دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۶
۱ نفر

نشریه آاِس به اخراج ایمن حسین توسط علیرضا فغانی واکنش نشان داد. عصر امروز در دیدار تیم ملی عراق برابر اردن، خبرسازترین اتفاق جام ملت‌های آسیا رقم خورد. در حالی که اردن با یک گل از عراق جلو افتاده بود و برای حفظ اندوخته‌اش تلاش می‌کرد، عراقی‌ها با گل ناطق ناجی بازی را مساوی کردند.

فغانی

به گزارش همشهری آنلاین، کمتر از ده دقیقه پس از گل اول، ایمن حسین، ستاره عراق در این جام، گل دوم را هم به ثمر رساند. او در خوشحالی گلش به سمت جایگاه تماشاگران رفت و سپس روی زمین نشست و با تقلید خوشحالی گل اردنی‌ها با آنها کری خواند.

در ادامه علیرضا فغانی، داور بازی، او را با کارت زرد دوم جریمه و از زمین اخراج کرد. این اتفاق باعث عصبانیت عراقی‌ها شد و درنهایت اردن به بازی برگشت و با زدن ۲ گل به پیروزی ۳-۲ دست یافت.

این اتفاق به سرعت در سایت‌های معتبر اروپایی وایرال شد. آنها دلایل زیادی را از جمله تحریک هواداران و بازیکنان حریف و اتلاف وقت برای اخراج ایمن حسین آوردند. در جدیدترین مورد، نشریه اسپانیایی آاِس در واکنش به کارت قرمز حسین نوشته: «این سورئال‌ترین اخراج در خاطره‌هاست: او به دلیل شبیه‌سازی خوردن علف اخراج شده است. داور به‌خاطر تظاهر به خوردن علف، دومین کارت زرد را به بازیکن تیم عراق نشان داد.»

کد خبر 828768
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • علی DE ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    14 25
    این آدم خودبزرگ بین سوتی های تاریخی رو داده ،اون از اخراج بیخودی بازیکن در جام جهانی که دبپورتش کردن، اون از بازی قهرمانی تراکتور که با چند اشتباه تاثیرگذار یک ملت رو نسبت به کل فوتبال ایران بدبین کرد، اینم آخریش که یکی از امیدهای جام رو از دور خارج کرد.
  • م IR ۰۷:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    23 11
    عراق سرزمین نفرین شده
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    11 26
    فغانی اشتباه بدی کرد، نباید بازیکن عراقی رو اخراج میکرد ، دیگه دوره داوری فغانی رو باید تمام شده دونست
  • احمد IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    4 0
    سلام واقعا کار آقای فغانی تحسین برانگیز بود می توان او را کولینای دوم نامید. تیم ملی عراق همون بازیگر اخراجی نتیجه غرور خودشون رو گرفتند غرور خیلی چیز بدی است ۷۰ ثانیه تاخیر در شروع بازی سه مرتبه تذکر دادن داور به او والا دیگر چیکار باید می‌کرد کارت بیشتر از قرمز هم وجود داشت مستحق این بازیکن بود بیایید یه خورده منطقی به قضیه نگاه کنیم آفرین بر این شیر دلاور داور ایرانی