6 0
    ببین خودت شروع کردیا!
  • امیر DE ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    2 0
    آخه استاد، اگر جام ۱۶ تیمی بود که الان شما داشتی زیر پتو خوابهای رنگی می دیدی، فردا کمتر از ۴ گل نخواهید خورد و تیم شما می ره وردست تیم عراق،
  • IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    1 0
    هلیکوپتر ، خیال بافی موقوف !
  • ارتش تک نفره IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    1 0
    سوریه رو ببرید انشالله حذفها کامل بشن ..مادلمون خنک بشه بعدش خدا کریم