اوباش محله قصرالدشت تهران که اقدام به قدرت‌نمایی و تخریب خودرو مردم کرده بودند دستگیر و امروز برای بازسازی صحنه جرم در محل حاضر شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران از دستگیری ۵ عامل تخریب خودروی شهروندان با قمه خبر داد و گفت: این اوباش ساعت ۲ بامداد در منطقه‌ای در جنوب غرب تهران با استفاده از قمه و شمشیر ۴خودروی پارک شده و ۳ خودرو در حال حرکت را تخریب کردند.

وی با بیان اینکه این افراد به محض تخریب خودروها از صحنه متواری شدند گفت: این پرونده ۶ نفر شاکی دارد و ۵ متهم که همگی دستگیر شدند؛ در حال حاضر ۴ نفر از آنها در زندان حضور دارند و یک نفر که دعوت کننده و لیدر سایر اوباش به محل ارتکاب جرم بود هم اکنون این جاست و پذیرفته که ۴ خودرو را با قمه تخریب کرده و باقی خودروها توسط دیگر اوباش مورد تخریب قرار گرفته‌اند. این افراد از اراذل نوپا و در حوزه چاقو کشی و درگیری سابقه داشتند و ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از ارتکاب جرم دستگیر شدند.

کد خبر 828608
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    بنظرم اون 206 ک زد ب اوباش کار بجای کرد من اگه اینجور صحنه واسم پیش بیاد مطمعن باشید دنده عقب میگیرم وبا سرعت از روش رد میشم یه برگه بیمه تمام
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    0 0
    همین ها از ضعف دستگاه قضایی می باشد که طرف اینطور جرات می‌کنه رفتار کنه ، دو روز بعد هم با قید سند آزاد میشه