عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد: آمریکا و انگلیس در صورت ادامه تجاوز نظامی به یمن باید مسئولیت آن بپذیرند و منتظر ضربات دردناک ما باشند.

علی القحوم

به همشهری آنلاین،«علی القحوم» تصریح کرد: عملیات بزرگ ارتش یمن در حمایت از فلسطین با اجماع ملی همه ارکان کشور از ملت و رهبران و نهادهای نظامی و امنیتی در جریان است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن افزود: این موضع ملت یمن در حمایت از فلسطین تا پیروزی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد و عملیات در دریای سرخ فقط با پایان تجاوز به غزه و لغو محاصره آن متوقف می شود.

وی اضافه کرد: عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و باب المندب هیچ تهدیدی برای امنیت دریانوردی و تجارت بین المللی به شمار نمی رود و تنها تهدید در این زمینه، حضور نظامی غیرقانونی و برخلاف قوانین بین المللی آمریکا و انگلیس است.

القحوم گفت: کشورها و کشتی هایی که حامی رژیم صهیونیستی نیستند و ارتباطی با آن ندارند، برای عبور از دریای سرخ هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: کشورهای جهان فریب ادعاهای دروغین آمریکا و انگلیس برای وارونه نشان دادن موضوع و خدشه دارکردن تصویر یمن را نخورند زیرا این عملیات فقط در راستای یاری مردم مظلوم فلسطین است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اظهار داشت: از کشورهای جهان بویژه کشورهای همسایه و اتحادیه اروپا می خواهیم که وارد بازی آمریکا و انگلیس برای نجات رژیم موقت صهیونیستی نشوند و جامعه جهانی نیز برای توقف جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه و لغو محاصره آن فشار وارد کند زیرا این تنها راه جلوگیری از گسترش دامنه درگیری ها است.

القحوم گفت: آمریکا و انگلیس نیز در صورت ادامه تجاوز به یمن باید مسولیت این اقدام خود را بپذیرند و منتطر ضربات دردناک یمن باشند.

وی افزود: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن هیچ نتیجه ای برای آن ها و رژیم صهیونیستی نخواهد داشت و یمن همه مولفه ها و امکانات پاسخگویی به این تجاوزها را در اختیار دارد.

کد خبر 828037
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha